BIRKI vs. Persia

DeletedUser

Guest
I håp om få frem noe annet enn krangel mellom Elite og AriCa så lager jeg en liten tråd for krigen mellom BIRKI og Persia.

Begynner med en liten statistikk for den siste måneden.
Side 1:
Tribes: BIRKI
Players:

Side 2:
Tribes: Persia
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 768
Side 2: 498
Forskjell: 270

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 155
Side 2: 17
Forskjell: 138

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 5,964,585
Side 2: 3,414,173
Forskjell: 2,550,412

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,353,968
Side 2: 138,199
Forskjell: 1,215,769

image.php



Hvem kommer til å gå seirende ut?
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ikke sant. en koselig liten krig mellom to stammer man ikke hører for mye om.
men det ser jo unektelig ut som at BIRKI svir små Persere til frokost.
er begge partene klar over at det er krig??
 

DeletedUser

Guest
Regner med at begge parter er klar over at det er krig, når den ene parten har mistet 155 byer.
 

DeletedUser

Guest
men arica er jo...

haha, nei da ;)

Vet ikke hvem jeg 'heier' på her egentlig. Tror det er make it or break it for begge parter. Har hørt positivt og negativt om begge, men har nok fått ett bedre inntrykk av birki. Så da håper jeg persia klarer å overraske litt. :)
 

DeletedUser

Guest
Det er faktisk spennende når man hører om andre kriger enn bare denne ene store ;)

Er heller ikke sikker på hvem jeg heier på, men vinneren av denne krigen vil kunne bli en av de ledende kreftene i nord i en tid framover.

Lykke til begge sider i allefall
 

DeletedUser

Guest
Så sant, så sant. Altfor mye Elite mot AriCa. Det er ikke bra for verden 2.

Håper spillere fra henholdsvis BIRKI og Persia tar del i denne tråden! Usikker på hvem jeg holder med, med ønsker begge sider lykke til.

Håper Persia kan utjevne statsene litt da, ellers er det ingen krig - men heller en overkjøring, utryddelse..
 

DeletedUser

Guest
Får håpe Persia klarer å slå tilbake etter hvert, selv om jeg stygt redd for at de vil slite med det.

Vel, heia Persia!
 

DeletedUser

Guest
Ser litt ut som Persia sliter litt her ja :/ Man får håpe dette utspiller seg til en ordentlig krig uten innblandinger :)
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Tipper BIRKI drar dette i land. De har et ganske fint cluster i nord-vest mens Persia ligger spredt fra nord-vest til øst.

Det er også slik noen steder at BIRKI ikke er i nærheten av Persia, så det er fullt mulig at Persia overlever, men med store tap om det fortsetter slik det gjør.

I tillegg er dem dobbelt så store.
 
Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hva er det dere skryter av?

Side 1:
Tribes:
Players: Torquemada

Side 2:
Tribes: Persia
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 42
Side 2: 0
Forskjell: 42

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 410,523
Side 2: 0
Forskjell: 410,523

Persia er elendig.
 

DeletedUser

Guest
Vil vel si meg enig, med Torquemada, Persia er ikke de beste, men det er viktig å ikke undervurdere de, og være kjepphøy. Da går man fort på en smell...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vil vel si meg enig, med Torquemada, Persia er ikke de beste, men det er viktig å ikke undervurdere de, og være kjepphøy. Da går man fort på en smell...
Jeg undervurderer dem ikke, de er elendig, hverken mer eller mindre.
Kjepphøy er jeg heller ikke, bare ærlig. Litt for ærlig for Persia sin del kanskje?
 

DeletedUser

Guest
Jeg undervurderer dem ikke, de er elendig, hverken mer eller mindre.
Kjepphøy er jeg heller ikke, bare ærlig. Litt for ærlig for Persia sin del kanskje?

Selv om jeg ikke har mye å si i denne tråden (er jo "innstilt" på Elite vs. AriCa..), så håper jeg at Torque sine uttalelser iallefall trigger Persia-spillere til å gi svar på tiltale..!

Ellers vil jo Torque sine ord bli forumets oppfatning av stammen:-S
 

DeletedUser

Guest
Jeg undervurderer dem ikke, de er elendig, hverken mer eller mindre.
Kjepphøy er jeg heller ikke, bare ærlig. Litt for ærlig for Persia sin del kanskje?

Noen er mindre erfarne enn andre, ingen grunn til å tråkke på de *kremt* uerfarne vel?

På det stadiumet V2 befinner seg nå, så er vel ikke 42 byer all verden vel? Vet nå ikke helt, men regner med at folk har begynt å få over 5 millioner nå;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg undervurderer dem ikke, de er elendig, hverken mer eller mindre.
Kjepphøy er jeg heller ikke, bare ærlig. Litt for ærlig for Persia sin del kanskje?


Nå snakket jeg mer for min egen del, jeg som medlem er Birki. Hadde jeg sagt at dette blir en lett match for å så tape krigen hadde jeg driti meg ut. Har vel eksempler på enkelte OTK spillere som var litt kjepphøye når den krigen pågikk.
 
Topp