[AS] vs. Torn Comb

DeletedUser

Guest
Ingarion skrev:
på 21.11. kl 17:28
Din stamme ligger nå for sletting på forumet, og alle er beordre til å bidra...

Ingarion skrev:
på 21.11. kl 17:33
Og, vi holder også på å innvolvere våre alierte rudt deg. holder du ut helga er det et under:)

Da kan vel jeg bare si; hallelulja! ;)

1-0 til meg :p

Nei, håper jeg har greid å skape litt liv på forumet her! Det var det som var intensjonen! :) Det har blitt påstått at jeg har gjort det for å skryte av meg selv, jeg håper ikke folk sitter igjen med det inntrykket. Eneste jeg har gjort er jo å flytte troppene mine til de tre byene som ble prøvd adlet. :)

Jeg vil gjerne takke [AS] for å ha spilt sin rolle med en helt fantastisk innlevelse. Takk til Ingarion for å ha gjort en god figur her på forumet, mer sivilisert her enn i PMer jeg har fått. Og takk til Arfus og tomahax for OD!
Haha sorry, jeg bare måtte ha en takketale :p

Imorgen er det eksamenslesing :(
 

DeletedUser

Guest
er litt lettere å overleve i RL enn på TW :p så skal nok gå bra
 

DeletedUser

Guest
okei, må bare slenge inn en liten kommentar.

1. modig gjort av han duden(husker ikke navnet) å gå imot [AS] som begynner å få litt poeng iallefall.

2. Ingarion sa at arfus elns hadde vært i en krig. Det er godt mulig at han har, men hvorfor i all verden bygger han opp igjen blandingsbyer om han er så god? :confused:

For å være ærlig hadde jeg forventet mer av AS. Dette er jo ikke lov, når man ligger på topp 20. Enten burde de ignorert ham eller ta han ut. Ser ut som de forsøkte på det siste, men mislyktes totalt.:confused:

Jeg må si, det var skuffendes AS.

Cred til han duden.
 
Topp