Beste område

DeletedUser

Guest
yes vi og ;) i v2 måtte jeg forflytte meg til ett nytt kontinent for å oppleve action, virker som jeg slipper det her :)
 

DeletedUser

Guest
yes vi og ;) i v2 måtte jeg forflytte meg til ett nytt kontinent for å oppleve action, virker som jeg slipper det her :)

Haha.. Skal da alltids få deg til å bytte kontinent på nytt.. Ikke no problem.
 

DeletedUser

Guest
=)

fordi det ikke blir noe action i k55? =(

Tja.. For mye av det gode kanskje? :)
Donkey have moi self confidence.. Donkey takes a break.. Donkey gets abstinences!... Eeek!! (Forum dudette... Den engelsken var med vilje, ergo IKKE en grunn til å gi MEG en advarsel!..) Danke :).. Ooo, tysk i tillegg.. MED VILJE!! 10hi :)
 

DeletedUser

Guest
back on topic:

567|511 rundt der er nok det beste området, dette fordi det er den garantert letteste byen å ta..
 

DeletedUser

Guest
I am frigging bored, no one else is mailing me, so please send me your random mails. :'(

Ah yeah...


Bare diskuter hvem kontinent som er best, og hvem spiller som har det beste areat. (Med hvorfor, og hvor mange gråbyer/noobs det er i areat)

Diskuter..:)


.... Takk Spider Pig ;)



OMG.. Look at all the grey cities near you. Have you been kissing some german ass? :D
I think you are going to have a very good start here in v3.no :)
 

DeletedUser

Guest
back on topic:

567|511 rundt der er nok det beste området, dette fordi det er den garantert letteste byen å ta..

Tja, jeg tror heller det er enklere å få deg ut på rimmen.. Så jeg tror vi sier at området du ligger i nok er det enkleste og beste å dra til ^^
 

DeletedUser

Guest
mye morsomme folk på v3 jah ^^

Fornærm en av oss, fornærm alle. Din sterke side er vel propaganda og snakk? Gleder meg til å se den patetiske rumpa di i action. Du er en BOL spiller fra verden 1, og tror du er best fordi du har over en million poeng (som ikke er en dritt, kom opp til 10 millioner, så kan vi kanskje snakke). Ber en i stammen vår om å starte på nytt, mens det er du som burde gjøre det fordi du er redd oss. Mest patetiske forsøket jeg har sett.;)
 
Topp