Bokmerkefarming i Opera og Chrome

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Heisann og yo

***Dette funker bare for Premium brukere***

I dag så skal jeg vise dere hvordan man kan farme veldig raskt og effektivt med bokmerker i Opera og Chrome. De som bruker Firefox får vel skifte til en anstendig browser.

Før du begynner å gjøre dette steg for steg så må du sette opp rapporterene dine skikkelig slik at det ikke blir noe krøll.

farm3.png


Putt alle rapportene dine inn i mappen. Dette er for å unngå at rapportene automatisk blir slettet etter så og så lenge.

Opera:


Last ned Opera 9.6 her!

Ved siden av tabsene dine så er det en knapp med noen rare greier på. Klikk på den og deretter på stjernen som dukker opp og deretter på +Add og så New folder. Nå har du en mappe til farmene dine. Jeg anbefaler å ha en mappe til hver by du farmer fra i tilfelle du slutter å farme med den byen, lager den om til en D by eller gudene vet hva.

farm1y.png


Sånn som dette lagrer du et bokmerke mest mulig effektivt. Legg merke til at jeg navnene på bokmerkene mine er det samme som byen jeg angriper. Det er på grunn av at hvis du skal slutte å farme den byen så kan du bare lete etter koordinatet sånn. Når du får noen hundre bokmerker så er det VELDIG greit å ha det sånn.

farm2l.png


Klikk der, og så kjører du igjennom akkurat som du gjør når du sender tog :)


Chrome:
Last ned Chrome her

Trykk CTRL+SHIFT+B. Høyreklikk på bokmerkerad eller en annen mappe og trykk Legg til mappe. Deretter klikker du på mappen din og legg til side. Etter min erfaring er ikke Chrome like grei som Opera på å legge til bokmerker, så her går det litt treigere.

Tilbake i rapport tabben din så må du høyreklikke på linken (Angrip igjen med de samme troppene), kopiere "koblingsadresse" og deretter lime den inn som vist på bildet.

farm4.png


For å farme klikker du på mappen du har lagret farmene dine i og klikker "Åpne alle bokmerker". Kjør gjennom tabsene og nyt resultatet :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er ikkje like kult som øktfarming men ganske kult allikevel :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp