BNP vinner av V4

DeletedUser

Guest
Er vel snart på tide å utrope BNP som vinner av v4, er ikke mer motstand på denne verdenen lenger.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer BNP, som klarte og merge seg til en soleklar seier av Verden 4. 7BULLS hadde aldri en sjangse mot BNP alene(altså uten EASY), og oss i SDDN eier desverre ikke byer nok til å vise dere den motstanden dere tydeligvis forventer.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer BNP, som klarte og merge seg til en soleklar seier av Verden 4. 7BULLS hadde aldri en sjangse mot BNP alene(altså uten EASY), og oss i SDDN eier desverre ikke byer nok til å vise dere den motstanden dere tydeligvis forventer.

Kjære Xtrah, vet ikke hvor mange ganger eg har sagt det men Bulls hadde sin sjanse den gangen de kunne alliert seg med Varg men de valgte en annen strategi :confused: hadde de alliert seg med Varg den gangen så kunne Bulls og Varg kjørt på BNP på to fronter (noe som kunne vært veldig kjekt). Nå kommer en med det ene argumentet etter det andre for å "vri" seg unna realitetene. SDDN sine argumenter kan eg dessverre ikke si så mye om siden eg ikke har så mye kunnskap om dem.

Med hilsen en eks Varg spiller som trives utmerket i BNP :D
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kjære Xtrah, vet ikke hvor mange ganger eg har sagt det men Bulls hadde sin sjanse den gangen de kunne alliert seg med Varg men de valgte en annen strategi :confused: hadde de alliert seg med Varg den gangen så kunne Bulls og Varg kjørt på BNP på to fronter (noe som kunne vært veldig kjekt). Nå kommer en med det ene argumentet etter det andre for å "vri" seg unna realitetene. SDDN sine argumenter kan eg dessverre ikke si så mye om siden eg ikke har så mye kunnskap om dem.

Med hilsen en eks Varg spiller som trives utmerket i BNP :D

kremt!

Det var Varg som høsten 2010 (ca i september) som sa nei til og prate med oss i 7Bulls om alianser etc. Dem trodde vel at dem skulle fixe det selv(BNP,?). Vi spurte/fisket vel litt med dem flerne ganger mtp. hva dem så for seg av alianser etc. før dem ble oppløst før jul.

BNP sin strategi var fin, men litt dirty til tider slik jeg husker løfter etc. Men det er en annen sak da..

At BNP klart det dem klarte i V4 er litt resultat av at vi i 7BUlls nok var litt for naive og fryktet dem for mye altfor lenge.

Men alså, Varg kan skylde seg selv for at dem satt på gjerdet lenge og ikke var særlig frempå ang. sammarbeid.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er jo en mulighet at alle topp 20 stammene går sammen for å ta BNP. Siden folk syter over at BNP merget seg til seier og at ingen kan slå dem liksom..
 

DeletedUser

Guest
Ja Grattis.

Dokker har tatt uttrykket Mergwars ut til sitt fulleste ved å merge to av dem største stamman for å vinne.

Gratts!(Håpe virkelig dokker ser ironien i det i sir...)


Ekke lett å slå en stamme når dem har så mye meir deff å pumpe inn i deffwallen som e kortere for dem enn for oss.

Men nei vi e fleire som ikke har gidd oss enda - Beware? i veit ikke, wait and see...

Om dokker ikke hadde merga så tror i at 7Bulls hadde hatt en god mulighet men slik e det jo ikke.

My Opinion - Johan
 

DeletedUser

Guest
Sjekk stamme skifter Bnp kontra 7bulls før du kaller oss en "merge"-stamme. At vi i forskjell til dere tar inn dyktige og/eller store spillere er bare bedre strategi.
 

DeletedUser

Guest
Halvparten dokker har i stammen e enten gamle vargmedlemma eller easymedlemma
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Både EASY og BNP kriget jo mot 7BULLS, så det er jo ubetydlig om de merget eller ikke. Det ble jo ikke noe mer motstand for 7BULLS av den grunn. Det ble heller mindre, da det faktisk er mye organisering o.l. som skal ordnes når en så stor merging skjer.

Og hvis BNP er så sykt dårlige, så burde det være mulig å gå sammen for å ta dem. De er tross alt bare 35 stykker. Uansett hvor mange poeng dem har, så må alle de 35 personene ha søvn. Så i stedet for å syte her, så kan dere heller prøve og organisere dere mot dem. Lykke til!
 

DeletedUser

Guest
EASY og BNP kunne jo heller ha endt opp i krig etter 7BULLS. Nå har ikke 7BULLS en sjangse uansett, og BNP _VIL_ ville verden, med mindre da dem bryter opp i mindre stammer.

Dette da skrevet fra synspunktet til en SDDN spiller. :)
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Men det vil ikke endre det faktum at 7BULLS villa ha forsvunnet uansett. Et argument lengre opp i tråden er jo at BNP skal utropes som vinnere fordi 7BULLS ikke har sjans til å vinne. Noe jeg mener dem ikke hadde uansett, siden antall fiender ikke har forandret seg.
 
Topp