BoS har tatt Elite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Bos har i natt gjennomført et vellykket raid mot Elite, og overtatt kontrollen over hele stammen. Operasjonen ble fra BoS sin side ledet av Reisverket, og gikk raskt og uten dramatikk.

BoS vil samtidig informere om at siden Elite nå er i vår eie, gjelder våre regler for beskyttelse og angrep. Stammen behandles som en søsterstamme fra nå.

Stammens evt. IAP og allianser vil nå bli slettet og må reforhandles på nytt.
Har du spørsmål om eller til stammen, kan denne rettes til Reisverket i BoS eller Rommel i Elite.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Her skal det bli vei i vellinga ;)

Trodde ikke at Elite var så enkelt å overta :)

1 down, 299 to go ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Merkelig. Kan ikke se at jeg økte på Motstandere bekjempet rankingen.. :confused:
Har aldri tatt så mange på en gang før, skulle ikke det gitt litt uttelling?
 

DeletedUser

Guest
Vi i JuPa velger å beholde Elite som fiende/farmerbyer og vil selvfølgelig også da legge dere til på den listen:D
 

DeletedUser

Guest
Dette er det rareste jeg noen gang har sett i begynnelsen av en verden :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg har lyst til å le litt :| Men tror ikke jeg klarer. Eller, nej.. eller.... HAHAHAHAHA :D :p
 

DeletedUser

Guest
jeg har sottet og led i en LANG tid nå, fniser litt av det hele enda:p
 

DeletedUser

Guest
Dette må være noe av det mer latterlige jeg har sett. Isteden for å farme dem sønder og sammen så beskytter dere dem? De virker mer moden for hveteinnhøsting enn slektstre.
 

DeletedUser

Guest
Dette må være noe av det mer latterlige jeg har sett. Isteden for å farme dem sønder og sammen så beskytter dere dem? De virker mer moden for hveteinnhøsting enn slektstre.

De ligger for langt unna i første omgang ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette må være noe av det mer latterlige jeg har sett. Isteden for å farme dem sønder og sammen så beskytter dere dem? De virker mer moden for hveteinnhøsting enn slektstre.

man kan ju skydda dom tills dom är lite större og farma og adla dom då =)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Dette må være noe av det mer latterlige jeg har sett. Isteden for å farme dem sønder og sammen så beskytter dere dem? De virker mer moden for hveteinnhøsting enn slektstre.

At de hadde Tark som leder betyr ikke at ikke mange av disse x-elitespillerne bør fryses ute i kulda. Mange av de er gode spillere som fortjener det beste. Det har de nå fått. Grattis :cool:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp