Cash vs Plan B

FalckKiller69

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Cash vs Plan B

Da var vi kommet så lang i gamet at vi har fått den forventede krigen mellom rank 1 og 2.
Fra sin overlegene rank 1 posisjon, som Cash har hatt nesten hele v19, tar endelig Cash ansvar og bringer den unngåelige krigen til Plan B`s dør.

Med en klassisk krigserklæring fra øverste hold, fra Royal selv, ble krigen sparket igang inatt klokken 02:06.
I ytterst få tilfeller ser jeg tilbake og angrer på en handling. Og i dette tilfellet, kommer jeg garantert ikke til å angre. Dere har imponert med sutring, klaging, beskyldninger, backstabbing og selvsagt, lureri.

Da vi først dannet en IAP, var jeg i god tro om at Plan B var en stamme av kaliber svært få andre stammer innehaver. Noget jeg dog ser tilbake på og flirer av. Jeg kan derfor meg glede offisielt slå fast, at fra denne dag av og frem til V19 avsluttes, erklæres direkte krigføring mellom Cash og Plan B.
Det skal etter mitt beste emne være et mål for øye, å vise at typiske nordmenn med selvtillitt, arroganse og svekket respekt ovenfor andre, ikke klarer å stå i mot en velfortjent storm.

Ønsker dere masse lykke til, det trenger dere.

/Royal

Oiii, shit vil flere tenke nå. Gjennom hele gamet har Cash rekruttert spillere av ypperste klasse, de er en ganske komplett gjeng med spillere for å si det forsiktig!
Dette kan vi illustrere med en video fra Cash`s stammemøte denne uken!


Så hva kan Plan B stille opp med mot denne uslåelige gjengen tenker du nå. Er det ikke bare lurere for dem å springe til skogs og bli spart for en offentlig ydmykelse?

Til dette må jeg dessverre si nei, et slag er ALDRI tapt før det er utkjempet. Plan B har som Cash klart å sammle mange gode spillere. Kanskje ikke helt på samme nivå som Cash spillerne da, vi kan se på Plan B som de litt overvektige lillebrødrene til Cash.
Så nå sitter hele Plan B og spekulerer på hva de kan gjøre for å vinne denne krigen mot en gjeng superhelter. Mye sleipt har blitt prøvd, men ikke noe har gitt resultat helt enda.
a8ij7.jpg


Med dette vil jeg offisielt sparke igang krigen mellom Cash og Plan B.
Jeg ønsker begge parter lykke til, dette blir spennende! (nod)

SS
 

FalckKiller69

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
"Mye sleipt har blitt prøvd"?

Som hva?

Ja,hvor skal jeg begynne? Vi kan vel ta deres forsøk på å alliere dere med helle v19 for å ta oss ut som det første eksemplet. Og ikke skyld på Simen for det, begynner å bli lei av den, det ble gjort av Plan B som stamme og da må dere ta ansvar for det.

Må også ta med at dere brøyt IAPen vi hadde og kom med helt idiotisk grunner i etterkant på hvorfor...

For å ende denne kan vi jo også komme med alle ryktene dere sprer på forumet for å prøve å ødlegge ryktet vårt og skape splittelse i stammen. Mye av det som blir sakt er faktisk så idiotisk at jeg av og til gråter en skvett for dere.

Så ikke ta den du Kileren... :hmm:
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Ja,hvor skal jeg begynne? Vi kan vel ta deres forsøk på å alliere dere med helle v19 for å ta oss ut som det første eksemplet. Og ikke skyld på Simen for det, begynner å bli lei av den, det ble gjort av Plan B som stamme og da må dere ta ansvar for det.

Skjønner ikke hvorfor du blir lei av en forklaring som er gitt tusenvis av ganger når det er den legitime forklaringen på nettopp dette. Selv spillerene på Mrzalt er enige med meg her. Her sies det gang på gang at Simen klekket ut planen, og Plan B nevnes ikke i denne sammenheng.

Må også ta med at dere brøyt IAPen vi hadde og kom med helt idiotisk grunner i etterkant på hvorfor...

Tja, så har det vel ikke vært noe krigføring siden den tid heller da? Egentelig gjorde det ikke noe forskjell. Samtidig var IAPen planlagt helt til den 18., og såvidt jeg vet var det da den ble avsluttet.

For å ende denne kan vi jo også komme med alle ryktene dere sprer på forumet for å prøve å ødlegge ryktet vårt og skape splittelse i stammen. Mye av det som blir sakt er faktisk så idiotisk at jeg av og til gråter en skvett for dere.

Det er det jeg som personlig har skrevet, og ikke på vegne av stammen. Derfor kan du ikke ta Plan B for dette.

Så ikke ta den du Kileren... :hmm:

Jeg tar akkurat hva jeg vil, jeg!
 
Topp