Black Andi > Ganondorf

DeletedUser

Guest
hvis det er samme andy som lå på rank 500 med 400 poeng når ganon hadde 2 000 000 stør det stor respekt av det
 

DeletedUser

Guest
Må inrømme at jeg ikke har så stor respekt for han pga alt grått og blått han adler, pluss han er veldig anonym. På toppen av det hele har han en latterlig lav OD til å ha så mye poeng. Ikke nok med dette så er han utlending. (Ikke for å være rasist eller noe, men det viser seg gang på gang at det er vanskelig å samarbeide med de fleste av de.)

Med andre ord mener jeg at dette er et godt ekspempel på en ''poenghore'', men det er min mening :)
 

DeletedUser

Guest
Joda, han må jo ha flere adelsmenn enn øksmenn denne fyren her..
 

DeletedUser

Guest
Sterkt, bare å komme til den poengsummen de 2 gutta besitter i dag:)
 

DeletedUser

Guest
Nokon må gi Fredrick ei pissebøtte og blokkere all tilgang han har til dagslys.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vil ikke si det er fortjent.
Når Andi prøvde seg på vesle meg så ble jeg ikke veldig overasket over det som kom.

Spydmenn som nukes..Z0mg!
 

DeletedUser

Guest
Må inrømme at jeg ikke har så stor respekt for han pga alt grått og blått han adler, pluss han er veldig anonym. På toppen av det hele har han en latterlig lav OD til å ha så mye poeng. Ikke nok med dette så er han utlending. (Ikke for å være rasist eller noe, men det viser seg gang på gang at det er vanskelig å samarbeide med de fleste av de.)

Med andre ord mener jeg at dette er et godt ekspempel på en ''poenghore'', men det er min mening :)

Jeg har like mye OD som han, og han er 5mill mer poeng enn meg :O

Jeg har tenkt å stenge Fredrik inne i noen måneder. Eneste gangene han får se andre mennesker er når jeg kommer inn med mat og bytter pisse bøtta ;)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil ikke si det er fortjent.
Når Andi prøvde seg på vesle meg så ble jeg ikke veldig overasket over det som kom.

Spydmenn som nukes..Z0mg!

Tenkt om det er noen grunn over at det kommer spydmenn?... kanskje han skal skifte dem ut?:cool:

Jeg bryr meg ikke om hva han har adlet, om han er så dårlig er det jo bare og ta han ned igjen...

Så gratz med plassen Andi :)
 

DeletedUser

Guest
vil vel si det at å ligge på 1ste plass i poeng og ikke være i topp 50 ODA sier sitt, men ja.. grattis for å ha mange adelsmenn o_O
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
[QUOTE = Hunter; 127154] tenkt om det er noen grunn enn at det kommer spydmenn? ... Kanskje han skal skifte dem ut?: cool:

Jeg bryr meg ikke om hva han har adlet, om han er så dårlig er det jo bare og ta han ned igjen ...

Så Gratz med plassen Andi:) [/ quote]

Joda, kan såklart være det også Stian :)
 

DeletedUser

Guest
Tror nok dere må blokkere meg for dagslys ja, bra sagt cloyster :D

har vært alt for slapp når jeg gjelder adling og det er det ingen andre enn meg selv som kan gjøre noe med heller. så vi får se hva som skjer på toppen fremover.

Gratulerer Andi :)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Gratulerer så mye med den plassen. det er deg vel fortjent uansett hva andre måtte mene.
så var det og beholde den da.....
 

dravd3v

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Skal nok sørge for at han ikke gamer Battlefield på en stund og bli mer aktiv på tw :p
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
[QUOTE = Hunter; 127154] tenkt om det er noen grunn enn at det kommer spydmenn? ... Kanskje han skal skifte dem ut?: cool:

Jeg bryr meg ikke om hva han har adlet, om han er så dårlig er det jo bare og ta han ned igjen ...

Så Gratz med plassen Andi:) [/ quote]

Joda, kan såklart være det også Stian :)

Eyy, kossn veit du eg heite da? xD
 

DeletedUser

Guest
nåja.. tipper nok på at gandolf tar plassen raskt tilbake:) tipper nok på at gandolf har mye tropper å bruke etter som han har hatt 7 mill poeng i evigheter nå:) eller hva sier dere?:rolleyes:
 
Topp