BA og allierte mot oss, se opp!

DeletedUser

Guest
"diskutering" jeg vil bare at dere skal fortsette å skrive her å komme med innspill.
hva jeg gjør i spillet: jo, det har vært et tema siden du tror at jeg/ledelsen holder medlemene for narr når vi ikke gjør det. for å si det sånn er motparten ganske dumme på noen områder,men kan ikke si hvor de er dumme enda. vi har aldri satt op "fake" allierte på diplomatlista for å si det sånn.

For å ta en ting om gangen her; om din oppfattelse av en diskusjon er at "vi" skal komme med "innspill" mens du kommer med meningsløse kommentarer i ny og ne der du ikke legger en finger på tastaturet for å få skrevet noe som kan minne om et motsvar engang er jeg redd du har misforstått selve definasjonen på hva en diskusjon er. Uten at det er noe galt i det, men som jeg lærte som barn; "ikke brukt ord du ikke vet hva betyr."

Så sier du at det er hva "du" gjør i spillet som er emnet for diskusjon her, det er da helt feil. "Diskusjonen" her går ut på ledelsen i BA sin oppriktighet overfor egne medlemmer. Og hvor kommer det med at "motparten" er dumme inn? Kan du definere "motparten", er det oss som "diskuterer" med deg, medlemmene deres eller de "allierte"?

Og hvordan klarer du å sitte her å lyve oss rett opp i "skjermen"!? Du kan bare drømme så søtt om å få min respekt fra nå av, ikke at jeg tror det på noen måte vil såre deg. Men at du klarer å si at dere aldri har satt opp "fake" allierte er helt utrolig! Det er like mye løgn som om jeg skulle si at jeg var kongen av USA, og de har ikke kongen engang! Bare for at du ikke skal prøve å ro deg unna dette så henta jeg opp to "gamle" innlegg som du har skrevet.

hvis du leser litt lenger ned så har vi noen for å narre AA og alle spioner i stammen. HINT HINT!! ;)
Denne snakker jo helt for seg selv og er rimelig åpenbar, så hvordan du i det hele tatt kan klare å virke å tro på det du skriver selv er beundringsverdig!

det jobber vi med. men noen har vi som fake og,til f.eks: spioner som AA skryter av at de har, de skal aldri vite.så noen som ikke har oss som allierte

ærligheten gjelder vet u :)
Hvordan du skal klare å komme deg unna denne ser jeg ikke helt, enten løy du da eller så lyver du nå. Uansett så er det siste utsagnet ditt i den posten pur løgn!
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er nå engang slik, at enkelte spillere FÅR en stamme, og noen LAGER en stamme...

Jeg mener at dem som klarer å jobbe seg fra bunnen av og opp er de verdige lederene av en stamme, samtidig som dem som gjør det ALLTID har litt mellom ørene.

Dem som får stammen er mulig noen som rett og slett starter en stamme, på grunnlag av de medlemmene h*n har i en annen verden.

Typisk eksempel med BA, hele stammen er på vei ned.

Til anledningen vil jeg tipse alle som har litt erfaring og folk som faktisk vet dem selv er litt smartere enn det lederene i BA fremstår som , bør forlate den stammen, og enten finne en ny en, eller i minste fall lage en egen en og samle de " beste " fra den stammen.

-Wemonster
Diplomat og Propagandaminister , Athena
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
For å ta en ting om gangen her; om din oppfattelse av en diskusjon er at "vi" skal komme med "innspill" mens du kommer med meningsløse kommentarer i ny og ne der du ikke legger en finger på tastaturet for å få skrevet noe som kan minne om et motsvar engang er jeg redd du har misforstått selve definasjonen på hva en diskusjon er. Uten at det er noe galt i det, men som jeg lærte som barn; "ikke brukt ord du ikke vet hva betyr."

Så sier du at det er hva "du" gjør i spillet som er emnet for diskusjon her, det er da helt feil. "Diskusjonen" her går ut på ledelsen i BA sin oppriktighet overfor egne medlemmer. Og hvor kommer det med at "motparten" er dumme inn? Kan du definere "motparten", er det oss som "diskuterer" med deg, medlemmene deres eller de "allierte"?

Og hvordan klarer du å sitte her å lyve oss rett opp i "skjermen"!? Du kan bare drømme så søtt om å få min respekt fra nå av, ikke at jeg tror det på noen måte vil såre deg. Men at du klarer å si at dere aldri har satt opp "fake" allierte er helt utrolig! Det er like mye løgn som om jeg skulle si at jeg var kongen av USA, og de har ikke kongen engang! Bare for at du ikke skal prøve å ro deg unna dette så henta jeg opp to "gamle" innlegg som du har skrevet.


Denne snakker jo helt for seg selv og er rimelig åpenbar, så hvordan du i det hele tatt kan klare å virke å tro på det du skriver selv er beundringsverdig!


Hvordan du skal klare å komme deg unna denne ser jeg ikke helt, enten løy du da eller så lyver du nå. Uansett så er det siste utsagnet ditt i den posten pur løgn!

diskusjon: vet hva det betyr. det betyr:noen er uenige og argumenter for sin side/det de står for.
hva jeg gjør i spillet er et av emnene: dere sier at (jeg) lager fake allierte og da snakker vi om hva jeg gjør i spillet
motparten er CARE!/AA/ACES
den siste er løgn. skal si litt mer info når jeg har fått ut litt mer info om ACES,når de spiller råtent må vi det og. Jeg lover deg at du vil forstå meg da. uansett hva du tror nå.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er nå engang slik, at enkelte spillere FÅR en stamme, og noen LAGER en stamme...

Jeg mener at dem som klarer å jobbe seg fra bunnen av og opp er de verdige lederene av en stamme, samtidig som dem som gjør det ALLTID har litt mellom ørene.

Dem som får stammen er mulig noen som rett og slett starter en stamme, på grunnlag av de medlemmene h*n har i en annen verden.

Typisk eksempel med BA, hele stammen er på vei ned.

Til anledningen vil jeg tipse alle som har litt erfaring og folk som faktisk vet dem selv er litt smartere enn det lederene i BA fremstår som , bør forlate den stammen, og enten finne en ny en, eller i minste fall lage en egen en og samle de " beste " fra den stammen.

-Wemonster
Diplomat og Propagandaminister , Athena

dere er jo så dumme at dere trodde vi var allierte :p
vi har aldri sagt noe sånt heller :D
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, Dere søkte jo om allianse en gang i tiden, hvem som var Diplomat da vet jeg ikke, men om dere sender allianse søknader ut uten å vite hva dere gjør, da er det bare synd på dere...

Vel, nå er det sent både for meg og for deg (Jepps, barne TV er over for lengst...) så vi bør gå å legge oss nå, vi av den yngre squaden :)

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
1. vi har aldri sagt at dere var redde
2. vi har sagt at krig i spillet var unødvendig og dumt for begge parter
3. vi har aldri sagt at vi har overmakten
4. honour adla meg ja, men jeg kan være stolt over at han ikke klarte det alene.
5. dere må jo være skikkelig feige når dere til og med må ha alle opplysninger om hva vi skal gjøre å angripe og alt
6. hører ikke at alt går så bra med unknown soldier;)

1. Jeg pratet med diplomaten som representerte alle i den "lille" alliansen deres. Jeg sier da alle pga det var de (CoN) som startet denne "krigen" og resten av de stammene i alliansen fulgte med.

2. Kan godt hende, men dere hang fortsatt på at dere ville krige. Jeg vet faktisk ikke hvorfor dere ville krige mot oss engang :p Er så mange "krigserkleringer" jeg har fått at...

3. Så at noen i deres allianse har sagt det på forum :) (Har ikke bevis atm. men finner det nok en eller annen plass sammen med alle de andre "skryte" postene)

4. Alene eller med 100 folk, du ble adlet av han. :)

5. Feige? Om det hadde vært motsatt, hadde dere ikke klaget på det.
99% av de som gir oss info, har vi ikke snakket med før engang, bare medlemmer som ikke liker hvordan dere/de i alliansen deres fungerer, ikke vet jeg...

6. Hører heller ikke at det går så bra med mange av deres medlemmer?
Dessuten så er det greit å dodge når man ikke har særlig med deff tropper.
Mur bygges kjappere enn tropper har jeg hørt;)

ahhh and btw, ser heller ikke at det går så bra med naboen min? Husker dere støttet han i begynnelsen av verdenen med 200 spyd og 100 sverd... hmm men det gikk vell ikke så bra :-/ ? Siden da har stakkaren vært farmen min...


Skal gi dere et tips, og det er at dere bør gi dere mens leken er god, Pialle er vell først på listen. So be afraid, be very afraid :eek:
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det lureste du klan gjøre nå Zippymaster er nok å legge deg flat...

I utgangspunktet hadde du liten sjans til å vinne denne diskusjonen da det er Hounor som har hovedpoenget...

i TILLEG så er du ikke akkuratt den beste jeg har møtt til å snakke for seg, og til sist kommer stadig mer vitende personer som Monkii og Hounor med knusende argumenter...

Desverre...

-Wemonster
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vel, Dere søkte jo om allianse en gang i tiden, hvem som var Diplomat da vet jeg ikke, men om dere sender allianse søknader ut uten å vite hva dere gjør, da er det bare synd på dere...

Vel, nå er det sent både for meg og for deg (Jepps, barne TV er over for lengst...) så vi bør gå å legge oss nå, vi av den yngre squaden :)

-Wemonster

yngre galde? legger meg ikke 23.31 jeg!!
og da må det ha vært når jeg ikke eksisterte i BA,men i ACES. jaja,vi trenger ikke dere som allierte heller,blir nok bare noen flere vi må hjelpe.
 

DeletedUser

Guest
diskusjon: vet hva det betyr. det betyr:noen er uenige og argumenter for sin side/det de står for.
hva jeg gjør i spillet er et av emnene: dere sier at (jeg) lager fake allierte og da snakker vi om hva jeg gjør i spillet
motparten er CARE!/AA/ACES
den siste er løgn. skal si litt mer info når jeg har fått ut litt mer info om ACES,når de spiller råtent må vi det og. Jeg lover deg at du vil forstå meg da. uansett hva du tror nå.

Så fint at du vet hva en diskusjon er, men kan ikke akkurat si at du har deltatt "fullverdig" i noen diskusjon frem til nå.
Og jeg har aldri sagt noe om at DU gjør noe, snakker om hele ledelsen deres jeg. Men det er jo mulig dere kjører "enevelde" i BA for alt jeg vet!? Så strengt talt er det ikke hva DU gjør ingame som er diskusjonsemnet her.

Og håper ikke du sitter her å skriver at det er jeg som lyver!? Men at du heller innrømmer at det er du som har gått ut med løgn! For du kan på ingen måte motbevise det faktum at du har skrevet løgn på løgn her, klart du kan si at det hele bare var tull men hvor mye det vil hjelpe er jeg svært usikker på. Med tanke på at du da vil virke ennå mer useriøs enn hva du gjør for øyeblikket.

Og spar deg for det der tullet med at du skal komme med mer info når du får mer info om "motparten" og at jeg da plutselig vil bli enig med deg. Det er jo på ingen måte det vi har diskutert her, hvertfall ikke jeg. Hele "min" diskusjon her går ut på, ja vet det er sagt mange ganger, deres lite opplysende diplomati overfor egne medlemmer.

Men lykke til med å ro deg i land hos meg, da skal du ro hardt og lenge for nå er du for alvor på grensa til å bikke over til det ureddelige!
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hele "min" diskusjon her går ut på, ja vet det er sagt mange ganger, deres lite opplysende diplomati overfor egne medlemmer.

kan like godt si det jeg da. vi fant ut at norwaybboy12 og heia norge var spioner. og da var det jo veldig fint at vi satt kv. for de:D
dermed ble det veldig lett å narre ACES og 1337 litt. du satt opp diplomaten som den skal:

allierte:

PALS
Outlaw
=ROME=
=K45=
1337
911

Ikkeangrepsakt:(IAP)

TL
SKYGGE
...

fiende:

ACES

var bare å fortsette på samtalene og skrive noen stammer. sånn lurte vi de som hadde spioner i stammen og de ekte i stammen visste hva slags diplomati vi hadde. for når du legger på stammer og evt. tar bort de du egentlig har så vet alle medlemmene hvem de har og de som har spioner sitter med bare tull som de tror på.
 

DeletedUser

Guest
kan like godt si det jeg da. vi fant ut at norwaybboy12 og heia norge var spioner. og da var det jo veldig fint at vi satt kv. for de:D
dermed ble det veldig lett å narre ACES og 1337 litt. du satt opp diplomaten som den skal:

allierte:

PALS
Outlaw
=ROME=
=K45=
1337
911

Ikkeangrepsakt:(IAP)

TL
SKYGGE
...

fiende:

ACES

var bare å fortsette på samtalene og skrive noen stammer. sånn lurte vi de som hadde spioner i stammen og de ekte i stammen visste hva slags diplomati vi hadde. for når du legger på stammer og evt. tar bort de du egentlig har så vet alle medlemmene hvem de har og de som har spioner sitter med bare tull som de tror på.

Hvem som var/er spioner bryr jeg meg fint lite om, men det er ditt valg om du ønsker å offentliggjøre navnene slik som du gjorde her.
Men håper ikke at du med dette hadde et håp om at jeg skulle være enig med deg slik uten videre, for da er jeg redd jeg må skuffe deg.

Du sier dere satt KV for spionene og sendte bare "fake" diplomati-lister til de som det ble spionert for. Uansett har du gått ut på forumet og sagt at dere har "fake" allierte for å lure spioner, det ble klart bevist i en av mine tidligere poster. Hvordan kan du da klare å mene at du ikke har fart med løgn på forumet!? Du har ikke "vridd" på sannheten slik som mange andre ville gjort, nei du løy, rett og slett. Uansett hva du sier vil du ikke kunne endre det faktum at du løy!


Du må nå heller ikke glemme at slik bruk at andres kontoer vel kan være straffbart? Med tanke på at dere, helt sikkert uten dems godkjenning, misbrukte dem sine kontoer for å gagne dere ønsker. Her vedligger utdrag frra regelverk som beviser at dere har utført straffbare handlinger.

§2 Kontovakt skrev:
Det er ikke tillatt å misbruke kontovakt. Kontovoktere som forsettlig ødelegger eller alvorlig skader en konto de vokter vil bli straffet. Men mens vi vil straffe kontovokteren om vi ser at det var en klar intensjon om å ødelegge kontoeierens arbeid mot hans instruksjoner, vil vi ikke være i stand til å reparere skaden gjort mot kontoen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Å sende falske diplomatilister faller ikke under å "ødelegge" en konto, og er derfor ikke et regelbrudd.

- Torquemada
 

DeletedUser

Guest
Å sende falske diplomatilister faller ikke under å "ødelegge" en konto, og er derfor ikke et regelbrudd.

- Torquemada

Det jeg mente var regelbruddet her er at de med overlegg utførte handlinger som motstrider spillerens interesser. Da misbruker man kontoen til den man er KV for.
Ettersom denne verdenen er såpass ny så vil dette nok ikke være voldomt ødeleggende for de kontoene som ble misbrukt, men ved like tilfeller i veletlablerte verdener kan slik faktisk få rimelig stor innvrikning og muligens ødelegge ganske mye for en konto.
Mener ikke å være vanskelig men måtte bare få forklart litt bedre hva jeg mente. :)
 

DeletedUser

Guest
Det jeg mente var regelbruddet her er at de med overlegg utførte handlinger som motstrider spillerens interesser. Da misbruker man kontoen til den man er KV for.
Ettersom denne verdenen er såpass ny så vil dette nok ikke være voldomt ødeleggende for de kontoene som ble misbrukt, men ved like tilfeller i veletlablerte verdener kan slik faktisk få rimelig stor innvrikning og muligens ødelegge ganske mye for en konto.
Mener ikke å være vanskelig men måtte bare få forklart litt bedre hva jeg mente. :)

Hvis man er så dum at man setter opp noen utenfor stammen som man ikke stoler 100% på, så kan man bare ha det så godt. :D
 

DeletedUser

Guest
Hvis man er så dum at man setter opp noen utenfor stammen som man ikke stoler 100% på, så kan man bare ha det så godt. :D

Har du fått med deg alt du? Her var det spioner i BA som hadde satt opp medlemmer i BA som KV.

Det jeg undrer meg over hvorfor ikke spionene fortalte stammene de spionerte for at de skulle bort og hvor lenge de ble borte. Da hadde det ikke "fella" til BA fungert og spionene ville sikkert bare blitt kicka.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp