Bol erobringer

Status
Stengt for ytterligere svar.

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om du følger med på hele innleggs-rekka er det flere som jeg sikter til med "dere" i innlegget mitt. Men om du vil kan jeg i stedet for å skrive dere skrive inn alle nickene...men det trur jeg faktisk ikke jeg gidder. Men les det som blir skrevet fra side en så forstår du hvem "dere" er.

Jeg vet hvem som er dere, men du svarte mere på det jeg sa.. derfor jeg sa det jeg sa når jeg svarte.. ser du ikke den???
 

DeletedUser

Guest
då har J. K. Rowling stjåle lokale sandnes/rogalands uttrykk...

en noldus/noldis e en så ikkje e heilt goe..

btw fant nettopp det nærmeste jeg kan komme "personangrep" jeg har postet..

i ettertanke ser jeg jo at folk kan ta seg nær av dette, og dette beklager jeg jo på det sterkeste..

er siste posten på den siden:

http://forum.tribalwars.no/showthread.php?t=151&page=2

Om den hadde kommet fra oss til dere så hadde den garantert blitt rapportert. Jeg synes vitsen var morsom og lo godt av den. Synes faktisk mange er falskt hårsåre når det gjelder enkelte ting. Om en tar seg så lett nær av ting som dette bør en finne en annen hobby mener jeg. Du fikk ikke noen reaksjoner på dette fra oss, gjorde du vel Jannas. I rest my case.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om den hadde kommet fra oss til dere så hadde den garantert blitt rapportert. Jeg synes vitsen var morsom og lo godt av den. Synes faktisk mange er falskt hårsåre når det gjelder enkelte ting. Om en tar seg så lett nær av ting som dette bør en finne en annen hobby mener jeg. Du fikk ikke noen reaksjoner på dette fra oss, gjorde du vel Jannas. I rest my case.

er det noen som har tatt seg nær av noenting i denne samtalen egentlig?
 

DeletedUser

Guest
Du bør finna fram litt mer av ungen ideg.. mn kem e du egentligt !?!
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tja håper da ikke at dere tok dere nær av den, da kommer jo beklagelsen godt med..ville igrunn bare "innrømme" at jeg oxo faktisk hadde vert litt slem på forum..

tviler på at noen hadde fått infraction for en vits, sålenge den er god, og det ikke blir 100 poster med type "alle barna vitsene" mot en og samme person...

litt morro skal man få ha det, men er det ikke det vi prøver å finne ut: hva er morro,og hva er propaganda..og ikke minst hva er vondsinnet personangrep..

jeg prøver virkelig å skape en ordentlig debatt rundt dette nå, og tar selv kritikk om noen er støtt
 

DeletedUser

Guest
ungen i meg er tilstede hver eneste dag 24/7 ;)

tja si det.. hvem jeg er kan jeg egentlig ikke svare deg på, beklager.. har ikke helt funnet det ut selv enda ;)

Det e bra du har ungen i deg ja;) ganske lik der ja 24/7 her og;)
 

DeletedUser

Guest
rettelse...VITSEN..og nei trur ikkje verken du el mini er Rasshøl i RL

Ha Ha hadde du ikke skrevet det i affekt så hadde du nok ikke kommet med denne typen vits heller. Da hadde det nok vært "noe" mere uskyldig. ;) Så hva du mente om oss to er vel egentlig litt tydlig. Men ingen av oss tok oss nær av det, langt ifra, faktisk artig hele greia. Men å si at du ikke hadde en baktanke med å omtale oss som rasshøl i en vits er å trekke det langt ;)
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
va en skamløyen vits, orginalt en svenskevits...leste den på jobb å kom på at eg kunne laga litt løye utav den..

tenkte jo fysst på kemp..men då trur eg han va på hvilehjem..

som sagt,ingenting av mine meninger sagt på forum gjelder utenfor TW..
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
va en skamløyen vits, orginalt en svenskevits...leste den på jobb å kom på at eg kunne laga litt løye utav den..

tenkte jo fysst på kemp..men då trur eg han va på hvilehjem..

som sagt,ingenting av mine meninger sagt på forum gjelder utenfor TW..

