Assassin's Creed II

DeletedUser

Guest
Heisann!

Nå fikk jeg lånt meg Assassin's Creed II rett før jul her, og ble så oppslukt av det at det er like før jeg river av meg alt håret mitt i frustrasjon her nå! (Er heldigvis ikke mye her, siden juleklippen kom for en uke siden :))
Problemet mitt er som følger; Jeg har kommet meg sålangt at jeg må ha samlet inn alle kodeksarkene. Dette har jeg gjort, og jeg har plassert alle sammen på veggen.

Jeg har funnet ut hva bildet skal være, korriger meg hvis jeg tar feil:

[SPOIL]Ett verdenskart?[/SPOIL]

Og nå er problemet, jeg har fått bildet riktig, jeg har plassert "Eden's eple" i den tingen foran kartene, men jeg kommer meg alikevel ikke ut av rommet! Noen som kan hjelpe meg?
 

DeletedUser

Guest
Der kommer vi fram til problemet, men jeg får ikke snakket med han... Så noe må jo være galt med måten jeg har satt opp arkene på...
Så hvis noen hadde hatt ett bilde av den korrekte fasiten, så hadde det vært flott :D
 

DeletedUser

Guest
Har prøvd å google alt! Der finner jeg folk som har samme problem som meg, men jeg finner ikke noe svar... -.-
 

DeletedUser

Guest
YouTube, da... De har vel svaret på alle spill som finnes :)
 

DeletedUser

Guest
har du titta på midten av kartet å ser at alt er som det skal? det var det ikke hos meg første gangen.
 

DeletedUser

Guest
Nå var egentlig planen at jeg skulle søke etter hjelp på youtube, men så endte det opp med at jeg så på masse morsomme klikk med Muse :p
 

DeletedUser

Guest
Hvem er det? Høres ut som en klassisk musikkartist... Bleah.

PS: No offence, alle klassiske musikkelskere der ute :)
 

DeletedUser

Guest
Hør på Supermassive Black Hole og Plug In Baby av dem, så tror jeg du finner ut at de er noe annet enn klassisk :)

Men må innrømme, de har noen klassiske sanger, altså :)
 

DeletedUser

Guest
husk verden skal se ut som dette:


worldmap
 

DeletedUser

Guest
Verden er ikke rød og hvit... Det blå stemmer derimot ganske bra :p
 

DeletedUser

Guest
hmm.. den klarte eg på første forsøk:p

men ja det er verdenskart.
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Husker jeg slet med dette selv, men etter å ha mikset fram verdenskartet tror jeg du skal trykke på knappen som omhandler høyre hånda di (kanppen til høyre) ved siden av adams eple. Tror det var slik jeg gjorde det.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tror det kommer automatisk når du har gjort alt riktig, gjorde ihvertfall det hos meg.
 

DeletedUser

Guest
Runna det i dag, er bare å stte å snurrepå det, begynn med kantene
 
Topp