Bra angreps tropper oppsett

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har nå grublet en god stund på hvordan en god nuke skal se ut...

Og jeg har funnet ut at det er bedre å spørre en av de mer erfarne spillerne..

Så hva syns du/dere er det beste troppe oppsettet hvis man har plass til 20.000 tropper??:confused:
 

DeletedUser

Guest
2250 katapulter.

...nehh... det var en tull :)

Det er avhengig av hva du foretrekker. Hvis en du angriper har veldig mye bueskyttere i forsvaret kan det være kjekt med en del RB, osv.
 

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaja, men noe du ville kalle en en " Generell " nuke...

Altså en nuke som ikke er super effektiv mot en ting, men god mot alt...

Finnes det et sånt oppsett???:confused:
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har god tid så bør du "selvfølgelig" heller bygge den kraftigere ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har god tid så bør du "selvfølgelig" heller bygge den kraftigere ;)

God tid? :p
Skal jo berre bygge den, drepe den og bygge den på nytt..
Viss du har god tid på å bygge nukes da er noko feil ;)


Slik ser min vanlige nuke ut i V3:
5508 øks, 1 sverdmann, 50 speidarar, 2994 lk, 213 rams og 250 kats

Det aller viktigast er kor fort den bygges, så derfor må det vere balanse mellom brakker og stallen. Altså, byggetida for troppane som vert bygd i stall og for dei som vert bygd i brakkene må vere lik.
213 er det magiske talet for rams, aldri mindre, og er ikkje noko poeng i å ha fleire.
Kor mykje kats ein brukar er smaksak, sjølv om kats er ekstra gode på serverar med den imba fakkel itemen, så ville eg nok gått for like mange på andre serverar. Kattapultar gjer at du kan plage fienden sjølv når du ikkje har adels tilgjengelig.
RB er det ingen vits å bygge i vanlige nukes. Det lønner seg berre med rb så lenge motstandaren nesten utelukkande har bue i forsvar.
 

DeletedUser

Guest
Hva om det er jul da? Da får man jo noen ekstra dager på seg :)
 

DeletedUser

Guest
Veldig mange som baserer mye av forsvaret sitt på spydmenn. Kjedelig å angripe med mye LK da..
 

DeletedUser

Guest
Min erfaring er at det ikke finnes noen fasit. Du må kjenne fienden din for å kunne angripe/forsvare deg med ultimat virkning.
 

DeletedUser

Guest
Min standard nuke ser ofte slik ut:

Standard nuken skrev:
6166 øksemenn
10 speidere
3000 LK
250 Ridende buemenn
240 Rambukker
10 Kattepuser

Men siden jeg ikke har fiender på milsavstand nå, så har jeg blitt nødt til å justere litt på oppsettet:

Kattenuke skrev:
6666 øksemenn
33 speidere
3000 LK
240 Rambukker
100 Katter

Men som Grim sier vil det beste være å tilpasse nukene det forsvaret man møter. F.eks ved å produsere mange RB hvis man møter bueskyttere...

Ved fronten så ser jeg tendenser til at den forsvarende parten ofte produserer TK/spyd forsvar...
 

DeletedUser

Guest
Min standard nuke ser ofte slik ut:

6166 øksemenn
10 speidere
3000 LK
250 Ridende buemenn
240 Rambukker
10 Kattepuser
Men siden jeg ikke har fiender på milsavstand nå, så har jeg blitt nødt til å justere litt på oppsettet:

Kattenuke
6666 øksemenn
33 speidere
3000 LK
240 Rambukker
100 Katter
Men som Grim sier vil det beste være å tilpasse nukene det forsvaret man møter. F.eks ved å produsere mange RB hvis man møter bueskyttere...

Ved fronten så ser jeg tendenser til at den forsvarende parten ofte produserer TK/spyd forsvar...

Forvararen må ha over 50% bue i forsvar for at det skal ha noko for seg å bruke rb, noko som er sjeldan...

kattenuke burde du justere. Er ikkje noko poeng at stallen er ferdig å produsere nesten 60 timar før brakkene ;)

Heller ikkje noko poeng å ha meir enn 213 rams, som sagt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Heller ikkje noko poeng å ha meir enn 213 rams, som sagt :eek:

Nei, for fakes er oppskrytt! :rolleyes:

Men det ser i allefall ut til at de fleste belager seg på denne modellen:

6000 Øks
3000 LK
200 ++ Rams

Med små variasjoner ettersom hva hver enkelt liker og er vant med. Men kjører man den der som basis, med litt fler av hver enhet for å avbalansere treningstiden, så klarer man seg bra. Eventuelt få de speiderne, katapultene eller ridende buemennene man vil ha inn på den gjenværende farmspacen.

