Bug

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
lastned2.png


Jeg ser selvsagt logikken i hvorfor jeg ikke får fullt utbytte her; Det er tomt for jern og likt mellom leire:tre, men det bør vel likevel regnes som en bug som ikke skulle være vanskelig å fikse.
 

DeletedUser

Guest
Grunnen til at det er tomt for jern er vel at det ikke er noen jerngruve - mens tre og leire blir produsert fortløpende. Du har nok stjålet fra varehuset akkurat rett før en ny forsendelse av tre og leire, så kastet speiderne et blikk tilbake og så de nye ressursene, men tenkte "meh, care.." :jkul:
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Grunnen til at det er tomt for jern er vel at det ikke er noen jerngruve - mens tre og leire blir produsert fortløpende. Du har nok stjålet fra varehuset akkurat rett før en ny forsendelse av tre og leire, så kastet speiderne et blikk tilbake og så de nye ressursene, men tenkte "meh, care.." :jkul:

ehhh? BUG :p :D
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Tror det har noe å gjøre med at systemet ikke klarer å velge mellom tre, leire og jern. Når det i utgangspunktet var like mye tre og leire i landsbyen, og man sitter igjen med 1 ledig plass tipper jeg den matematiske funksjonen blir litt o_O ettersom den er laget slik at den skal ta med seg like mye av hver ressurs dersom det er like mye av hver ressurs i byen. Noe som i bunn og grunn betyr at den må ta med seg et antall ressurser som er et partall. Burde være greit, men her ødelegger det faktum at antall jern som ble farmet er et oddetall...

Føler dette kvalifiserer til Oscarnominasjon for beste ranting.

Noe i den duren...
 
Topp