BoS, E-BoS, =O.R= og [R] utvider alliansen

Status
Stengt for ytterligere svar.

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
BoS, E-BoS, =O.R= og [R] er nå i sluttforhandlinger med 5 nye stammer på vår egen størrelse om en utvidet allianse, og kun små detaljer gjenstår. Imorgen offentliggjør vi den nye makteliten i v3, gled dere!
 

DeletedUser

Guest
Oh please... hvis alle de øverste stammene allierer seg så blir jo v3 bare kjedelig.
 

DeletedUser

Guest
Jeg dør! Kan noen sende meg en ambulanse? :eek:

Sånn helt seriøst jeg dævver av latterkrampe, og det er bare mildt sakt.. I huleste heiteste svarte granskauen! Dette er rene tribalhugs.. Bah. Seriously? You guys must be freaking kidding me? Hva er artig med det her da? ^^

Yey, masse action på forum.. Jeg vedder på at dere ikke vet hvem halvparten av medlemmene deres er lenger. Jeez..


W/E lykke til med alliansen da.. Ren og kjær boss.. :D
 

DeletedUser

Guest
Er dette en forum for tortur?

Vel, jeg kan love dere at vi i BBN ikke er en del av dette, så om ikke annet så blir det en stammen innen topp 20 som ikke er medlem av hyper makten.
 

DeletedUser

Guest
Er dette en forum for tortur?

Vel, jeg kan love dere at vi i BBN ikke er en del av dette, så om ikke annet så blir det en stammen innen topp 20 som ikke er medlem av hyper makten.

Respekt fra Toad... ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ihvertfall love hyper makten at de skal få kjøre seg når det faktisk går an å starte en krig her.
Tolk det som dere vil.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan ihvertfall love hyper makten at de skal få kjøre seg når det faktisk går an å starte en krig her.
Tolk det som dere vil.

Jeg tolker det som jeg vil, og jeg må si du gleder mitt hjerte. Så hyper deilig å se at noen topp 20 stammer fortsatt har vett i toppskallen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Okey... nå gjetter jeg bare vilt på hvem de nye TribalHug'erne er: :cool:

AKDM
Mapur
DISA-familien
 

DeletedUser

Guest
Jeg tolker det som jeg vil, og jeg må si du gleder mitt hjerte. Så hyper deilig å se at noen topp 20 stammer fortsatt har vett i toppskallen :rolleyes:
Takker for snille ord. :D

Regner med at det også blir et par av dagen sterke underdogs som støtter meg i denne saken.
 

DeletedUser

Guest
Okey... nå gjetter jeg bare vilt på hvem de nye TribalHug'erne er: :cool:

AKDM
Mapur
DISA-familien
Lover deg at det ikke er Mapur.
Tror også at AKDM er glupe nok til å styre unna dette.

Tror derimot *Rome* og DISA kan havne her.
 

DeletedUser

Guest
Ja dersken LAW kunne funnet på å gjøre sånt.. Falle inn i de lame rekkene :p
 

DeletedUser

Guest
Lover deg at det ikke er Mapur.
Tror også at AKDM er glupe nok til å styre unna dette.

Tror derimot *Rome* og DISA kan havne her.

Tja, det kan du vel ha rett i.
Jeg bare tok dem fordi de var såpass høyt ranka også er de ganske sterk i K55 hvor det til nå ikke befinner seg noen superallianse.
 

DeletedUser

Guest
Tja, det kan du vel ha rett i.
Jeg bare tok dem fordi de var såpass høyt ranka også er de ganske sterk i K55 hvor det til nå ikke befinner seg noen superallianse.

*kremt* Blir gøy Toad ^^ :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Veldig... :)
Tror nok noen av de nye alliansene er basert i k55. Kan nesten vedde ræva mi på det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp