Begrensinger på Erobringsplanen

Skal vi ha det? (Les innlegget for info.)

  • Ja!

    Stemmer: 7 33,3%
  • Nei!

    Stemmer: 14 66,7%

  • Totalt antall stemmer
    21

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hei! :)

Nå er det slik at det enste den i ledelsen som har rettigheter til det kan gjøre er og slette og legge til reserveringer. :rolleyes:

Mitt forslag vil forbedre dette. :D
Det går ut på at medlemmet med det nødvendige rettigheten kan gjøre slik at medlemmene bare kan reservere landsbyer som stammen er fiender med. Eller byer som IKKE er forlatte, og gjøre slik at for eksempel at stammen ikke kan reservere en spiller eller stamme. :)

Håper dette blir sendt inn og lagt inn.
Hvis dere har noen spørsmål, skal jeg prøve å svare så godt jeg kan. ;)

Edit: Jeg synes også at det ikke skal være mulig og unngå og måtte reservere en landsby, man må gjøre dette først, og vedkommende med de rette rettighetene må godta den først, så kan en adle.
 

DeletedUser

Guest
huh?

At det skal bli teknisk umulig å adle gråbyer eller spillere man ikke er fiende med?
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Ikke umulig å adle, men å legge dem til i erobringsplanen... Husk at erobringsplanen ikke er bindende på samme måte som allianser.
 

DeletedUser

Guest
Hvor skal man utøve sivil ulydighet dersom man ikke får adle fritt, men trenger godkjennelse? :eek:

Synes ikke man skal legge begrensninger på verken hvem eller hva man "claimer".
Til nød kunne et kompromiss mellom denne og ingen begrensning være at ledelsen fikk melding dersom enkelte spillere claimet nedskrevne stammer, eller gråbyer dersom folk fremdeles har stor problemer med adling av gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Edit: Jeg synes også at det ikke skal være mulig og unngå og måtte reservere en landsby, man må gjøre dette først, og vedkommende med de rette rettighetene må godta den først, så kan en adle.

Dette vil gjøre det umulig å adle det man ikke claimer, og claimen må i tillegg godtas av en leder før man kan adle.

Dersom det skal være umulig å legge til gråbyer eller vanlige røde byer (brune nå) så vil det i praksis bli umulig å adle dem også ifølge forslaget.
 

DeletedUser

Guest
Det er opp til Lederen! Støttes fullt! Det burde også lages egne rettigheter for redigering av erobringsplan.
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke. Spillet skal være gøy for alle, ikke bare for ledelsen i stammene
 

DeletedUser

Guest
Støttes ikke

Edit: Jeg synes også at det ikke skal være mulig og unngå og måtte reservere en landsby, man må gjøre dette først, og vedkommende med de rette rettighetene må godta den først, så kan en adle.

Hva hvis det er full krig og man ikke rekker å vente på godkjennelse og lederen er treg med å gå inn og godkjenne??
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er jo gjerne ikke bare lederen som kan gjøre dette, det er en egen rettighet, og flere kan få den rettigheten..;)
 
Topp