Så lenge folk ikke tar seg nær av ting er det artig ;)
 

DeletedUser

Guest
Så lenge folk ikke tar seg nær av ting er det artig ;)

Sant nok. Men hva om vi hadde tatt oss nær av det? Det som er problemet er at enten er enkelte så hårsåre at det ikke tolereres ingenting eller det rapporteres bare for å skape f...skap. Noe jeg synes faktisk er verre enn at det kommer non sleivebemerkninger som ingen tar skade av, med mindre det hele utarter seg som direkte mobbing, noe som jeg tar fullstendig avstand fra.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sant nok. Men hva om vi hadde tatt oss nær av det? Det som er problemet er at enten er enkelte så hårsåre at det ikke tolereres ingenting eller det rapporteres bare for å skape f...skap. Noe jeg synes faktisk er verre enn at det kommer non sleivebemerkninger som ingen tar skade av, med mindre det hele utarter seg som direkte mobbing, noe som jeg tar fullstendig avstand fra.

Der er jeg helt enig med deg ;) Men for min del hadde jeg nok ikke tatt en sånn vits personlig, ikke i denne sammenhengen hvertfall..


Jeg har opplevd litt av hvert når det kommer til drittslenging her på V1.. Det har som regel brydd meg mindre.. Men når de har slengt dritt privat på msn har det godt over streken og det har selvfølgelig brydd meg mer.. :| men er og er jo opp til hver enkelt og tolke...
 

DeletedUser

Guest
Bare et lide tips,,,,, delete fyren fra msn..... det e veldig enkelt.....:cool:
 

DeletedUser

Guest
Brukte me isje ein heile dag igår på å poengtere at en person sine meinger/bynavn etc isje e representativt for en heile stamme, så at han eine fyren har navn på byane sine så isje e på sin plass e me sikkert alle enige om, mn nå e me tebage te å dra alle sammen ner isølå me han.....

dette e jo akkurat som ein diskusjon i ein barnehage, samme tingå om å om igjen...

Ps! åsså plutseligt komme det ein fyr inn her så vel aldri har vært me på någe diskusjon å skrive som han va gud elle jesus elle någe, hils han fra meg å sei han e ånnas å isje ska blanda seg inn.. må isje tro eg gidde skriva engelsk her kun for en sånn noldus....

Sorry, I just read my post again and could not find where I said I was God or Jesus.
You have a problem with someone joining in the retarded conversation your doing? Tough luck.

Haha, Kempy your fool. You make me laugh at your idiocy. It's annoying.
Not to butt in? I am a member of BOL-E... I am attacking TMR... I already got one of you noobs asking why I am attacking, so I think I should butt in.

Did I say you have to write in English? No, so how about you sit back and re-read your tribes posts and your own, then we'll see who the dobby is you moron. Grow up. You should pay more attention to your villages then this forum, dude... You might do well. :O

What's wrong, truth hurts, huh?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sorry, I just read my post again and could not find where I said I was God or Jesus.
You have a problem with someone joining in the retarded conversation your doing? Tough luck.

Haha, Kempy your fool. You make me laugh at your idiocy. It's annoying.
Not to butt in? I am a member of BOL-E... I am attacking TMR... I already got one of you noobs asking why I am attacking, so I think I should butt in.

Did I say you have to write in English? No, so how about you sit back and re-read your tribes posts and your own, then we'll see who the dobby is you moron. Grow up. You should pay more attention to your villages then this forum, dude... You might do well. :O

What's wrong, truth hurts, huh?

Well, truth to be told I can't see that you are any better than the rest throwing about derogatives at whim. So how you are in a place of accusing anyone to be worse than others is beyond me. Maybe take a look in the mirror first, before you throw that stone you keep poised while clutching the bible with your other...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp