Bad news for BULLS

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jeg er helt enig med deg, etter mergen med det aktive Easy har stammen BNP fått en helt ny dimensjon:)
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
savner EASY jeg :(

Du passer ikke til navnet BNP, jks6. Å se NEWSTED under navnet BNP, så er det ikke newsted som jeg husker han.. BNP har ødelagt EASY -.-
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De tok over alt av EASY medlemer... Det er ikke noe gøy, EASY er EASY...

Det er tre store stammer

BNP
7BULLS
EASY

Savner egentlig bare EASY som stamme.. Men for all del, skal bli gøy å møte på mange av dere under BNP, men blir ikke det samme :(
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Synd for deg apolleyon, du får bare vende deg til det. Easy lever videre i BNP ;)
 
Sist redigert:

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Stakker meg :p Det endrer ikke faktumet at vi kriger da men :)

At BNP og 7BULLS kommet til å krige mot hverandre ble vel egentlig et faktum i det EASY og BNP slo seg sammen :)

Men når har du tenkt å ta turen ned hit da jks6?? Vi krigde ikke så mye (litt pga moral I guess) men jeg gleder meg til å krige litt med deg igjen :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Uhm.. Gidder nok ikke adle meg til deg nei.. og hva mine planer er det bare jeg og dualen min som vet. Har tenkt til holde det sånn og :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Endelig er verdenskrigen i gang! :)
Flere års prosjekt detta ^^
 

DeletedUser

Guest
For og si det sånn , vi i BULLS har vært klare. Alt for lenge egentlig , og nå som BNP går til krig skal vi vise dem at dette er noe de vil angre på!

The war has started and the BNP will go under.!
 

DeletedUser

Guest
SDDN = wtf? why bother them?
BNP = tjaa , kan bli en lang krig som 7BULLS vinner :rolleyes:

Så egentlig ikke noe stress ;)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
BNP angriper allerede ja? klarer dem ikke å vente?:D har hatt 2 angrep på meg allerede
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har 97 inc fra henry001 jeg, men de kommer jo etter fristen da :D

Gleder meg :D Håper du kommer med Nukes da henry :D
 

DeletedUser

Guest
henry001 angriper tydligvis alle de "større" spillerene i BULLS så lurer på hvor mye off han har :p ikke veit jeg hvor mye han har sendt på vær , men hørt at noen har inc fra han værtfall :)
 
Topp