Bol erobringer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
OMG you TMR are idiots come on if your gonna insult one hit ko
try some real insulting words? not a bloody made up thing of harry potter
whats wrong havent got it in you? HAHAHAHA
tmr one hit ko has owned all your posts since his first big one so give up
no hiding anymore you got owned, and tmr you spam toooo much and kempy no one likes a show off so go home
 

DeletedUser

Guest
Tja det va vel strengt tatt han ko fyren så isje klarte å svara normalt te male å begynte å kalla an for stygge ting..

så vis du som faktisk både lese å skrive engelsk isje klarte å få me deg såpass så e det på me brillene gutt, for den diskusjonen kan umuligt ko fyren ha vunne, mn eg tippe du e 8 år å får brystmelk ennå doinky....
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
jeg ville anbefale:
Geschlossen.....

Denne tråden går bare mer og mer vekk fra egentlige topicen, og P&P er ikke direkte godt representert her.

Beklager, mener ikke å fornærme noen, jeg var selv med å gjøre topicen offtopic tidligere...

Syntes V1 kan komme med lignende topicer som finnes på V2 jeg.
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Vell, Onehit burde bli bannet pga av sin engelsk utalelse her, såpass mye at han burde bli utestengt.

MEN glitter er jo for opptatt med å bli forført av hele TW, enn å banne han som elsker henne så høyt !
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
OMG you TMR are idiots come on if your gonna insult one hit ko
try some real insulting words? not a bloody made up thing of harry potter
whats wrong havent got it in you? HAHAHAHA
tmr one hit ko has owned all your posts since his first big one so give up
no hiding anymore you got owned, and tmr you spam toooo much and kempy no one likes a show off so go home

You, sir, are an idiot.
 

DeletedUser

Guest
Since this topic's probably already broken most of the rules, I just have to ask, Male, what kind of books've you been reading?

Yeah I know, sorry for violating the terms on this thread, but honestly it was he who got me going. Anyhow, I read lots of books.
Started out with Tolkien (just the way many starts out with Harry Potter nowadays I think.) and being lost in the genre
I really continued down that road.I think I've read almost all books regarding Forgotten Relams, Dragonlance and all other
"settings" in the AD&D universe. Favorite is R.A.Salvatore, no doubt! :) And I've read a lot of David Eddings,masterful writer.
And Robert Jordans "Wheel of Time" has to be mentioned. But to be honest, as of now, Terry Pratchett is my favourite writer.
Wit,humour and an unfathomable imagination and inventiveness. Have a peek and see what I mean.. ;) And also, I have a
fondness for reading books regarding religious and historical motives, f.eks The Righteous Men by Sam Bourne. Sorry, this became way
way too long. But I'm really in to books. I end this now. PM me IG if you are interested in knowing more.

Love to know where you get your information from... Makes no sense what so ever.

I'm really tempted to say, go attend some english class if you are at a loss....whoops! I really did say it.

All ære te male at han gadd å diskutera me deg inått,,, mn den ska han ha,,, suveren seier te male, eg vil sei olav hansen, stilhopperen fra 80 tallet, 20 20 20 20 20 istil,,,,,, suveren seier male :D

Eg e nok litt mer roger ruud, stil betyr isje så mye, så nå ska du få fortsetta me pisset ditt, eg melde meg ud å tar heller någen bol byer, oisann har vist tatt 26 bol byer den siste måneden,,,, ska sei, roger ruud te 17,5 i stil:cool:

Bah Kempis! Ikke vær så beskjeden nå, alle er enige i at krigføringa di er verdt 5 x 20 i stil! Hatten av!

OMG you TMR are idiots come on if your gonna insult one hit ko
try some real insulting words? not a bloody made up thing of harry potter
whats wrong havent got it in you? HAHAHAHA
tmr one hit ko has owned all your posts since his first big one so give up
no hiding anymore you got owned, and tmr you spam toooo much and kempy no one likes a show off so go home

For you I really don't have a comment, just because such nonsense doesn't deserve one.

You, sir, are an idiot.

Justly put good sire.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oh my god...

her har det tatt litt av ja. Skjønner at folk har meninger om det meste, men har ikke helt noe med topic å gjøre lengre, så stenger denne tråden gitt. Ellers ender jeg jo å opp med å måtte gi infractions til halve v1 :rolleyes:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp