Battlefield 3

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jeg kjøpte BF3 bare for å oppdage at man ikke kan bruke XP som OS. og nei, jeg er ikke det minste irritert p.g.a en slik noob-tabbe av epic dimensjoner.
så nå er det å gå den lange veien til Dustin for å bestille meg en Asus G53SX. *sukk*
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
det er den stasjonære som har XP. den har spist alt av spill så langt men nå er det slutt p.g.a OSen. så jeg satser heller på bærbar. og Asusen har jo det som trengs for å holde dampen oppe.
men hovedgrunnen til bærbar er lange og kjedelige kvelder på hotell i jobbsammenheng.
 

DeletedUser

Guest
Om du vill betale flere tusen mer for en bærbar fremfor en stasjonær med samme specs skjønner jeg ikke.
En ting til, bruker du seriøst xp som os enda? :|
 

Kapiiing

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
jo.....men nå er det slutt. og hvorfor ikke? det har jo funket så langt. og den har jo bare vært brukt til spilling og da er det jo ikke så nøye, er det vel?
og den Asusen koster jo "bare" 8K. og det er vel omentrent det jeg må bruke på nye deler samt nytt OS på den stasjonære.
 

DeletedUser

Guest
oc_powah på pc! :)

Legg meg til, eller så legger jeg deg til!!! Moahahahahahaahaaa!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Knallis, men er totalt meganoob i.o.m at jeg er i læringsfasen....enda. *sukk*
selv mine egne skyter på meg for å gi meg aktiv dødshjelp. det er flere som har spurt om jeg ikke bare kan sende inn et bilde av meg selv, så er jeg ikke så mye i veien når de skal frem i krigen.
men jeg gir meg ikke. og en dag klarer jeg sikkert å ta en kar av dage.
 

DeletedUser

Guest
Nå er det helg, noe som vil si tid for gaming. Noen som er med?
 
Topp