Avskjed :(

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kjære spillere på den norske serveren!

Velger å poste den her, og ikke stammeforumene. Beklager Grim om dette er for mye rot for deg:(

Jeg må idag komme med en litt smådum nyhet. Jeg slutter nemlig på tw idag. Både i v3,v2 og v4. Flere av dere forstår sikkert ikke hvorfor, men når en jente på 17 år, som egentlig burde være ute å drikke og gjøre dumme ting, sitter inne 16 timer daglig for å time angrep, planlegge angrep, og sånt, så er noe veldig galt. Jeg har kjæresten min, som er dritlei av at jeg mellom akten titter innom tw for å sende angrep, eller ikke kan komme fordi jeg har inkommende er drita lei nå. Foreldra mine ser meg bare under greys anatomy.. Altså, et stort problem!

Jeg har da besluttet at det beste er å gi opp drømmen om å bli kjent med absolutt alle aktive spillere på norsk server. Jeg kom så sagt langt, men ikke ferdig. Ganske trist egentlig, ettersom målet mitt var ganske ulikt alle andres her på dette spillet.

Til dere som trodde på meg: Takk, det var fantastisk. Jeg hadde ikke kommet så langt uten dere. Selv dere som var redd meg, gjorde meg glad <3

jeg er kjent for å være brutal i ordvalget mitt, men nå er jeg faktisk ganske sentimental. Dette er HARDT! Trist å gå ifra alle jeg har blitt kjent med IG.

Jeg vil ikke slutte med skype eller dette forumet her, men må desverre gi opp alle kontoene jeg har fått <3

Tusen hjertelig takk gamle gode PALS, som tok meg inn da jeg var liten og dum. Dere lærte meg alt det basice. Dere i PALS, dere vet godt hvem dere er<3 Glad i dere gubbene <3

Takk NS for å lære meg den brutale sannheten. Og Wild2, takk for at du ga meg en gråby<3

Takk TTA for å ønske meg velkommen den korte stunden jeg var der! det var en glede!! <3 Takk til alle ihop <3

Tusen hjertelig Elite, den proffe og særegne stammen jeg fikk komme til! En ting er sikkkert, Elite er den mest seriøse og proffe stammen jeg har sett. Dere vil rule v2 leeeeenge!!! Takk til den skjønne glitter, Morsomme Anita og resten av gutta boiz <3

Takk DOGZ, for at dere tok imot ei jente<3 Jeg har ikke rukket å vært hos dere lenge, men en ting er sikkert, dere er noen skikkelig hardy bois<3 Takk for alle gode og såvellså Onde tips :) Digger dere <3

Så til noen personer :) Tusen takk Thor(Fuzzboi), Jazcan, Kvænangen(simen), Wild2, Gandor og PALS gjengen, Mcqueen, Kåtekåre (du vet hvem<3), Tobben, Darkmoon og maaaaange maaaange flere! <33 Dere har gjort tiden på TW historisk <3

Dette ble som sagt veldigt langt....

For dere som ikke har snakket med meg noe særlig, kalles jeg Babe:) Originalt babebin. Byttet til Kingwolf(dual med fuzz) i v2, Excelsior i v3 og Dual med Jazcan i v4.

Jeg har desverre ikke mer å gi dette spillet, spillerne eller mer. Jeg Håper de som vil ha skype skriver til meg her eller noe sånt..

FunnyPart-com-goodbye_cruel_world.jpg


BTW: Fuzz tvingte meg! Kommer til å angre dette :(
 

DeletedUser

Guest
Så til noen personer :) Tusen takk Thor(Fuzzboi), Jazcan, Kvænangen(simen), Wild2, Gandor og PALS gjengen, Mcqueen, Kåtekåre (du vet hvem<3), Tobben, Darkmoon og maaaaange maaaange flere! <33 Dere har gjort tiden på TW historisk <3

Np. :cool:
 
Topp