Blå stjerne: config forslag

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Alså den berømte blå stjernen som forteller at det er kommet et eller flerne nye innlegg i stammeforumet.
Hva med og kunne gjøre det slik at man kunne bestemt hva som gjorde at den kom frem. At man enkelt og greit kunne krysset av på de emnen/katogoriene som skulle gjøre at blå stjerne kom opp. Så kunne vi feks. droppet offtopic og divesre andre minder viktige emner.

Og skal vi være extra avanserte så kunne vi jo hatt det slik at stjernen kunne lyst feks. rødt ved nye innlegg i valgt tråd...


Disse valgene kunne da vært opp til stammens hertug og besteme.

:)
 

DeletedUser

Guest
Enig i alt bortsett fra at hertugene skal bestemme, syns hver enktelt spiller kunne bestemt det for seg selv. Men et veldig bra forslag :)
 

DeletedUser

Guest
Godt forslag, men som 176-176 sier, så bør dette være opp til hver enkelt spiller. Så får jeg bare håpe at de ikke fjerner stjerna i viktige tråder :)
 

DeletedUser

Guest
Er faktisk uenig med de som mener det må være opp til hvert enkelt medlem. Hvilke deler av forumet som er viktig er opp til ledelsen å bestemme (baron/hertug), dog jeg ser om en spiller ikke er f.eks. i en gruppe (del av et kontinent, hvorav stammen har laget en forumfane for hver enkelt gruppe) hvor det er mye spam så blir dette forslaget på mange måter ikke så praktisk som man vil det skal være.

Men hva om når hertugen av stammen går inn på selve medlemssiden i stammen, og han trykker på rettigheter og tittel så kommer han videre til en side hvor man kan krysse av hvilke forumfaner han/hun skal få varsel på. Kunne dette vært noe?
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Helt klart inne på noen gode ideer her -Sondre- :)

Noen kjører en slik jern disiplin mot spam at det tar knekken på samholdet etc. i stammen. Er jo litt kosesnakk som gjør at vi blir bedre kjent og lojaliteten øker ganske naturlig av dette.
Dette har jeg bevist spilt på i egen stamme og det funker fett som søren! :D
 
Topp