Billigere adels

DeletedUser

Guest
heller biligere gullmynter enn adelsmenn sier no jeg x) då skal det gå fort :D
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
heller biligere gullmynter enn adelsmenn sier no jeg x) då skal det gå fort :D

Det var egentlig det jeg mente, selv om det kanskje ikke kom godt nok fram. Det som er vanlig på .net er å halvere prisen for pakker/mynter.

Når det gjelder å sette et tak på hvor mange byer man skal ha høres det ut som en endring som vil fullstendig endre spillet. En diskusjon om det har ikke noe med dette emnet å gjøre og burde i så fall diskuteres i en annen tråd.
 

DeletedUser

Guest
vist dette skjer, så kommer jeg endelig til å få bruk for alle nukene x) jeg kan bare adle sånn 2-5byer hver dag :D og hadde vært kjekt med flere
 

DeletedUser

Guest
vel,, ikke helt enig at vitsen forsvinner ,men det vil bli en annen måte å spille på ,,man kanskje må jobbe litt for å beholde de byene man har ,, i dag er det slik at noen har 1000 byer eller mer , det er jo nesten utenkelig at disse kan bli fra-adlet alle byene sine av fiender,,, ihvertfall om de er i en stamme som har mange medlemmer,,, det tar jo mange mnd'er bare å intern adle også slike tall, , kanskje grensa skulle gått på 250 byer feks,, adler du en til mister du den første du starta med osv,, man kan jo likevel bekjempe fiender om det skulle vært slik..men med en annen strategi :)
forøvrig har vi fått minst 2 oppfordringer til å gå inn å stemme :)

Dersom det skal være et tak på hvor mange byer man kan ha, så blir det ingen ny utfordring å beholde byene sine. Den utfordringen ville vært der uavhengig av om du kunne adle videre eller ikke. Det eneste du oppnår ved et slikt tak er at det aldri blir noen med flere byer enn deg (når du først har nådd taket), så du vil aldri bli nødt til å forsvare deg mot noen som er drastisk større enn deg selv. Flere poeng kanskje, men da vet du han har plass til færre tropper.

Og ville det bli lettere for de mindre spillerne dersom flere nådde taket? Tenk deg hva takspillerne ville brukt ressurser på... Ingen vits i å lage gullmynter, for du får ikke adlet. Byene ville raskt nå riktig oppsett, så det ville ikke vært noe mer å bygge på. Så hva gjør man? Jo man lager tropper! Og sender dem ut! Bash-party FTW!
 

DeletedUser

Guest
Undersøkelsen er borte nå.. Hva ble resultatet?

Edit: Er litt trøtt, for jeg så på feil server.
Jaja, da blir dette en slags *buGp*
 

DeletedUser

Guest
Ja 79.67%

Nesten 80% ja nå.. Vil dette bli implentert eller? :D
 
Topp