Besvart Casual

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vedr Casual....er det en verden som vil fortsette "evigt" ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
jeg er bra sikker på det. Det som er meningen :p Konseptet er vell at ingen kan tape, da ser jeg ikke hvordan noen kan vinne... bare å spille så lenge man orker :p er jo greit for noen for å få litt feelingen for spillet uten å bestandig miste førstebyen på 500 poeng ;)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Det er i alle fall ingen planer om å avslutte den verden etter hva jeg har hørt. Det er tross alt ikke en vanlig verden, men en læreplass.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er i alle fall ingen planer om å avslutte den verden etter hva jeg har hørt. Det er tross alt ikke en vanlig verden, men en læreplass.

Hehe...vet det er en læreplass, derfor jeg er der (happy)
 

Nox Eternus

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Det er i alle fall ingen planer om å avslutte den verden etter hva jeg har hørt. Det er tross alt ikke en vanlig verden, men en læreplass.

Virkelig? Jeg fikk jo høre fra support at verdenen kommer til å bli nullstilt etter en periode.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
En eventuell nullstilling er jo ingen avslutning, da den kun tilbakestilles. Avslutning innebærer kåring av vinnere, samt stengning.

altså dere nullstiller den?

hva vil dette innebære?

at dem som har bygget seg opp der bare blir fjernet og må adles ned utenfor på nytt eller at dem får beholde en by?

og er sådan denne byen valgfritt?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
altså dere nullstiller den?

hva vil dette innebære?

at dem som har bygget seg opp der bare blir fjernet og må adles ned utenfor på nytt eller at dem får beholde en by?

og er sådan denne byen valgfritt?

Det er foreløpig ingen planer om å hverken avslutte eller nullstille casual, men at det er en mulighet for at det kanskje skjer om noen år er tilstedet.. Hva det innebærer aner vi ingenting om da det som sagt ikke er snakk i om å gjøre noe som helst med casual foreløpig.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Ok håper at du/evt den som sitter som CM da kan innformere dem som spiller da :) tipper jeg er ferdig med TW før den tid så :p

men lurte siden er litt inntresangt med cusal du går liksom i en evig lup :/ kansje prøvd noen forskjellige events der :) evt noe annet som kan få den litt mer spennende :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nå skal det sies at det ikke er "meningen" at casual skal være spennende i den forstand. Det er kun en opplæringsverden hvor spillere som ikke kjenner spillet så godt, kan lære seg det uten å bli adlet ut av spillet før de kommer ordentlig i gang. Når de føler at de kan spillet godt nok, er tanken at de hopper tilbake til en normal verden igjen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Nå skal det sies at det ikke er "meningen" at casual skal være spennende i den forstand. Det er kun en opplæringsverden hvor spillere som ikke kjenner spillet så godt, kan lære seg det uten å bli adlet ut av spillet før de kommer ordentlig i gang. Når de føler at de kan spillet godt nok, er tanken at de hopper tilbake til en normal verden igjen.

jau men er jo bare v 13 der smack og decite har kontroll

v 12 er det jo ikke vitsen og tenke på en gang :/

hp 6 åpner imorgen er jo noe :)

men en v 14 hadde ikek vært dumt :)

men ja gikk litt off topic no :hjelp:

men ja. Nei er ikke meningen :) er en læreplass men sier at det hadde vært fint med noe der :)


kanjse en guide også til dem som starter med linker til forumet der grimlock og flere har lagt ut hvordan man bør bygge en by, sende ms-tog osv dette hadde også vært fint for opplæringen :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Linker til de forskjellige guidene er allerede med i velkomstmeldingen. =)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nei, men det ligger inne i de roterende tipsene. "Registrert deg på det offentlige forumet enda?" eller noe sånt.
 
Topp