BoS søker stamme

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
BoS, Ruleren av denne verden, søker større stamme for enkel erobring.
Dere er passe aktive, har et altforhøyt felles mål og gir enkelt fra dere stammens kontroller, til en tilfeldig forbipasserende.

Dere vil bli tvangsadoptert inn i en svært krigersk og voldelig familie. Til gjengjeld lover vi og dere, oss en god beskyttelse.

Bill Merk:
Dating med Reisverket.
 

DeletedUser

Guest
Søker stamme faktisk.. Hvor mange stammer skal dere "eie" :rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
1
Noen, dokumenter dette øyeblikket:

Toad, jeg er enig. :eek:

Men helt seriøst, hvis dette er måten dere "kupper" stammer på er jeg ikke spesielt imponert. Det hørtes litt tøffere ut i PnP der du sa "I et kupp ledet av Reisverket.."
 

DeletedUser

Guest
Noen, dokumenter dette øyeblikket:

Toad, jeg er enig. :eek:

Men helt seriøst, hvis dette er måten dere "kupper" stammer på er jeg ikke spesielt imponert. Det hørtes litt tøffere ut i PnP der du sa "I et kupp ledet av Reisverket.."

Jeg tror jeg tar vare på dette øyeblikket :D:p:rolleyes:

De søker seg inn i stammen kommer inn, oisann de kom seg inn i ledelsen, oisann de kicka de andre midlertidig og wips så er de en søsterstamme blitt.. skikkelig tvunget inn i familien ^^

Skikkelig gode gamle dager igjen hvor du smelte ei på tjukka betydde ekteskap på rappen :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror jeg tar vare på dette øyeblikket :D:p:rolleyes:

De søker seg inn i stammen kommer inn, oisann de kom seg inn i ledelsen, oisann de kicka de andre midlertidig og wips så er de en søsterstamme blitt.. skikkelig tvunget inn i familien ^^

Skikkelig gode gamle dager igjen hvor du smelte ei på tjukka betydde ekteskap på rappen :p

Hahaha. Hvis det er så enkelt hadde vel andre også prøvd. Feel free. ;)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hahaha. Hvis det er så enkelt hadde vel andre også prøvd. Feel free. ;)

Har du ikke sett alle som har skrevet "latterlig" på de andre trådene dine? Det virket ikke akkurat som om folk hadde veldig lyst til å gjøre det selv....

Jeg skal hjelpe deg å huske:

Rashnu skrev:

forskningsprosjekt 001 skrev:
Latterlig...

Zanmato skrev:
Dette må være noe av det mer latterlige jeg har sett.

CreAtive skrev:

Trenger du flere kan jeg sikkert lete litt mer ;)
 

DeletedUser

Guest
Lets go

Har du ikke sett alle som har skrevet "latterlig" på de andre trådene dine? Det virket ikke akkurat som om folk hadde veldig lyst til å gjøre det selv....

Jeg skal hjelpe deg å huske:

Trenger du flere kan jeg sikkert lete litt mer ;)



Ren misunnelse bare det der. Alle småjentene her har sin egen oppskrift på hvordan de troe de skal vinne eller få sin heltestatus. Rart ingen av de har greid det før?
Å kalle det den største samlingen prospillere på tw.no noengang gjør for latterlig, beviser vel også at de snarest må inn på propagandaskolen for omskolering. Bare det å ta første innlegg i denne tråden så seriøst, kvalifiserer vel virkelig til å få tilbake alle skolepengene sine?
Det er vel ikke latterlig å skaffe seg en understamme? Da er det jammen mange latterlige stammer på TW. :eek: .:)
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ren misunnelse bare det der. Alle småjentene her har sin egen oppskrift på hvordan de troe de skal vinne eller få sin heltestatus. Rart ingen av de har greid det før?
Å kalle det den største samlingen prospillere på tw.no noengang gjør for latterlig, beviser vel også at de snarest må inn på propagandaskolen for omskolering. Bare det å ta første innlegg i denne tråden så seriøst, kvalifiserer vel virkelig til å få tilbake alle skolepengene sine?
Det er vel ikke latterlig å skaffe seg en understamme? Da er det jammen mange latterlige stammer på TW. :eek: .:)

Største samlingen prospillere ja.. Så dere har tre fulle stammer med gode spillere og ingen newbs som kommer til å miste spydmennene sine i første angrep?

Ikke latterlig med en understamme, men når dere har to og verdenen har vart i en uke, er det latterlig..
 

DeletedUser

Guest
Feil

Største samlingen prospillere ja.. Så dere har tre fulle stammer med gode spillere og ingen newbs som kommer til å miste spydmennene sine i første angrep?

Ikke latterlig med en understamme, men når dere har to og verdenen har vart i en uke, er det latterlig..

Feil igjen. Vi har TATT to stammer. Tror ikke vi har sagt at vi har to understammer?
Uansett, de i en evt. understamme må nok gå på Pro skolen, før de kan utrette så mye ja :) lol
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Feil igjen. Vi har TATT to stammer. Tror ikke vi har sagt at vi har to understammer?
Uansett, de i en evt. understamme må nok gå på Pro skolen, før de kan utrette så mye ja :) lol

Hva sa du for et par poster siden?

Det er vel ikke latterlig å skaffe seg en understamme?


Men om det ikke er understammer eller søsterstammer eller noe som helst, hva er da poenget med dem? Å ha 200 medlemmer dere ikke kan gjøre noe med gjør vel ikke akkurat stammen deres sterkere...
 

DeletedUser

Guest
Hva sa du for et par poster siden?




Men om det ikke er understammer eller søsterstammer eller noe som helst, hva er da poenget med dem? Å ha 200 medlemmer dere ikke kan gjøre noe med gjør vel ikke akkurat stammen deres sterkere...

1) Ikke hør på alt som sies.
2) Vent og se. ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Hele tråden er også propaganda og har egentlig ikke noe her å gjøre.

Låsern jeg. Poenget til trådstarter har kommet fram.
(lage ny tråd om samme her vil resultere i infraction per post)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp