Care! og CoN

DeletedUser

Guest
Bare en komentar til dere som syns CoN er spredt, Husk, v4 er bare på strls med ca 2 fulle kontinenter for øyeblikket.

Dykk er patetiske. Prøver å forsvare masserekruttering med å si at dykk skal ta øve heile v4 i eit gap. Det er virkeleg tydelig at lederane ikkje har noke erfaring i verken tw generelt eller å lede ein stamme.

Draco eller kva svarte du heitar;
At ein stamme ser på det som ein krigshandling at dykk prøyvar å stjele medlemmane deirast, er den stamme sin sak, ikkje din.

Du berre dritar deg ut no.

Fra stammer ingen har høyrt om? Kva så? Skal eg avbrøte diskusjonen og si at eg er mykje beiare enn deg i TW fordi min pappa er sterkere ein din?
 

DeletedUser

Guest
ja det er jeg enig i,men lederne trenger ikke ta det så langt.
Hva er care! redde for?
miste medlemmer?
er ikke medlemmene dems lojale nok?


men samma det nå har CoN og care! kommet til enighet


haha, på den måten dere rekruterer på har dere sikker 10 spioner og ikke veldigmange lojale medlemmer :D
 

DeletedUser

Guest
Dykk er patetiske. Prøver å forsvare masserekruttering med å si at dykk skal ta øve heile v4 i eit gap. Det er virkeleg tydelig at lederane ikkje har noke erfaring i verken tw generelt eller å lede ein stamme.

Draco eller kva svarte du heitar;
At ein stamme ser på det som ein krigshandling at dykk prøyvar å stjele medlemmane deirast, er den stamme sin sak, ikkje din.

Du berre dritar deg ut no.

Fra stammer ingen har høyrt om? Kva så? Skal eg avbrøte diskusjonen og si at eg er mykje beiare enn deg i TW fordi min pappa er sterkere ein din?

når begynte dette å handle om fedre?
 

DeletedUser

Guest
lol,vi rekruterer ikke mange vi har bare slått oss sammen med noen stammer

Og det er ikke å rekruttere!? :confused: Greit kansje det er merging, men hva dere får inn kan dere jo ikke være sikre på! :rolleyes: Så tror ikke du skal utelukke at dere har noen spioner, om det er noen som synes det er verdt å spionere på der da?! :eek: Men får jo håpe for deres del at det ikke er kommet inn noe lumske greier i stammen da! ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå lar vi darco, styre stammen sin selv på den måten han vil. Også lar vi denne topicen synke i bunnen av forumet. :)
 

DeletedUser

Guest
Er ikke så veldig smart av CoN og whine på forumet om krig når det står på profilen deres at rekrutering fra deres stamme er en krigshandling da...
 

DeletedUser

Guest
Jada, så legne MariusN ikke kommer opp med mer feilskrevet svada.
Ellers kan dere som fortsatt er på CoN sin side i denne diskusjonen lese dette sitatet om og om og om igjen helt til dere har fått det inn:


De som sendte angrep på *MTW er jo helt stein i hodet. Angrepene tar jo 8-14 timer. Tenk, han kan bare bruke ressursene helt opp og så dodge angrepene, så står angriperne uten tropper i 16-24 timer. Ingen farming på et helt døgn og stor fare for å bli farmet selv til ingen nytte. CoN, dere suger.


Blir dette 3. eller 4. gangen jeg sier at jeg ikke er på CoN sin side?
 

DeletedUser

Guest
Forsvarer: ***
Landsby: ***

Antall: 24 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Tap: 24 3 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0


daaahh -.-
 

DeletedUser

Guest
Me like MTW*<3 hotbrev det fulaste jag någonsin har skådat. När noob skyddet gick ut vart han köttad av en i min stam =)
 
Topp