BIRKI vs. Persia

DeletedUser

Guest
Birki

Jeg kan jo svare litt her jeg da ;)
BIRKI vinner denne krigen uten tvil, jeg er et BIRKI medlem, men dette er sett fra "3. person" !
Krigen går sin gang den og når Persia ikke lenger så lys i enden av tunnelen så fant de ut at de ville merge med ~AOD~.
For første gang siden krigens start(*) har vi fått motstand og kontra angrep :O
~AOD~ har faktsiks overrasket meg litt :p

* Knutern er et unntak! Han slet vi litt med, han var en dyktig spiller som var veldig aktiv og flink til å tagge angrep og flytte tropper. Han ble etter litt stacka til taket, men byer mistet han alikevel!


PP.K
 

DeletedUser

Guest
Haha :p

Siden ingen Persere vil uttale seg her, så kan jeg si noen ord da =)

Som mange har lagt merke til så har Persia blitt oppløst :O
Mye grunnet en sur baron, men Persia må ta sin del av skylde som lokker poeng sterke spillere over i stammen ved å si at de for bli Baroner o.l...
Men Persia hadde blitt oppløst snart uansett, bare se krigs statestikkene...!
Men noen fra det gamle Persia har nå gått sammen i en ny møkka stamme kalt TTA, jeg tror ikke det vil bli noe vanskeligere og ta byene deres av den grunn ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan jo svare litt her jeg da ;)
BIRKI vinner denne krigen uten tvil, jeg er et BIRKI medlem, men dette er sett fra "3. person" !
Krigen går sin gang den og når Persia ikke lenger så lys i enden av tunnelen så fant de ut at de ville merge med ~AOD~.
For første gang siden krigens start(*) har vi fått motstand og kontra angrep :O
~AOD~ har faktsiks overrasket meg litt :p

* Knutern er et unntak! Han slet vi litt med, han var en dyktig spiller som var veldig aktiv og flink til å tagge angrep og flytte tropper. Han ble etter litt stacka til taket, men byer mistet han alikevel!


PP.K


Det virker virkelig som at dere får null motstand siden så mange av Birki får tid til å angripe Law69 spillere -.-
 

DeletedUser

Guest
....

Motstand?!
Nei det har vi nok ikke ;) For Persia medlemmer har tydeligvis ikke hørt om forsvar :)
LAW69 har enda ikke imponert meg nevne verdig, en av spillerne dem søkte seg rett over til BIRKI men fikk avslag og gikk dermed til nye persia, TTA...
Men etter noen timer med angrep fra BIRKI la han kontoen sin til sletting :/
Jeg kan jo dra frem en spesiell spiller fra tidligere Persia:
Har vel tatt 10-15 byer fra 'n men enda ikke truffet en eneste forsvars by og i støtte sender han flere angreps tropper, men han har hatt baller nok til å sende 3 kontra angrep hvorav 1 av de hadde med 1 adelsmann men det kom aldri flere ;)
 

DeletedUser

Guest
TTA

TTA er bare mislykket, det samme var Persia...!
Synd at ingen fra TTA vil forsvare seg, da hadde det blitt liv i en annen tråd enn bare AriCa og Elite tråedene ;)
 

DeletedUser

Guest
leste i den andre tråden at BIRKI hadde valg en side i krigen mellom Elite og AriCa kan vi få vite hvilken?:p:D
 

DeletedUser

Guest
....

Dropp å blande inn ELite-AriCa her a?!
Er der ikke mulig å få en tråd uten at begge stammene skal komme å syte og klage på den andre stammen?
 

DeletedUser

Guest
Dropp å blande inn ELite-AriCa her a?!
Er der ikke mulig å få en tråd uten at begge stammene skal komme å syte og klage på den andre stammen?

denne tråden er det ikke så mye liv i så da kan vel du bare svare meg så slipper vi at jeg maser mer :p:D
 

DeletedUser

Guest
....

Det er ikke mye liv nei, mye grunnet at Persia ikke ser noe poeng i forsvare seg mot sanne påstander vel?!

Det står ikke noe sted at BIRKI har valgt side i Elite-AriCa ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Elite - slo slo sammen med LAW, ikke så kult.
2 AriCa - gamle yamato liker ikke at de rekruterer spillere sra andre stammer.
3 -Rome- - sykt at de lever men nå er de lagt på hylla :rolleyes:
4 Xig2 - slo seg sammen med Xig1 rart at de ikke heter Xig1 :p
5 BIRKI - sto ingen steder i krigen men nå har vel de også tatt en avgjørelse :)
6 V-m-S - nesten usynlige ingen hvet noe om dem bare at de gikk ut av K-M-S familien.
7 RoEm SYKE duds den beste stammen på v2 :cool:
8 OIM - var en gang langt oppe før de beste gikk til AriCa.
9 NS - AS gikk jo til H******* og da bestemte de seg for og lege en ny stamme.
10 TTA - Dagi Ødela Persia og da samla de swg her..
11 LAW69 -lurer på hva som skjer nå som LAW ikke er der for og beskytte Remember klarer nokk og lede de bra.
12 ~ROME~ -Rome- junior.
13 Føn - Harry Potter?
14 K-m-S - er ikke så gode lenger.
15 GJ - FAIL!
16 =ROME= - Baby -Rome-
17 OliCo - Hundefilm???
18 SaD Hvet ikke noe om bare at folk i roem liker og adle dem
19 Hugs - Tøffe som rakkeren de er kansje V2's beste stamme :cool:
20 ~West~ - noobs


dette står det i et forum :D og da lurte jeg på hvilken side dere har valgt? vis dere ikke har valgt noen så vet ikke han som skrev dette hva han sier
 

DeletedUser

Guest
....

Jeg så den posten jeg og ;)
Han mener vel, vil jeg tro, at vi nå har valgt siden siden det ahr gått lang tid siden krigen startet! :p
 
Topp