Boikott av NM

Status
Stengt for ytterligere svar.

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
På vegne av et enstemt Norge (av de jeg har fått kontakt med den siste timen som er en god majoritet av laget), så kommer Norge IKKE til å stille i kampen imot Sverige i morgen.

Grunnlaget for dette er at vi overhode ikke godtar at de ansvarlige for Nordic i år, altså:
beowulf
Gaffel
Mad18

Med Gaffel i spissen såvidt jeg har forstått, endrer reglene underveis i spillets gang og dermed nærmest saboterer for oss.

I fjor ble det også gjort noe liggnende som da ble tellende og felte oss i finalen imot Svenskene, så dette finner vi oss ikkje i, at de skal ødelegge for oss andre året på rad!

Som de fleste aktive forum brukere her har fått med seg, så ble TrAnxZ godkjent for NM spilling etter kvalikken. Da han som utvekslingsstundent i skottland har skotts IP. Han starta og spilte 85% av den første runden imot Finland, før han da ble bannet. Grunnlaget var igjen da denne skottske IPen, som han da tidligere var godkjent for. Så nå har de plutselig bestemt seg for at han ikke får spille videre. Thank u gaffel, herlig teaming detta! Fortsett sånn stå på......

Jeg syntes også det blir for dumt at dere også skal utestenge qwe4rty for resten av NM fordi han brukte et script som han ikke dro noe spesielle goder ut av, og stoppet å bruke det asap da han fikk beskjed om at det var ulovlig og at han ikke skulle fortsette med det.

Så skjerpings!

Dette syntes vi bare blir for dumt, så vi setter et krav til nordic teamet at ihvertfall TrAnxZ og helst også qwe4rty blir frikjent for videre spilling.
Ellers blir dere ikke å se Norge spille videre i Nordic 2011. Have Fun


-------
Brann2006, del av det Norske Nordic laget 2011
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
sagdshd??
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei nu går det jammen for vidt her, jeg tror at du kjære Espen er livredd for å spille mot disse svenskene.

Første gang vi spilte så ble du og torq banna pga noe greier i finalen, og ifjor så var det vel hvordan man satt opp lag elns som gjorde at du gikk i vranglås. Husker ikke helt skal jeg være ærlig, og ikke finner jeg det igjen heller når dem har tatt bort de forumene.

Men uansett, skal vi tape for svenskene pga ban og teamhat? Hvor mange spillere har ikke blitt bannet på de vanlige serverene du har spilt? Haugevis!

Det er helt greit at du peker på gaffel og den gjengen der, men for guds skyld ikke gjør det i samme slengen som du hiver inn håndkleet.

Modsa kanke banne hele laget ditt, eller jo han kan jo strengt tatt det, men uansett. Slikt skjer! Tranx sku visst at han ikke kunne spille der, kjipt men sant. (I firefox har sånne greier som gjør at du kan velge IP forresten)

Og hva slags script som ble brukt vet ikke jeg, men send en ticket før dere drasser med dere alle de hjemmelagde flotte dodgescriptsa dere har klart å komme på eller hva det nu er.

Og ta nu de hersens svenskene! Dem suger jo!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Var klar for å gruse dem jeg, men detta er et lagspill og syntes ikke det er gøy å spille når dem går inn for å sabotere. Derfor gjør vi som vi gjør nå.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor gidder du overhodet å bli med på disse "korrupte" greiene?

Seriøst, skal du dra med hele laget på en boikott bare fordi ene fyren din brukte et ulovlig script og han andre er i skottland?

SELVFØLGELIG er det dårlig gjort at TrAnxZ først fikk en a-ok for launch og så blir nekta, lukter litt sånn luremus av det hele, men det står jo faktisk i reglene at han ikke får bli med uten norsk IP, så egentlig burde han ikke stilt på kvalliken engang.

Grunnene dine for denne boikotten er syltynne, og om de andre medlemmene virkelig står bak deg i dette så finner jeg det helt utrolig.

Dere har meldt dere på til to ukers spilling, og så gir dere opp ved første lille motgang? Vanvittig svakt.
Skulle tro du ikke tør å møte svenskene på banen, og hvertfall ikke uten å lage unnskyldninger på forhånd, i tilfelle dere skulle tape. For det må jo være sabotasje om du ikke vinner, ikke sant!?

Så kommer du med krav til hva som må til for at det norske laget skal spille? Hvis opplegget er så korrupt som du ser ut til å tro så gir du svenskene seieren på et sølvfat. Hvorfor skulle de først sabotere laget deres og så gi etter for truslene dine bare for å få dere til å spille igjen?
Og i motsatt fall, om det ikke er sabotasje men bare regler som blir fulgt, hvorfor skulle de gi etter for truslene deres bare for å få dere til å spille igjen?

Jeg håper virkelig de andre lagmedlemmene ser gjennom denne unnskyldningen din, og velger å spille selv om du herved setter deg på benken.
Ellers kan svenskene takke deg personlig for seieren i år.
 

mann mit stamm

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På vegne av et enstemt Norge (av de jeg har fått kontakt med den siste timen som er en god majoritet av laget), så kommer Norge IKKE til å stille i kampen imot Sverige i morgen.

Grunnlaget for dette er at vi overhode ikke godtar at de ansvarlige for Nordic i år, altså:
beowulf
Gaffel
Mad18

Med Gaffel i spissen såvidt jeg har forstått, endrer reglene underveis i spillets gang og dermed nærmest saboterer for oss.

I fjor ble det også gjort noe liggnende som da ble tellende og felte oss i finalen imot Svenskene, så dette finner vi oss faen meg ikkje i, at de skal ødelegge for oss andre året på rad!

Som de fleste aktive forum brukere her har fått med seg, så ble TrAnxZ godkjent for NM spilling etter kvalikken. Da han som utvekslingsstundent i skottland har skotts IP. Han starta og spilte 85% av den første runden imot Finland, før han da ble bannet. Grunnlaget var igjen da denne skottske IPen, som han da tidligere var godkjent for. Så nå har de plutselig bestemt seg for at han ikke får spille videre. Thank u gaffel, herlig teaming detta! Fortsett sånn stå på......

Jeg syntes også det blir for dumt at dere også skal utestenge qwe4rty for resten av NM fordi han brukte et script som han ikke dro noe spesielle goder ut av, og stoppet å bruke det asap da han fikk beskjed om at det var ulovlig og at han ikke skulle fortsette med det.

Så skjerpings!

Dette syntes vi bare blir for dumt, så vi setter et krav til nordic teamet at ihvertfall TrAnxZ og helst også qwe4rty blir frikjent for videre spilling.
Ellers blir dere ikke å se Norge spille videre i Nordic 2011. Have Fun


-------
Brann2006, del av det Norske Nordic laget 2011

Eg forstår ikke et plukk. Kan du skrive teksten på engelsk? Jeg vil forstå ka du mener med "Boikott av NM". Tusen takk for det og unnskyld for dårlig rettskrivninga og grammatikkene.:eek:
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Eg veit det...koffor skrive eg på nynorsk og ikkje på engelsk? -.-'
Kanskje utenlandsk spillere vil forstå ka nordmenn snakker om her.

Eg skreiv norsk på forumet på .net den ble sletta... Så du skal skrive norsk.

Finn en ordbok og leit! Eller google oversetter....:cool:
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jeg syntes også det blir for dumt at dere også skal utestenge qwe4rty for resten av NM fordi han brukte et script som han ikke dro noe spesielle goder ut av, og stoppet å bruke det asap da han fikk beskjed om at det var ulovlig og at han ikke skulle fortsette med det.

Så fordi han kun brød reglerne i kort tid og ikke nåede at få noget ud af det så gælder denne regel "Obs: Any breach of the rules, may result in disqualification." ikke for ham? http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=Nordic_Information

Reglerne er allerede blevet opblødt fordi mange ikke vidste at opera mini og andre programmer slører deres IP. Reelt set hvis den oven nævnte regel ikke bare skulle være til pynt så burde de slet ikke have lov til at fortsætte... Om reglerne så er lavet tankeløst, ikke gennemtenkt, eller bare upassende for jer og mange andre ved jeg ikke, men jeg sagde allerede længe inden kvallen overhovedet blev spillet at dette slet ikke var godt nok sat op! Hvordan kan i være overraskede? Tror i jeg bruger så meget tid på at læse op kun for danske spilleres synspunkter? Reelt set burde der slet ikke være nogen CM eller CoCM fra hverken .dk, .se, .no eller .fi i support, men man burde have en uvildig part så man kunne komme ud over den her evige beskyldning om hvem som snyder mest, men man har desværre ikke villet tage diskussionen :( I hvert fald har jeg aldrig hørt direkte kommentarer til de 8 kritik punkter jeg satte op. Jeg kan bare vinke dem af en efter en efterhånden som jeg får ret :p
 

DeletedUser

Guest
Syns dokker ska klage men i samme slengen ta og knuse svenskan så grundig at dem blir sur :)

Dokker må stå sterke selv om det e motvind. Ta dem med storm og la ikke meir en vrakgods være igjen!:D
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Det største problemet med han som ble bannet pga script er jo at han ble diska for hele NM, for den kampen så ja ok gjerne, men når han innser det ikke var lov, slutter med det, med en gang det blir gitt beskje om dette, så kunne dem da latt ham få spille videre i NM med f.eks en advarsel om at viss han blir tatt igjen nå som han er klar over det så ryker hele NM.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er rigtigt Hell G men det er ikke det som reglerne har lagt op til.

Men selv svenskernes team er nede på 4 subs http://wiki.tribalwarsmasters.net/index.php?title=Nordic_Teams Jeg ved ikke hvad der er årsagen men noe er jo helt galt med NM og det skulle aldrig have været gennemført på så tyndt et grundlag. Men at køre boikott på grund av 2 spillere :confused: når svenskerne mangler 11 :confused: nogen har da helt tabt småkagerne :p og så er det ikke engang jul ennå :jsmiley:
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Hehe så sant så sant.

Men om du ser på den linken du legger ut der Skolehaven, så ser det bare ut som det er plasser som dem ikke har spillere på, ser du under spille listene så står det hvem som er disket, og er det da tilfeldig at sverige er det eneste landet som ikke har noen som er diskvalifisert? :eek:
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Deres fulde liste er her. Jeg undrer mig også over hvorfor der hos svenskerne som de eneste er pladser der mangler i stedet for spillere der er overstreget.

Men skal jeg sætte blus på konspirationsteorierne, så fulgte jeg DK-SE kampen i mandags. begge hold startede med 19 gutter... et godt stykke inde i kampen havde begge en 20. mand der sprang til begge på subs listen. Den danske blev udelukket for ikke at være korrekt indskiftet. Jeg ved ikke hvorfor den svenske fik lov at blive men det virker mistænkeligt at han skulle have sagt ja til at tage over den aften og så først dukke op midt i kampen...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Når sant skal sies så har nå Gaffel tatt hånd om dette og vi har fått det som vi vil. Tranxz er godkjent for videre spilling i NM, så vi fortsetter å spille. Om vi derimot stiller med fult lag i kveld er usikkert, da vi i utgangspunktet hadde planlagt å boikotte.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp