Beste COMEBACK noensinne?

DeletedUser

Guest
Hello crazy gutter og bohemchicks!

I ungdomsverdenen er det et kjent fenomen å rakke ned på hverandre for å styrke sin egen "dominans". Ordet "disse" er vel et av de mest brukte ordene når man skal "eie" noen ved å si noe negativt for å senke personen ned noen nivåer. Noen av "de tøffe gutta/jentene" kommer ofte med skitne kommentarer mot andre, og har du et superbra COMEBACK på lur kan man gå i historiebøkene.

Tipper de fleste ungdom vet hva jeg snakker om, og noen har nok til og med hatt noen legandariske COMEBACK kommentarer som slår rett tilbake på personen som slengte med leppa.

Det er alltid morsomt å ha noen luringer på lager og bare vente på at en tøffing skal "spre møkk" mot deg, så del med oss her om du har noen kanonkommentarer på lager, aka COMEBACKs!

(Husk på å følge reglene på forumet når dere svarer her så dere ikke får infraction!)
 

DeletedUser

Guest
...

Har vel et par nå på rappen:

1. "Tøffen slenger med leppa" - Svar: Jeg vet hva du er, men hva er jeg? (pleier å sette personen ut endel)

2. "Tøffen slenger med leppa" - Svar: Åløøøøø, vil du ha mitt COMEBACK? Tøffen: "Ja/Okei/Mhm etc" Svar: "Whipe it of your moms face" (oversett som du vil ;) )

3. "Tøffen slenger med leppa" - Svar: ("Bruk et ett-ords banneord som helst ikke gir NOE mening") (FUNGERER OFTE!!)
 

DeletedUser

Guest
folk på ungdomskolen er så tullete.. forstår ikke hvorfor mobbing er der ennå.. stakkars dem som blir ranket ned og klarer ikke å forsvare seg selv :(

Tja, jeg har ingen gode ord å si om dette x) det sjer bare automatisk, vist jeg skal svare på noe andre slenger :D selv om det sjeldent skjer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
...

Jeg elsker bumps, ihvertfall når det er på mine egne tråder :)
Noen som har noe mer å tilføye tråden eller?
 

DeletedUser

Guest
...

Her er verdens mest irriterende COMEBACK som jeg kan love deg at får folk til å bli forbanna om du bruker ofte.

Douchebag sier f.eks: Du er stygg!
Ditt svar: Ja du er det ja?!

Denne kan utvikles i utallige varianter og jeg kan love suksess om du bruker den ofte mot samme personer!
 

DeletedUser

Guest
stikk og brenn, gå og heng deg, gå å legg deg, gå hjem osv funker :)
 

DeletedUser

Guest
...

Ny:

Douchebag: *sier noe dritt*
Svar: "Jeg vet hva jeg er, men hva er du!?"
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Douche bag : * forbanna voldtektsmann stikk av!

Comeback: * Ja det sa mora di igår også før i dro...
 

DeletedUser

Guest
...

(Hvis noen sier noe om moren din)

Comeback: Moren din suger, men jeg hadde ikke de 5 kronene.
 

DeletedUser

Guest
...

(Hvis en chubby dude sier noe om deg)

Comeback: Jeg ville holdt smella fatty, hadde du veid deg selv hadde det stått "To be continued..."
 

DeletedUser

Guest
...

(Hvis noen sier noe frekt)

Comeback 1: Jeg vet ikke hva problemet ditt er, men jeg vedder på at at det er vanskelig å uttale!
Comeback 2: Hvis jeg kastet en pinne, ville du gått da?!
 
Topp