Beste område

DeletedUser

Guest
I am frigging bored, no one else is mailing me, so please send me your random mails. :'(

Ah yeah...


Bare diskuter hvem kontinent som er best, og hvem spiller som har det beste areat. (Med hvorfor, og hvor mange gråbyer/noobs det er i areat)

Diskuter..:)


.... Takk Spider Pig ;)
 

DeletedUser

Guest
Me!
I will 0wn everybody. Not that fox around me are bad, but I will own :)

Meg!
Jeg vil eie alle. Ikke at folk rundt meg er dårlige, men jeg vil eie :)
 

DeletedUser

Guest
Naboer skrev:
Link of Hyrule I dag kl 21:30
Hei kjære nabo...

Ville bare si at livet ditt på denne serveren er ganske mye lettere om du ikke starter ved siden av meg, fordi da blir jeg nødt til å bruke litt ekstra tropper på å farme deg. tro meg, det er ikke noe gøy for noen. så om du kunne gjøre oss begge en tjeneste, restart og spawn et annet sted mens verdenen enda netopp har begynt. jeg sender dette bare for å hjelpe deg :)

På forhånd takk. ;)

mvh
Link

FireSoul I dag kl 21:44
Bare og prøve nOOb...
Du bør virkelig sjekke hvem du "leker" med...

Mvh
FS
V2 ~SW~

Link of Hyrule I dag kl 22:26
OH NOES
er du fra v2??? :O
Du finner ikke mer n00b verden så yeah

Link of Hyrule I dag kl 22:27
Rang: 563.
Navn: FireSoul
Stamme: ~SW~
Poeng: 97,857
Landsbyer: 22



...



HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHA

mye morsomme folk på v3 jah ^^
 

DeletedUser

Guest
Rank 500, ja. Han der kicker nok rumpen din hver eneste dag :)
 

DeletedUser

Guest
restarta ikke han da link? ^^ eller er han på kartet enda :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja, mange kjekke svar å få :D gidd vær så guffen da multi. (nå hadde det vert bra om du svarte: only my friends calls me multi)

en i stammen til Regina Algelium sa at hele stammen hans skulle ta meg fordi jeg sendte enn sånn en.. Er det holdt i dette regina, eller er det tomme trusler? jeg kommer nemlig ikke til å få sove inatt om dette stemmer.
 

DeletedUser

Guest
ja, mange kjekke svar å få :D gidd vær så guffen da multi. (nå hadde det vert bra om du svarte: only my friends calls me multi)

en i stammen til Regina Algelium sa at hele stammen hans skulle ta meg fordi jeg sendte enn sånn en.. Er det holdt i dette regina, eller er det tomme trusler? jeg kommer nemlig ikke til å få sove inatt om dette stemmer.

Faktisk så er det JEG som er multi. Han er bare den andre multien :(
 
Reaksjonspoeng
1
ja, mange kjekke svar å få :D gidd vær så guffen da multi. (nå hadde det vert bra om du svarte: only my friends calls me multi)

en i stammen til Regina Algelium sa at hele stammen hans skulle ta meg fordi jeg sendte enn sånn en.. Er det holdt i dette regina, eller er det tomme trusler? jeg kommer nemlig ikke til å få sove inatt om dette stemmer.
I dag er jeg ekstra guffen og pirkete, ja :S
 

DeletedUser

Guest
Det er ingenting som heter JEG i min stamme kjære. Det er alltid VI, VI, OSS!

Fornærmer du Rashnu, fornærmer du ikke henne, men du fornærmer faktisk oss ^^
 

DeletedUser

Guest
jaja, det får nå gå sin gang...

but remember:
always look at the bright side of life
 

DeletedUser

Guest
okei regina, så jeg er fucked? skal jeg bare restarte med en gang?
 

DeletedUser

Guest
^^

Du gjør no som du vil..

Kan tenke meg det er noen få forbanna folk rundt deg no ^^

Men jeg er ikke den som ber folk restarte, jeg vil da heller ha gleden av å være med på å se at du blir knust.. :D
 

DeletedUser

Guest
oj du hendelse.. Koffer må alle folk vær så slemme =| Jaja du får komma å knusa meg då, glede meg ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke slem, er bare engelen som viser meg for deg sånn rett før du dør.. men greit det^^

Leste du ikke hva jeg skrev? Ingenting som heter du og jeg bla bla bla.. Det heter OSS, VI, DERE ^^
 

DeletedUser

Guest
Du laget denne tråden bare for at vi skulle gå inn på kartet å sjekke området ditt du?:p

Lucky bastard:mad:
 
Topp