bilderedigeringskonkurranse

DeletedUser

Guest
Mange her som liker å redigere bilder? jeg gjør :D

Så derfor vil jeg starte en konkurranse her, jeg kan starte

Regler:

- En person starter med en overskrift
- Alle som vil lager da bilder som har med den overskriften å gjøre
- Den som kom med overskriften avgjør vinneren
- Den som kom med overskriften kan legge ut bilde, men er da ikke med i konkuransen den runden
- Den som kommer med overskriften bestemmer hvor lenge det skal vare, men vi tar en minimum på 2 dager, og maksimum en uke
- Tidsfristen må skrives når overskriften kommer
- Å bruke ferdige bilder fra nettet er ikke lov
- Bildene må være redigert av deltaker
- Ta med kilder! dvs. bruker du bilder fra internett, henvis til bildene med link
- Den som kommer med overskrift kan velge å sette et krav til størrelse på bildene (dette gjøres da i piksler (høyde x bredde)
- Alle kan bare legge ut et bilde pr. tema!

hvordan vise frem bildene, bildene kan bli laget i den størrelsen du velger, kan laste opp på http://imageshack.us, last opp 2 (bildene kan bli resized, det er bare å merke på "Resize image?" og velge 150x112) et i vanlig størrelse og et i litt mindre størrelse, bruk det minste her på forumet som en link til et større f.eks:



dette gjorde jeg ved å:

[ URL=Link til stort bilde ][ IMG ]Link til lite bilde[ /IMG ][ /URL ]
(samme som jeg brukte på signaturen, med link til TWstats)



Da kan jeg starte med en overskrift til bildet
Life is a rollercoaster

Tidsfrist: Onsdag 22. April kl.23:59

Størrelse: Fri størrelse


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Many people here who like to edit photos? I do :D

So therefore I will start a competition here

Rules:

- One person starts with a headline
- Everyone have to make pictures with a relation to the headline
- Whoever came up with the headline determines the winner
- Whoever came up with the headline can post pictures, but are not included in the challenge round
- Whoever came up with the headline determines how long it will last, but we will take a minimum of 2 days and a maximum of one week
- The deadline must be written when the headline comes
- To use a finished images from the web and claim it as your own is not allowed
- The images must be edited by the participant
- Reveal your sources! if you use the images from the Internet, refer to the images with link
- He who comes with the headline can choose to set a size of the images (this is done when the pixels (height x width)
- one user can only use one picture on each headline

how to view the pictures, the images can be created in the size you choose, you can upload http://imageshack.us , upload two pictures (mages can be resized, it is only to note the "Resize image" and select 150x112 ) one normal size and one with 150x112, use the smallest here as a link to the large one:



I did this by:

[URL = Link to large image] Link to small image [/ IMG][/ URL][/I]
(same as I used for the signature, with a link to TWstats)



I can start with a header to the image
[B] Life is a roller coaster [/B]

Deadline: [B] Wednesday 22. April kl.23: 59 [/B]

Size: [B] Free size [/B]
 
Sist redigert av en moderator:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Fett! Men det er vanskelig å vurdere bilder når de ikke er samme størrelse.

Foreslår 350x130, altså denne størrelsen:

ProJet_Logo-White350x130.gif
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
og.. Mener du at vi skal lage et bilde helt fra bunn av? Eller kan vi ta med bilder fra internett. feks et render
 

DeletedUser

Guest
og.. Mener du at vi skal lage et bilde helt fra bunn av? Eller kan vi ta med bilder fra internett. feks et render

bare å redigere bilder du finner, men de MÅ^være redigert :p du kan ikke bare finne et og legge det ut som ditt eget :p
 

DeletedUser

Guest
-Den som kommer med overskrift kan velge å sette et krav til størrelse på bildene (dette gjøres da i piksler (høyde x bredde)

Størrelse: Fri størrelse

bare å delta så kanskje du får bestemme neste gang
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Det hadde vært kulere om dulagde et lite umerkelig skille i midten av bildet,og så tok du han fyren til høyre opp-ned.
Det hadde blitt litt symbolikk i det. Mener jeg da.
Men jg suger i paint, så jeg skal kanskje ikke snakke?

Blir vanskelig mtp at jeg må dekke bakgrunnen bak taua. Og når himmeln er smudga så mye blir det meget vanskelig. Men ja, det er mulig. Kanskje jeg prøver i morra
 

DeletedUser

Guest
jeg må nok si at vinneren her er Royal Flush :p

såå... Royal sin tur til å velge tema
 
Topp