kan du forklare hvorfor det er sånn?
Rams skil seg frå katapultar ved at dei ikkje berre senker muren etter kamp, men også senker murbonusen under kamp.
Kva lvl muren er under kampen vert rekna ut av denne formelen (på serverar uten forskningsnivå på rams):
lvl på mur under kamp = reel level på mur - ((ant rams) / (4 * 1,09^(lvl på mur) (avrunda))
Muren kan maks senkast til halvparten(runda opp) under kamp. Dvs, er muren lvl 20 kanden maksimalt senkast til å fungere som om den var lvl 10 under kampen. Om muren er 19 kan den maks senkast til 10. Om muren er 18 kan den maks senkast til 9 osv...
Dette betyr at uansett kor mykje rams vi sender så vil muren vere 10 under sjølve angrepet (om vi antar at muren i utgp er lvl 20)
Så puttar vi 212 rams inn i denne formelen får vi
20- (212/(4*1,09^20)) = 20 - 9.456837158460148
9.456837158460148 vert runda av til 9 og medfører at muren er 11 under angrepet.
Om vi puttar 213 rams inn i formelen så får vi '
20 - 9.501444880905716
9.501444880905716 vert runda av til 10 og medfører at muren er 10 under angrepet.
Som de skjønar er det ikkje noko poeng i å putte inn fleire rams no, da muren uansett ikkje vil bli meir redusert under angrepet.
Prøv å putt ein vanlig nuke feks 6k øks og 3k lk og eit vanlig def feks 10k spyd og 10k sverd i simulatoren. Med høvesvis 212, 213 og 300 rams.
Som du ser er det enorm forskjell i troppetap mellom 212 rams og 213 rams, men ingen skilnad mellom 213 og 300.
Kor mykje den reelle skaden på muren er etter angrepet vert utrekna frå ein anna formel, liknande den som vert nytta for å rekne ut katapultskade på bygningar, og er avhengig ant rams og forholdet mellom styrken på angrepet og styrken på forsvaret. Om du ser på eksempelet frå forrige så har muren gått meir ned etter angrep med 300 rams enn med 213 rams. Dette er vel og bra, men det vi ikkej tok høgde for i stad var at 300 rams tar 435 meir gårdsplass enn 213 rams, så prøv igjen men legg til 435 øks på nuket med 213 rams.
Med 213 rams, 6435 øks og 3000lk vs 10k spyd og 10k sverd:
Første nuke: Dør, tar mur ned til 14 lar det vere igjen 3793spyd/sverd
Andre nuke: Nuke mistar 6.249 gårdsplass verdt av troppar, drep resten av forsvaret og tar mur til 0
Med 300 rams, 6000 øks, 3000lk vs 10k/10k
Første nuke: Dør, tar muren til 12 og lar det vere igjen 4027spyd/sverd
Andre nuke: Nuke mistar 6.735 gårdsplass verdt av troppar, drep resten av forsvaret og tar mur til 0
@shanks: skjønte ingenting av posten din.. vente på kats?
@pointwhore: fakar med kats, 2 kats tar ned rally, akademi, statue... om motstandaren dodgar. Med fakelimit gir det enda meir meining,..
@wynja: Fordi sverd har unik flyttfart. Om eg vil at noko skal treffe om litt lenger enn det tar med øksefart, og ikkje har tid til å vente så kan sverd gi ein ekstra moglegheit. Dårlig forklart. Og kan jo seff ikkje ha med rams og kats, så må jo vere ein by der muren alt er nede
@grim: kva skal eg med 5? Det er berre til forsvarssniping det er greit å ha fleire