[AS] vs. Torn Comb

DeletedUser

Guest
Ja ja ja, sikkert noen få som får litt déjà vu, men jeg har greid det igjen! :)

Som dere alle vet er [AS] en mektig og stor stamme, deres hærer er store og murer høye. Rett og slett en stamme hvor kun gode spillere får en plass.

Torn Comb, en fattig student, kjeder seg en kveld. Eksamen nærmer seg og tiden begynner å bli knapp. [AS]-spilleren Arfus har mange fine byer like ved Torn Comb. Hmmm... Fristelser fristelser =)

Alt var duket for en innholdsrik helg, men alt gikk ikke som det skulle. Det viste seg nemlig at Arfus ikke var slik en krigshelt som resten av [AS].

Forsvarer: Arfus
Landsby: Barf 3 (658|426) K46

Kvantitet: 320 277 0 84 269 0 31 0 0 0 0 0
Tap: 320 277 0 84 269 0 31 0 0 0 0 0

Forsvarer: Arfus
Landsby: Barf 2 (659|426) K46

Kvantitet: 569 0 1044 0 394 231 0 0 0 0 0 0
Tap: 569 0 1044 0 394 231 0 0 0 0 0 0

Forsvarer: Arfus
Landsby: Barf 5 (656|422) K46

Kvantitet: 0 118 0 135 292 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 118 0 135 292 0 0 0 0 0 0 0

Fire byer var raskt klarert, var det alt? At dette skulle komme ut var nok ikke mye populært. NK i [AS], Ingarion var spesielt misfornøyd:

Ingarion skrev:
skjønner hva du sier, men pga så dumme uttalelser, og lite korttenkt, vil ikke bare du bli slettet fra kartet, men hele stammen din, du er litt av en kompis, og i forhold til Arfus!! må nok du være den mest idiotiske spilleren jeg noen gang har vært borti. så good luck.

Samtidig med dette kommer det en mail fra [AS]'s lille spire chrisander:

chrisander skrev:
hei jeg lurte på om det var greit at jeg adlet Barbar landsby (650|431) K46.

En rungende latter, skrivekløe og et brått eksponeringsbehov gjorde at jeg ikke greide å holde dette inne. Håper ikke jeg har kastet bort noens tid.

Krigen varer frem til Søndag, da starter eksamenslesningen for fullt. Har tre forferdelige adelstog på vei fra tomahax og en del andre angrep, virker som sverd-fakes er "in".
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hvem er egentlig [AS]? de stiger raskt, håper noen av de leser dette så vi får en "historien om" [AS] snart.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, du sier at fire byer ble raskt klarert, hvor er rapporten av den fjerde?;)

TLR01: Jeg venter nå ennå på ninjaz sin jeg da...
 

DeletedUser

Guest
ja ninjaz sin hadde vert kjekt, men de er vell så og si historie nå :p Jeg har ikke hørt så mye om den konflikten jeg, har bare fått med meg at de ble knust. Var før min "storhets" tid ^^, Men jeg irriterer meg over dem vær gang jeg ser på od-stasen for stammer :p
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
dette bør da bli gøy Torn Combe, gleder meg til å se resultatet =D
må skaffe deg skikkelig kontovakt da når du stikker til eksamen :p

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
hvem er egentlig [AS]? de stiger raskt, håper noen av de leser dette så vi får en "historien om" [AS] snart.
Dette ER historien om AS ;) Historien om hvordan de trykker spillere til sitt bryst, som gjentatte ganger har vist at de ikke greier å bygge tropper.

Hmm, du sier at fire byer ble raskt klarert, hvor er rapporten av den fjerde?;)
ah sant det :) Den siste byen var tom, glemte å forandre det til tre

Ingarion skrev:
vi holder også på å innvolvere våre alierte rudt deg. holder du ut helga er det et under
:rolleyes:

Leder forresten 1-0 :) Forhåpentligvis mer i løpet av dagen.

Lojalitet tap fra 26 til 5
Lojalitet tap fra 25 til 2
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette ER historien om AS ;) Historien om hvordan de trykker spillere til sitt bryst, som gjentatte ganger har vist at de ikke greier å bygge tropper.

Historien om [AS] kommer ikke jeg til å gi deg, men gjør deg ikke dum med å svare såpass flåsete om ting du ikke vet noe om.

I mine øyne er det modig å legge seg ut med en såpass "stor" stamme uansett grunn, og det blir spennende å se hvor lenge du holder.;)
 

DeletedUser

Guest
Flåsete? Påstår du at Arfus kan bygge tropper?

Og modig? Nei, jeg er bare ute etter litt action før jeg slutter :p
 

DeletedUser

Guest
I mine øyne er det modig å legge seg ut med en såpass "stor" stamme uansett grunn, og det blir spennende å se hvor lenge du holder.;)

Det hjelper ikke samme hvor stor stammen er hvis alle har like lite tropper som han fyren torn tok;)
 

DeletedUser

Guest
hehe kanskje det er det som er standarden der? Ser litt sånn ut på supporten som kommer inn til byen jeg tok ;)

Men det er lett å være underdog, morsomt òg! Jeg har ikke mye å tape, men det er koselig å tape sammen med noen, [AS] for eksempel. :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
hehe kanskje det er det som er standarden der? Ser litt sånn ut på supporten som kommer inn til byen jeg tok ;)

Men det er lett å være underdog, morsomt òg! Jeg har ikke mye å tape, men det er koselig å tape sammen med noen, [AS] for eksempel. :)

hehe hvis du skal være borte litt for eksamen (1-2 uker), så få en kontovakt som kan forsette leken for deg og når du kommer tilbake antakelig være ca like stor eller større xD :p

hadde vært humor om du klarte å slå dem alene xD
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
[ally][AS][/ally], etter litt inside info som jeg har virker det som en poenghore stamme, gråby adlere. Mulig jeg tar feil (har heller ikke sjekket TW stats), men det virker sånn. Rekruterer mye også. Hadde satt pris på å få høre historien deres. Kan vel egentlig få tak i den uansett men ; ) Ikke prøv å finn ut hvem h*n er, dere klarer det ikke uansett..
 

DeletedUser

Guest
De har faktiskt ikke tatt så mange gråbyer, bare 15 de siste 3 dagene;)
 
Topp