BNP vs Varg

DeletedUser

Guest
Siden natt til torsdag begynte BNP et raid mot Varg.

Vi har siden da adlet 110 byer i pluss og fått masse OD-A. Varg har "prøvd" på noen readlinger. Klart noen, men mistet byene like fort igjen. Varg har sendt en god del nuker tilbake, uten å gjøre noe særlig skade, og heller ikke klart å adle noen tidligere BNP byer.

Litt stats:

Side 1:
Tribes: BNP
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Forrige uke

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 120
Side 2: 10
Forskjell: 110

image.php


BNP sin ca ODA økning hittil siden natt til fredag: 9,1 mill
johvij sin ODA økning siden natt til fredag: 2,56 mill :)

Jeg har tatt imot ca 150 angrep mot meg fra Varg siden fredag, der ca 40-45 har vært ekte nuker, som seff ikke har gjort noen som helst skade, så de prøver å gjøre litt motstand, uten at det har vært de vellykkede forsøkene.

BNP angriper 4-5 spillere fra Varg, som tilsammen hadde rundt 8 millioner poeng når vi startet, så det er ikke smågutter vi kriger mot. Flere ligger også høyt på OD listene også. Fra BNP sin side var vi representert med 7-8 spillere med ca 11 mill i poeng tilfelle noen lurte på dette..

Fra de siste 7 dageneRang Stamme Erobret
1 VARG 424
2 BNP 295

Fra de siste 7 dageneRang Stamme Tapte Landsbyer
1 VARG 178


Vi i BNP skal nok innrømme at vi er litt overasket over hvor fort Varg gir fra seg byer. Varg som påstår selv å være suverene, med masse erfaring og ingen mindre aktive spillere :p. BNP innser nok at vi tok de kanskje litt på senga, men er også overasket over at de ikke har mobilisert mer her i SørVest på disse 3 dagene.

Det virker også som at flere av disse millionspillerne ikke takler presset og har allerede gitt seg. Kampen om byene blir hvertfall lettere og lettere.

Mvh
johvij..

(Statistikker skal seff bli oppdatert fortløpende)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Flotte greier dette..

Flotte greier dette BNP..

men jeg klapper ikke før det har gått noen uker til (bare for å være den vanskelige:)

Gjerdes, ass Duplo ER
 

DeletedUser

Guest
Hørtes da ikke bra ut for Varg. Spørs kanskje om hele stammen kommer koordinert på dere snart nå da? ;)
Hva er BNP? (For oss som ikke er oppdaterte?) :)
 

DeletedUser

Guest
BNP er Bad News Production.

VARG kommer med nok et flink lite kordinert andrep på dere..
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VARG
Players:

Side 2:
Tribes: BNP
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 63
Side 2: 44
Forskjell: 19

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 26
Forskjell: 26

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 519,915
Side 2: 369,582
Forskjell: 150,333

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 239,614
Forskjell: 239,614

image.php
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Virkelig imponerende at BNP tørr å kjøre slik de gjør mot varg, og utfallet er vel overraskende for oss alle? :)
 

DeletedUser

Guest
Nei det er ikke det.
Inaktive spillere er aldri spes. vanskelig å ta. Varg tar nok tak i dette nå, og får betjent den/de kontoene dette gjelder. ;)
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Var det ikke noen som sa at varg bare hadde aktive spillere? :p Yeye, synes det bare hyggelig jeg :)
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei det er ikke det.
Inaktive spillere er aldri spes. vanskelig å ta. Varg tar nok tak i dette nå, og får betjent den/de kontoene dette gjelder. ;)

Hvem sa at de spillerene er innaktive? (Jonni kan jeg være enig i men de andre virker da nokk så aktive)
 

DeletedUser

Guest
Det er han altså ikke, men han følger med ;)
Ble derimot spurt om å passe en av disse "aktive", ja :)
 

DeletedUser

Guest
veeel når johivj ruben eightnight badtrance sylphio brukte 5 uker på å slå ut 36 av 38 byer av meg så sier det seg selv at varg vil vinne denne krigen i fylla.


jeg kjenner nå til det svakeste punktet til i bnp og de vil ALDRI vinne en krig mot varg
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Merkelig at disse "aktive" spillerene svarer på angrep maksimum 10 min etter at jeg har sendt på dem da...
 

DeletedUser

Guest
vil si varg skuffer stort i starten

Side 1:
Tribes: BNP
Players:

Side 2:
Tribes: VARG
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 30
Side 2: 40
Forskjell: 10

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 17
Side 2: 0
Forskjell: 17

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 247,694
Side 2: 319,184
Forskjell: 71,490

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 151,576
Side 2: 0
 

DeletedUser

Guest
Syntes ikke det der er spes. imponerende all den tid vi nå vet at de har hamret løs på inaktive kontoer. Jeg fikk selv en henv. fra en av disse spillerene som ikke selv hadde tid til å forsvare seg. Da er det ikke spesielt imponerende å ta byene liksom. Jeg vil anta at Varg tar disse, eller tilsv. andre byer tilbake ganske kjapt når de nå har fått fokus på dette. ;)
 
Topp