Såklart vil spesialnukes se annerledes ut, men nøkkelordet der er spesial, de brukes bare mot spesifikke typer def, ellers er de bortkastet. :p
 

DeletedUser

Guest
Forvararen må ha over 50% bue i forsvar for at det skal ha noko for seg å bruke rb, noko som er sjeldan...

kattenuke burde du justere. Er ikkje noko poeng at stallen er ferdig å produsere nesten 60 timar før brakkene ;)

Heller ikkje noko poeng å ha meir enn 213 rams, som sagt :eek:

Nja, jeg har som sagt all tid i verden på å vente på ekstra katter.

213 ram for maks effekt, hvis du ikke mister noen ja.
 

DeletedUser

Guest
kan du forklare hvorfor det er sånn?

Rams skil seg frå katapultar ved at dei ikkje berre senker muren etter kamp, men også senker murbonusen under kamp.
Kva lvl muren er under kampen vert rekna ut av denne formelen (på serverar uten forskningsnivå på rams):

lvl på mur under kamp = reel level på mur - ((ant rams) / (4 * 1,09^(lvl på mur) (avrunda))

Muren kan maks senkast til halvparten(runda opp) under kamp. Dvs, er muren lvl 20 kanden maksimalt senkast til å fungere som om den var lvl 10 under kampen. Om muren er 19 kan den maks senkast til 10. Om muren er 18 kan den maks senkast til 9 osv...
Dette betyr at uansett kor mykje rams vi sender så vil muren vere 10 under sjølve angrepet (om vi antar at muren i utgp er lvl 20)
Så puttar vi 212 rams inn i denne formelen får vi
20- (212/(4*1,09^20)) = 20 - 9.456837158460148
9.456837158460148 vert runda av til 9 og medfører at muren er 11 under angrepet.
Om vi puttar 213 rams inn i formelen så får vi '
20 - 9.501444880905716
9.501444880905716 vert runda av til 10 og medfører at muren er 10 under angrepet.
Som de skjønar er det ikkje noko poeng i å putte inn fleire rams no, da muren uansett ikkje vil bli meir redusert under angrepet.
Prøv å putt ein vanlig nuke feks 6k øks og 3k lk og eit vanlig def feks 10k spyd og 10k sverd i simulatoren. Med høvesvis 212, 213 og 300 rams.
Som du ser er det enorm forskjell i troppetap mellom 212 rams og 213 rams, men ingen skilnad mellom 213 og 300.

Kor mykje den reelle skaden på muren er etter angrepet vert utrekna frå ein anna formel, liknande den som vert nytta for å rekne ut katapultskade på bygningar, og er avhengig ant rams og forholdet mellom styrken på angrepet og styrken på forsvaret. Om du ser på eksempelet frå forrige så har muren gått meir ned etter angrep med 300 rams enn med 213 rams. Dette er vel og bra, men det vi ikkej tok høgde for i stad var at 300 rams tar 435 meir gårdsplass enn 213 rams, så prøv igjen men legg til 435 øks på nuket med 213 rams.

Med 213 rams, 6435 øks og 3000lk vs 10k spyd og 10k sverd:
Første nuke: Dør, tar mur ned til 14 lar det vere igjen 3793spyd/sverd
Andre nuke: Nuke mistar 6.249 gårdsplass verdt av troppar, drep resten av forsvaret og tar mur til 0

Med 300 rams, 6000 øks, 3000lk vs 10k/10k
Første nuke: Dør, tar muren til 12 og lar det vere igjen 4027spyd/sverd
Andre nuke: Nuke mistar 6.735 gårdsplass verdt av troppar, drep resten av forsvaret og tar mur til 0


@shanks: skjønte ingenting av posten din.. vente på kats? :confused:

@pointwhore: fakar med kats, 2 kats tar ned rally, akademi, statue... om motstandaren dodgar. Med fakelimit gir det enda meir meining,..

@wynja: Fordi sverd har unik flyttfart. Om eg vil at noko skal treffe om litt lenger enn det tar med øksefart, og ikkje har tid til å vente så kan sverd gi ein ekstra moglegheit. Dårlig forklart. Og kan jo seff ikkje ha med rams og kats, så må jo vere ein by der muren alt er nede ;)

@grim: kva skal eg med 5? Det er berre til forsvarssniping det er greit å ha fleire :p
 
Topp