BI-spillere

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hei.
Er det noen her som studerer ved handelshøyskolen BI - Nydalen? Hadde vært morsomt om det var flere av oss.
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde en foreleser derfra i et fag en gang, regnes det?
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Kun hvis du henger på skolen og kan holde meg med selskap når jeg kjeder meg og leser pensum.
 

DeletedUser

Guest
Huff nei, holder meg unna BI campus. Blindern, that's where it's at, yo!

Burde du ikke heller faktisk lese pensum, enn å prate med folk? (Stein, glasshus, men allikevel..)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Æsj, der går det bare fattige mennesker. Her hvor det er pengene, og ikke karakterene, som bestemmer liker jeg meg mye bedre.

Tja, tjo. Men etter seks timers forelesninger med påfølgende seks timers selvstudie på biblioteket tar jeg meg den frihet og ber om noen å være sosial med.
 

DeletedUser

Guest
:LOL:

Hvorfor leser du mye? Du går jo bare på BI. Er vel ikke vanskelige fag der :razz:
 

DeletedUser

Guest
Stemmer det :) Tar bachelor i matematikk. Startet på første året nå. Satser på en master, minst :)
 

DeletedUser

Guest
Ah, du har noen herlige år foran deg! :razz: Er på (antakeligvis) siste semesteret for en master i anvendt matematikk ved UiO selv :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
:LOL:

Hvorfor leser du mye? Du går jo bare på BI. Er vel ikke vanskelige fag der :razz:
Passe deg nå, gutt. Hehe. Noen av fagene er litt faktisk tunge - Spesielt finans og økonomistyring. At jeg ligger litt etter kan selvfølgelig ha noe med fadderuken å gjøre.. :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Hehe :razz:

Hva slags matematikk benyttes i de fagene?

Hvis man ikke henger etter på grunn av fadderuka har man gjort noe feil! (nerd)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hehe :razz:

Hva slags matematikk benyttes i de fagene?

Hvis man ikke henger etter på grunn av fadderuka har man gjort noe feil! (nerd)
Eh, mindre matematikk og heller mer fokusering på hvordan vi skal håndtere bedrifter økonomisk. I matematikk for økonomer driver vi med ligninger for øyeblikket. Blir tross alt bare bedriftsøkonom etter dette året, så er ikke avanserte greier :cool:
 
Topp