Badc - dere har nå fått dere en krig.

Habesha

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hei, frøken Habesha og fru tornado.

Jeg har aldri påberopt meg å være gud, ei heller truer jeg med alt mellom himmel og jord. Fakta er at jeg tror verken på Gud, dodraugen eller nissen, og mellom himmel og jord er det luft. Selv om luftige trusler er morro her på forumet, så har det aldri skadet noen her på V6. Ja, foruten stammen deres da..

Det med denne opplæringen var mer ment som et tilbud til de av dere som ikke ønsker å slutte med spillet selv om dere møter litt motgang i starten. Noe de aller fleste spillerne som har blitt virkelig gode har møtt. For det er jo nettopp i motgang en ønsker å forbedre seg, i alle fall er det sånn med meg.. Jeg påpeker også at det er langt fra sikkert at jeg kan lære dere noe i det hele tatt. (Jeg er gjør ikke dette for å kødde med nybegynnere av spillet, artig jo flere vi er vet du ;)) Men jeg har det med å få dårlig samvittighet ovenfor de jeg makter å adle, så for min egen del ønsker å gjøre noe med dette.

Hadde de vært pyser, så hadde de nok heller blitt i stammen deres, mens det faktum at de forlot stammen deres sier at de ønsker mer ut av denne verdenen enn å bli dratt ned i søla av en selvproklamert gud..

Det at det tok litt tid har jo selvfølgelig med det faktum at et medlem i en av deres allierte stammer forsøkte å knipe til seg enda en by i min umiddelbare nærhet, fyfy.

Men jeg får straks flyttet fokuset dit det bør være^^

God natt.

Når dere fram før 24.00 bør dere jaggu sendee asap

Jaja, du kan si hva du vil Bambam. Tviler på at terging kommer til å hjelpe noen av oss uansett. Kanskje du får bedre selvtillitt av det. Men nå må jeg jo huske på det jeg skrev, hjelper ingen å terge å banne.

En ting til: Hvorfor kaller du oss damer? Når ble ordet "damer" eller som du sa "fruer" et fornærmende ord? Om du mente at vi er pyser så er det bedre å kalle oss noe som fornærmer oss, ikke noe som fornærmer andre. Da har du plutselig ikke så mange fans lenger.
 

DeletedUser

Guest
Hørte kommentaren "BamBam kan nok ta ut hele BadC." Joda, bare hvis folk feiger ut som de gjør..
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg synes man skal ha respekt for folk her på tw. Å være nedværdigende overfor folk, er ikke jeg noe er tilhenger av..
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Avblåst på grunn av for lite motstand.

Ser selvfølgelig på det hele som vunnet.

Off topic.

Sindle, du har den kuleste signaturen jeg har sett, uansett hva.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer med seieren! ^^

Kan vel ta med en sats nå for å få sluttresultatet:
[SPOIL]Side 1:
Tribes: Bambam
Side 2:
Tribes: BadC

Timeframe: 17/08/2010 05:31:00til31/08/2010 20:21:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 0
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 21,237
Side 2: 0
Forskjell: 21,237

chart
[/SPOIL]
 
Sist redigert av en moderator:
Topp