BoD???

DeletedUser

Guest
Hvor i all verden kom BoD fra? Ny stamme som suste opp til midt på topp 10 lista på rankingen på et par timer. En stamme som har skiftet navn eller hva?? :confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Alle/De fleste av dem er tidligere medlemmer av SFI og de der O og R.

Prøv å bruk TWstats ;)
 

DeletedUser

Guest
Quad, vi møtes igjen:mad:

Det er SFI som har bytta navn, hils sorteorm da...:mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Reisverket I dag kl 18:04 skrev:
Fordi vi i BoS ikke har vært fornøyd med kvaliteten på en del av spillerne hos våre allierte, har vi nå vært inne i noen tøffe diskusjoner og forhandlinger for å redde alliansen. Vi har nå kommet opp med en løsning til det beste for alle sammen. [SFI] og =O.R= har nå gjennom en prossess i samarbeid med våre kontrollører Sharky og Aleksandra (som har vært kv for samlige av våre allierte(!!!)) funnet fram til de beste spillerne i hver stamme. Disse har nå startet BoD (Blades of Dawn), og [SFI] og =O.R= vil bli oppløst.

Det er ikke helt sikkert at BoD blir det endelige navnet på stammen, den diskusjonen er ennå ikke ferdig og det er en diskusjon vi i BoS ikke blander oss inn i. Altså ikke noe krav fra vår side om at navnet skal være beslektet med vårt.
Deres midlertidige navn (som kan bli det endelige) kom de opp med selv.

Fint om dere ikke nevner dette i hovedforum. Vi lar det bli litt rykter og spekulasjoner, og lager selv en informasjonstråd om nyheten når tiden er moden.



hmmmm....
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jaja, da slapp vi å lage en ny "Hyper informerer"! Det er nok mange glade for! :D
Trodde vi hadde blitt kvitt våre spioner nå, men takk for at vi nå fikk vite at vi fremdeles lekker, HotnTott!
 
Reaksjonspoeng
1
Hahaha, det er jo direkte patetisk.
"Dere er våre allierte, og vi bestemmer at dere ikke er gode nok. Vi kaster ut halvparten av spillerne og de andre får lov til å bli vår understamme."
 

DeletedUser

Guest
Merkelig dette, skulle dere luke ut det dere ikke likte, hvorfor ikke fjerne hele SFI da?

Dere er vel ikke hyperallianse nå, nå er dere hoved og understammer.:mad:
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det er jo direkte patetisk.
"Dere er våre allierte, og vi bestemmer at dere ikke er gode nok. Vi kaster ut halvparten av spillerne og de andre får lov til å bli vår understamme."
BoS holder seg utenfor migreringen. Og det er ikke snakk om noen understamme!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
BoD er ingen understamme. BoD er en selvstendig stamme, bestående av masse dyktige folk, og som er alliert med BoS. :)
 

DeletedUser

Guest
Okei, vi trenger vistnok en ordentlig tekst her.

Vi i BoD er slettes ingen understamme til Bos, faktiskt, så er vi en broderstamme nå. Vi er mye sterkere og mye mere sammensveiset enn vi var før, og de eneste vi fikk vekk var inaktive folk som ikke hadde vært online på lenge. Jeg vil ikke avsløre for mye allerede nå, men jeg kan si at vi kommer til å bli mye sterkere nå.

O.R og SFI var heller ikke noen understammer, den eneste grunner til at dere tror at BoS er kongen på haugen det er fordi folk i BoS er så kjent, som RV og Nofjon. Det er den eneste grunnen til det, men dere folk må nok lære en viktig ting: "Do not judge the book before you have read it."

BRING ON THE COMPLAINTS PEOPLE!
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler meg ikke som i en understamme :) Ikke gjorde jeg det i SFI heller.
 

DeletedUser

Guest
Okei, vi trenger vistnok en ordentlig tekst her.

Vi i BoD er slettes ingen understamme til Bos, faktiskt, så er vi en broderstamme nå. Vi er mye sterkere og mye mere sammensveiset enn vi var før, og de eneste vi fikk vekk var inaktive folk som ikke hadde vært online på lenge. Jeg vil ikke avsløre for mye allerede nå, men jeg kan si at vi kommer til å bli mye sterkere nå.

O.R og SFI var heller ikke noen understammer, den eneste grunner til at dere tror at BoS er kongen på haugen det er fordi folk i BoS er så kjent, som RV og Nofjon. Det er den eneste grunnen til det, men dere folk må nok lære en viktig ting: "Do not judge the book before you have read it."

BRING ON THE COMPLAINTS PEOPLE!

Broderstamme=Understamme for de fleste ;)
 
Topp