BNP vs NT

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hmmm... Mulig, eller at man rett og slett blir lei av TW etter 4 år... Hvem vet?
Men får da holde ut litt til, så dere kan ha det litt morro også, siden flere av dere er stuck uten mål, hvis det ikke hadde vært for oss (wasntme)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Mulig, eller at man rett og slett blir lei av TW etter 4 år... Hvem vet?
Men får da holde ut litt til, så dere kan ha det litt morro også, siden flere av dere er stuck uten mål, hvis det ikke hadde vært for oss (wasntme)

ja, dere gjør en utmerket jobb som målskiver! (clapping)
 

DeletedUser

Guest
hey, tuffen.. gå til krig mot en stamme som IKKE er 3 ganger mindre enn dere.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, nå har jo akdm gått til krig mot en stamme som er 9 ganger mindre enn dem da! :p
 

DeletedUser

Guest
trur dere har fått litt feil inntrykk av sånn jeg uttaler meg, vil bare ha litt godt humør inn i bildet, og ikke fiendtlighet.
Beklager så mye.
 

DeletedUser

Guest
Nieda, har ikke fått noe feil inntrykk :) Er nok en god kar du!

Men likevel skulle jeg ønske å se dere (BNP) krige med en litt større stamme :) VK var jo heller ikke veldig store.
 

DeletedUser

Guest
nei, men nå var ikke målet å finne en stor/større stamme å krige med. :)
Målet var noe helt annet, å snakke om det trenger jeg ikke å gjøre med enn andre enn de i stammen (Lipssealed)
 

DeletedUser

Guest
Sier du at AKDM ikke har kjempet mot god nok motstand?

Isåfall har du gått glipp av noe stort :)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Nieda, har ikke fått noe feil inntrykk :) Er nok en god kar du!

Men likevel skulle jeg ønske å se dere (BNP) krige med en litt større stamme :) VK var jo heller ikke veldig store.

V.K var kanskje ikke store i dine øyner men på tidspunktet av erklæring så var dem rundt om 500k poeng større enn BNP. Og at noen stammer har overlevd lenge her i v11 er det ikke tvil om, men om du er krigslysten og ønsker å teste oss i BNP, så kan jeg med glede si at vi er alle åpne for et slikt eventyr.

Og skal også si at mens resten av v11 har en midlertidig tribalhugs, så er i det minste NT og BNP i krig. Det sier nok det meste om krigslysten til resten av v11 :p

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest

Og skal også si at mens resten av v11 har en midlertidig tribalhugs, så er i det minste NT og BNP i krig. Det sier nok det meste om krigslysten til resten av v11 :p

haha, gz.. forbildet mitt (kyss)

Krigshelter :warrior:
 

DeletedUser

Guest
de der gråbyene kan være harde nok de. det verste er når de sender adels :p
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
De fikk en knall start mot oss, men nå ruller toget helt til endestasjonen for NT.

Men stå på sånn dere har gjort til nå, det er stor respekt å gi en skikkelig fight uansett størrelsen som kommer mot dere.

Det er ikke mange som kan skilte seg med å ta by fra Henry og chrk1, selv om det er readling(nod)

Side 1:
Stammer: BNP
Side 2:
Stammer: NT

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 588
Side 2: 147
Forskjell: 441

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 25
Side 2: 11
Forskjell: 14

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 2,973,525
Side 2: 744,668
Forskjell: 2,228,857

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 194,124
Side 2: 93,783
Forskjell: 100,341

chart
 
Topp