Besvart Befolkningsflagg...

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Hei,
dersom jeg f.eks bruker et befolkningsflagg nivå 5 vil jeg få 1400 mer i kapasitet, altså 25.400 istedenfor 24.000.
Sett at jeg gjør dette, og bruker deler av den ekstra befolkningen flagget gir meg, hva vil skje om jeg bytter tilbake?
Jeg ser for meg to alternativer:
-Muligheten til å bytte flagg forsvinner
-En vil ha et befolkningsantall som er mer enn hva gården i utgangspunktet rommer

Vanligvis ville jeg ha sett bort i fra alternativ nr. 2. Men i og med at befolkningen kan være over 100% dersom gården rives ned, ser jeg heller på nummer 1 som mest sannsynlig. Likevel virker denne usannsynlig, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Hvis muligheten for å bytte flagg fortsatt vil være tilstede: Nøyaktig hva vil feilmeldingen si? Er dette noe du/dere vet eller er det en antagelse?

Mvh Rator
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har du befolkningsflagg, vil du ikke ha mulighet til å bytte bort dette flagget før befolkningen din tilsier det. Ergo; loose the troops.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har 7 befolkningsflagg stuck på v12 pga at man ikke bare kan trekke dem tilbake :p
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det Redswan sier stemmer, om du har for mye i befolkning pga et flagg får du ikke fjernet dette før du er under lovlig befolkningsplass igjen.

Så til det Redswan tok opp.
Ja, det stemmer at befolkningsflaggene på V12 sitter fast. De skulle egentlig ha blitt trekt tilbake sammen med de andre flaggene, men de ville visstnok bli igjen. Jeg har gitt beskjed videre så får vi se om de får fikset det.
 

DeletedUser

Guest
Har samme problem Robert, bare så det er sagt. At en konto på en avsluttet verden fortsatt trenger flagg, er.. Vel.. Får håpe dere får ordna opp i det hvertfall.
 
Topp