Bad news for BULLS

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Var en viss rawr som sa noe om at SDDN var dauvkjøtt? :eek:

Side 1:
Stammer: SDDN, BNP
Side 2:
Stammer: 7BULLS

Timeframe: 16/03/2011 07:51:00til17/03/2011 17:53:47

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 43
Side 2: 5
Forskjell: 38

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 410,118
Side 2: 47,536
Forskjell: 362,582

chart

Jeg har troen på at dette kommer til å bli forandret i nær fremtid :)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Ikke gidd å quote meg når jeg legger ut statistikker.. blir bare rot ;) Jeg har troen på at det holder seg gående sånn som det gjør nå :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Side 1:
Stammer: BNP, SDDN
Side 2:
Stammer: 7BULLS, 7Bull2

Timeframe: 17/03/2011 17:54:00til19/03/2011 00:02:45

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 35
Side 2: 2
Forskjell: 33

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 318,325
Side 2: 18,814
Forskjell: 299,511

chart
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Fine tall for oss i BNP og SDDN dette :) Er tydeligvis bare å fortsette slik
 

DeletedUser

Guest
Hver gang 7bulls mister byer, viser det seg at eieren er bortreist. Hver gang. Syns det er litt rart, jeg. Uansett; er dere for tette i nøtten til å sette opp en kv, fortjener dere virkelig ikke mer.

Og.. ehh, du syns ikke det er litt artig at du sier dem er daukjøtt, men at dere likevel blir grisedengt av dem, rawr? :p
 

DeletedUser

Guest
Hver gang 7bulls mister byer, viser det seg at eieren er bortreist. Hver gang. Syns det er litt rart, jeg. Uansett; er dere for tette i nøtten til å sette opp en kv, fortjener dere virkelig ikke mer.
Ikke min problem at noen ikke rekker/klarer det , sier bare fakta jeg smarten <3

Og.. ehh, du syns ikke det er litt artig at du sier dem er daukjøtt, men at dere likevel blir grisedengt av dem, rawr? :p
Næ , bull det der.. aldri merket noe som helst fra SDDN og vi alle koser oss og forteller morsomme ting om SDDN 24/7 :p speiselt at de kaller seg SDDN når de ikke greier og snipe engang , nubz :rolleyes:

.............
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Så det at tarzan "glemte" å sette opp en kv, gjør at statsen ikke er gyldig? Det er jo ikke stakkars SDDN sin feil.

Her må vi jammen ha det inn med teskje, gitt :p
Skal vi ta en titt på statsen for sist uke?

[Spoil]Side 1:
Stammer: SDDN
Side 2:
Stammer: 7BULLS

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 12
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 243,801
Side 2: 109,626
Forskjell: 134,175

chart
[/Spoil]

Ergo deler SDDN ut mer deng enn dere greier å ta i mot for tiden, samt en del mer enn dere selv gjør. At dere benekter fakta på et så tynt grunnlag som at det ikke passer dere (?) sier vel en del om dere. Hva dere gir de andre medlemmene for å tro på dere, er jeg faktisk litt nysgjerrig på.
Vel, dere får fortelle morsomme historier om dem 24/7, men så lenge de tar flere byer av dere enn dere gjør av dem, har ikke det noe å si. Stor i ord, liten på jord...
 

DeletedUser

Guest
nææmen, rawr er flink med bullshit ! :p det er vell egentlig bare 2 kontoer bulls har tatt noe serlig byer av og der har det blitt snipa endel tog for å si det sånn, men det er ikke altid så lett og snipe tog når man fks ikke er pålogget :) Om det kan kalles sniping er vell en annen sak når togene kan komme i hastigheter på 60 sek !:O

Jeg gleder meg ihvertfall til å se om bulls klarer og snu statestikken, nå som de ikke kan stacke alt og alle:p Synes også det er morsomt at enkelte bulls spillere synes bnp har skuffet dem offangsivt, når bulls ikke akkurat har klart og gjøre så mye bedre i krigen mot sddn :eek:

jaja vi koser oss ihvertfall med og adle dere uten å prøve så veldig hardt nå som dere har to fronter og oddsene blir snudd litt på hode :)
 

DeletedUser

Guest
Tror nok Rawr. har misforstått navnet til 7BULLS . . . "No bullshit, just play" :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe. Så det at tarzan "glemte" å sette opp en kv, gjør at statsen ikke er gyldig? Det er jo ikke stakkars SDDN sin feil.
Hvor du får fra at jeg sier det ikke delles lurer jeg sterkt på min venn :)

Her må vi jammen ha det inn med teskje, gitt :p
Skal vi ta en titt på statsen for sist uke?

[Spoil]Side 1:
Stammer: SDDN
Side 2:
Stammer: 7BULLS

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 26
Side 2: 12
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 243,801
Side 2: 109,626
Forskjell: 134,175

chart
[/Spoil]

Ergo deler SDDN ut mer deng enn dere greier å ta i mot for tiden, samt en del mer enn dere selv gjør. At dere benekter fakta på et så tynt grunnlag som at det ikke passer dere (?) sier vel en del om dere. Hva dere gir de andre medlemmene for å tro på dere, er jeg faktisk litt nysgjerrig på.
Vel, dere får fortelle morsomme historier om dem 24/7, men så lenge de tar flere byer av dere enn dere gjør av dem, har ikke det noe å si. Stor i ord, liten på jord...
Det har jeg heller ikke sakt , jeg sa bare at vi har det gøy med rapporter fra SDDN og mot SDDN. Vi morer oss. For en gangs skyld skjer det noe

.............
 

DeletedUser

Guest
nææmen, rawr er flink med bullshit ! :p det er vell egentlig bare 2 kontoer bulls har tatt noe serlig byer av og der har det blitt snipa endel tog for å si det sånn, men det er ikke altid så lett og snipe tog når man fks ikke er pålogget :) Om det kan kalles sniping er vell en annen sak når togene kan komme i hastigheter på 60 sek !:O

Jeg gleder meg ihvertfall til å se om bulls klarer og snu statestikken, nå som de ikke kan stacke alt og alle:p Synes også det er morsomt at enkelte bulls spillere synes bnp har skuffet dem offangsivt, når bulls ikke akkurat har klart og gjøre så mye bedre i krigen mot sddn :eek:

jaja vi koser oss ihvertfall med og adle dere uten å prøve så veldig hardt nå som dere har to fronter og oddsene blir snudd litt på hode :)
Må si dette er morsom lesing. At vi kan stacke og at vi knuste stackene deres for en tid tilbake er vel ikke våres feil ? At dere er nubz er jo heller ikke 7BULLS sin feil gutten min. At dere får støtte av BNP før de i det hele tatt erklærte krig mot BNP er jo heller ikke våres feil , men veitikke hvem som spiller stackwars jeg når 2 kontoer i SDDN fikk rundt 300 inc støtte byer av BNP :rolleyes:
...........
 

DeletedUser

Guest
Btw folkens , skjer med 5-10 mot meg a ? :D Er dere så nubz i og diskutere at dere trenger 4-5 for og få meg i senk ? :p Get some skillz duds<3
Btw igjen , slutt og ta dette spille så himmla seriøst a .. blir lei meg på deres vegne :eek:
 

DeletedUser

Guest
Btw folkens , skjer med 5-10 mot meg a ? :D Er dere så nubz i og diskutere at dere trenger 4-5 for og få meg i senk ? :p Get some skillz duds<3
Btw igjen , slutt og ta dette spille så himmla seriøst a .. blir lei meg på deres vegne :eek:

Kanskje fordi folk reagerer på oppførselen din? Du fortsetter bare å forsterker inntrykket vårt om at du er like dårlig til å spille tribalwars som å diskutere på en saklig måte.

Who cares om at du sier alle er noobs og svette nerds, når vi spiller dataspill stiller alle likt uansett utsene eller hvor man er fra. Tipper forresten at du ikke er så damn phet IRL når du må gå på nettet der ingen kjenner deg å rakke ned på andre spillere.
 

DeletedUser

Guest
Hvor du får fra at jeg sier det ikke delles lurer jeg sterkt på min venn

Delles? Teller? Vel, i det ene øyeblikket kaller du SDDN for daukjøtt, og når denne påstanden blir motbevist på det sterkeste sier du at det er uproft å adle en fyr som er ""bortreist"". Men er vel ganske åpenbart hva du prøver å si..

Det har jeg heller ikke sakt , jeg sa bare at vi har det gøy med rapporter fra SDDN og mot SDDN. Vi morer oss. For en gangs skyld skjer det noe

Er neimen ikke sikker på hva du kommenterer her. Blir ofte litt rotete når man på død og liv skal bruke "bold-metoden"..

Må si dette er morsom lesing. At vi kan stacke og at vi knuste stackene deres for en tid tilbake er vel ikke våres feil ? At dere er nubz er jo heller ikke 7BULLS sin feil gutten min. At dere får støtte av BNP før de i det hele tatt erklærte krig mot BNP er jo heller ikke våres feil , men veitikke hvem som spiller stackwars jeg når 2 kontoer i SDDN fikk rundt 300 inc støtte byer av BNP
Ja, det er helt sant; dette er helt hysterisk morsom lesning. Dog sannsynligvis ikke slik du mener det.
Webbie sier enkelt og greit at dere til nå har levd på stacks. Nå som dere ikke lenger kan dette, gjenspeiles dette tydelig i statsen. Og stackene til 120 mill er vel omtrent 3 ganger så store som stackene til en stamme på 40 mill (sett bort i fra off/def-ratio), slik som styrkeforholdet så ut for litt siden. Når det kommer til hvor "nubzete <3" SDDN er kan dere vel like greit bevise det, framfor å poste det på forumet, rett under statistikker som viser at SDDN denger en viss stamme.
Når det gjelder hva som ble gjort før krigen ble erklært, var dette symbolsk støtte, som svar på diverse "krighissing" fra 7bulls. Og tallene du poster her er ikke i nærheten av de virkelige..

Btw folkens , skjer med 5-10 mot meg a ? Er dere så nubz i og diskutere at dere trenger 4-5 for og få meg i senk ? Get some skillz duds<3
Btw igjen , slutt og ta dette spille så himmla seriøst a .. blir lei meg på deres vegne
Å gud, stopp, du dreper meg :D
Ellers syns jeg Skattum kom med et veldig godt svar på resten av den posten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skjønner ærlig talt ikke at dere gidder og diskutere en gang?
statsen lyver ikke, bnp tar flere byer en 7bulls, ferdig med den saken, om spillerne har vært borte er urealistisk, det er ikke skills, men mål er mål, og by er by ;)
 
Topp