Balle overgår alle!

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Gratulerer til Balle Klorin som nummer 1!

1 Balle Klorin IB 4.693.981 482 9739
2 Brann2006 WC 4.661.032 478 9751
3 magic dude IB 4.173.427 418 9984
4 terhals WC 4.088.460 419 9758
5 CelticEmperor WC 3.889.570 386 10077
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva skjer med verden?

Helt fra begynnelsen har Brann alltid toppet listen over spillere, uoppnåelig for alle oss andre dødelige! Men nå... andreplass :eek:

Gratulerer Balle Klorin i hvertfall, det virker virkelig som om du har fortjent det!
 

DeletedUser

Guest
Gratz, dette ville ikke skjedd hvis regelen om at dual er forbudt ikke hadde kommet ;)
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer:p

Jeg trur det har skjedd fordi han har tatt byer av celtic og derfor stiget. men gratulere^^:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer Balle, det her skjedde litt tidligere enn beregnet. Men men, slik går det noen ganger.
Uansett vel fortjent, ingen tvil at du er den raskeste adleren, var bare et tidsspørsmål før du gikk forbi.

Da det gjelder om Espen hadde greid det alene eller ikke, tror jeg det han gjort tidligere svarer for seg selv. Jeg har sett hva han har gjort, og vil bare si at jeg er imponert. Hvis det er noen som skal ha æren for at Brann kontoen har holdt seg der oppe så lenge er det iallfall ikke meg.
 

DeletedUser

Guest
Heia brann, heia brann, vi e tjukkere enn vann heia brann! mitt hjerte står i brann..

Å ROOOOOOSENBOOOOORG ÅÅ ROOOOOOSENBOOOOORG, E TRONDHJEMS FOTBAILL LAAAAAG!! Å ROOOOOOSENBOOOOORG Å ROOOOOOSENBOOOOOORG TAR SEIERN HJEM IDAAAAG!

Me spits on ze Brann!! *pffft!*
 

DeletedUser

Guest
Å ROOOOOOSENBOOOOORG ÅÅ ROOOOOOSENBOOOOORG, E TRONDHJEMS FOTBAILL LAAAAAG!! Å ROOOOOOSENBOOOOORG Å ROOOOOOSENBOOOOOORG TAR SEIERN HJEM IDAAAAG!

Me spits on ze Brann!! *pffft!*

Yeah, endelig kom det en med vett i hue ! :D
Rosenborg er laget! ;)
 
Topp