DeletedUser
Guest
Er vel snart på tide å utrope BNP som vinner av v4, er ikke mer motstand på denne verdenen lenger.
Er vel snart på tide å utrope BNP som vinner av v4, er ikke mer motstand på denne verdenen lenger.
mye kan skje vet du
Gratulerer BNP, som klarte og merge seg til en soleklar seier av Verden 4. 7BULLS hadde aldri en sjangse mot BNP alene(altså uten EASY), og oss i SDDN eier desverre ikke byer nok til å vise dere den motstanden dere tydeligvis forventer.
Kjære Xtrah, vet ikke hvor mange ganger eg har sagt det men Bulls hadde sin sjanse den gangen de kunne alliert seg med Varg men de valgte en annen strategi hadde de alliert seg med Varg den gangen så kunne Bulls og Varg kjørt på BNP på to fronter (noe som kunne vært veldig kjekt). Nå kommer en med det ene argumentet etter det andre for å "vri" seg unna realitetene. SDDN sine argumenter kan eg dessverre ikke si så mye om siden eg ikke har så mye kunnskap om dem.
Med hilsen en eks Varg spiller som trives utmerket i BNP
Det er jo en mulighet at alle topp 20 stammene går sammen for å ta BNP. Siden folk syter over at BNP merget seg til seier og at ingen kan slå dem liksom..