Videresendt, Inno Bynotater

DeletedUser

Guest
Hadde vært utrolig digg å kunne lagt inn et notat på en by du har speidet, eller blitt angrepet ifra, uten å forlate rapporten ifra speiding/angrepet imot. Et popup-vindu eller noe f.eks.
På samme måte som når man ser på bilder på facebook, så forlater man ikke profilen din, eller vedkommende sin.
Er dette noe folk ønsker, samt mulig å gjennomføre?
 
Sist redigert av en moderator:

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nytter ikke bumpe. Det blir bare sett på som spam! Er klar over forslaget, redswan.
 

DeletedUser

Guest
Nytter ikke bumpe. Det blir bare sett på som spam! Er klar over forslaget, redswan.

Kanskje svare da, sånn som du gjorde nå. Tror kanskje det er pga. manglende svar at det blir bumbet litt vel mye i denne tråden.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kanskje svare da, sånn som du gjorde nå. Tror kanskje det er pga. manglende svar at det blir bumbet litt vel mye i denne tråden.

Eller bare begynne å gå ut ifra at alle forslag blir lest, selv om jeg ikke svarer at det er lest. Jeg svarer kun på de forslagene som forsvirrer meg og som må forklares bedre. Alt annet blir bare spam i mine øyne.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Eller bare begynne å gå ut ifra at alle forslag blir lest, selv om jeg ikke svarer at det er lest. Jeg svarer kun på de forslagene som forsvirrer meg og som må forklares bedre. Alt annet blir bare spam i mine øyne.

Greit. Gidder du å skrive i tråden når forslaget evt. videresendes eller avslås?
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen prefix på denne tråden.

What he said.
Kanskje ikke være så strickt når det ikke er en eneste form for respons på tråden, når jeg etter en uke lurer på hva som skjer.
Var det noe prat om 48t grense? Synes jeg har vært veldig avslappet og rolig i denne responstida.
 
Topp