Bare lurer

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dette vil vel bli regnet som ulovlig da dette kan taes som aktivitets-sjekk.


Er ikke ulovlig dette, husker en som sendte ut rundsskriv til nesten hele V1 og det fikk han love til, mens en annen noen uker tidligere ble bannet for å sende ut ett rundsskriv til kun en fiende stamme... I am confused....
 

DeletedUser

Guest
Man må vel kunne regne med at reglene snakker om funksjonen Rundskriv, ikke det fenomenet å sende mail til veldig mange. Dvs at du kan bruke Adresseliste-generatoren på TWstats, og omgå hele Paragraf 6. Men de skrevne reglene er som kjent noe hullete, og teamet arbeider ofte etter hvordan de synes reglene burde vært, istedetfor det som faktisk står skrevet. Så jeg ville vært noe forsiktig likevel.

Usikker på om det er lov å bruke TWStats, da reglene også sier dette;

The Almighty Rulebook §6) skrev:
Det er ikke tillatt å sende personlige rundskriv ved hjelp av verktøy/skript som ikke er levert av tribalwars.no.

Men jeg vet ikke om det gjelder for noe så enkelt som den generatoren. Hvordan man i så fall skal sjekke det vet jeg ikke... selv om jeg godt kan spekulere? :)
 

DeletedUser

Guest
Ye, du kan ha rett i det..
Men vanskelig å sjekke ja. Eller om man betaler en eller annen sulten unge eller alkoholiker til å sitte der og lage lister for seg. Resultatet blir jo det samme
 
Topp