Berserk stamme

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Starter opp en riktig vikingstamme "BERSERK" i verden 3. Søker psykotiske massemordere som medlemmer. Er du spesielt blodtørstig kan du også bli stammeleder :)

Vikingene hyllet de STERKE menn, og foraktet de svake, dvs. at man hogget ned de svake, og skålte med de sterke, og denne regelen gjelder også innad i stammen hvor det minste lille pip/klynk om STØTTE fører til INTERNADLING!

Vi har ikke som mål å erobre verden, men kun søke til Valhall hver eneste dag til den lykkelige dagen kommer at vi dør med sverdet i hånd og kan feste, hore og krige til evig tid :)

Selv vil jeg spille som Tore Hund (kjent berserker som var med i de store krigene både i England og Norge), og oppfordrer derfor folk til gjerne å ta navn etter kjente vikinger som Harald Hardråde, Eirik Blodauks, Hårek av Tjøtta etc. om man vil bli med helt fra starten med stil. Sjekk http://www.Wikipedia.no for interessante typer.

Vi starter helt i det KALDESTE NORD :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Du har skjønt det :)

Raud den Rame er helt i den rette ånd for denne stammens medlemmer :)
 

DeletedUser

Guest
Høres gøy ut :p

Men jeg tror dere faller siden dere ikke kan be om støtte..
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Forresten...

Er det mange med? Viss det er noen som er med, så blir jeg gjerne med jeg også, men jeg gidder ikke ende opp i en stamme med 3 seriøse spillere og en haug med ferskinger i en stamme stappfull av premade-stammer.
 

DeletedUser

Guest
Vi samler de rabiate på ett sted, og det beste er vel at disse galningene er på DITT parti :)

Regner med at det er endel sterke personligheter, med mye testosteron som skaper turbulens innad i stammen, men så var jo også vikingene sterke individualister som gjerne hogg ned en kar fordi "han sto så lagelig til for et hogg" :)

Vi har da blitt noen allerede, så denne stammen er i gang :) Vi skal også skaffe oss TRELLER som produserer forsvar til de selv har blitt frie menn og fullverdig medlem, så jeg regner med det blir mye moro. FRILLENE burde vi også gjøre noe med...hehe :)
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
oy.... jeg har da for pokker meg heller ikke blitt kontaktet.... hva er dette for no???

Åja, døttern.. Har jo slutta ja :p
 
Sist redigert av en moderator:

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kan være det som er grunnen ja :p

Se de fine signaturene våre da ;) Men jeg tror vi er ganske berserk likevel.. eller var ihvertfall..
 

VirusKongen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
stamme

Jeg ble kontaktet, weeeeee :D

Men har jo laget egen stamme saa :( Q.Q

Men uansett en j#$%$ god idee da ;)
Og same alle topp OD, men det er kanskje vanelig? :eek:

Kanskje jeg blir med senere ;)
Hvis Triben min blir Ubelolhaxximblabeamcrackmanhorsepowergeekomgpr0nleetpr0Fail.

Da er jeg med 100% sikkert <:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
oy.... jeg har da for pokker meg heller ikke blitt kontaktet.... hva er dette for no???

Åja, faen.. Har jo slutta ja :p

Alle rabiate kan bli med, ikke bare fra topp 100 ODA. Poenget er at du vet hva du går til, og har vært ute i stormvær før :)
 

DeletedUser

Guest
men hvem er hvem her egentlig ?

men hvem er hvem her egentlig ?
Torquemada eller Tore Hund ? Og er det Torquemada nr 1 eller nr 2 fra V2 ?
Litt uklart når det byttes navn hit og dit. Og nå skal du/han (?) bekjempe kristendommen som vikinger -eller er det på den siden som kjempet for en kristning av landet , for det på V2 var om å være katolikker ?..går det surr eller snurrer det på ?
 

DeletedUser

Guest
Tore Hund, og du vet hvem jeg er. Vi hadde jo noen samtaler allerede fra T-skjorte dagene :)

Hehe, har vel i utgangspunktet tenkt å være litt hyggelig mot munkene i TW :) Men berserkene gjør jo som de vil, og stammeledelsen bryr seg ikke om hvem de hogger på egentlig, så lenge det ikke er en alliert/iap. Siden vi bare har EN stamme som alliert, og du vet hvem det er, så er jo ikke dette så komplisert å holde styr på :)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp