chrisander søker stamme

DeletedUser

Guest
heter chrisander, har IQ på 50, bla bla bla. vil helst ha en aktiv stamme.
 

DeletedUser

Guest
Nytter ikke å søke stamme på forumet. Man bir bare ledd av, trash-talket til eller rett og slett ignorert. Prøv å søk inne i spillet isteden;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Nytter ikke å søke stamme på forumet. Man bir bare ledd av, trash-talket til eller rett og slett ignorert. Prøv å søk inne i spillet isteden;)

tja ikke av alle, men generelt er det besvarelsen her på forumet ja...

men han nevner heller ikke hvor han er bosatt og akkurat nå er jeg trøtt og orke ikke lete x)
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
okeey..

HAHAHAHAHA

sånn, ferdig :D
Viss du absolutt vil søke på forumet, prøv å skrive noe som minner litt om en søknad, så kanskje du blir kontaktet av noen mystiske fremmede o_O
 

DeletedUser

Guest
Hvis du har en IQ på 50 kan du jo bare ta over som statsminister her i Norge. :p

Bedre enn Siv Jensen ihvertfall. :p
 

DeletedUser

Guest
Haha. Du tror virkelig at Frp vil ha fjernet Påske, Vinter OG Høstferie? Dvs. at man bare får 1 uke juleferie og 7 uker Sommerferie. Tenk deg litt om da, pwetty pwease?

Om de i det hele tatt fremmer ett slikt forslag mister de alle sine ungdomsvelgere som ikke ser på annet enn skolerelaterte saker - Slik som deg.
At de vil ha lengre skoledager, og muligens mer effektiv opplæring kan så være - Dette er positivt, så lenge de passer på å kompensere med næring og nok pauser :)

Husk at i andre land sitter ungene på skolebenken fra 8 til 18-19 om kvelden, samt at de får en real bunke med hjemmelekser. Så i realiteten skal ikke du syte så alt for mye.
 

DeletedUser

Guest
Idioter, rett og slett.
Ja, FrP vill ha 1 time lenger skoledag. Men hvis de får inn det, blir det flere pauser, og 0 lekser. Ser ikke hva som er negativt med det jeg?
Vi har INGENTING å syte over, som tidligere sagt så kommer barn tidligere enn oss.. Og slutter i tillegg senere enn oss i andre land!

Når vi først er inne på ungdom, så vill de og fjerne blombering av moped. Dette er positivt, da skaper ikke farten på en moped trafikk-farlige situasjoner. Som farlige forbikjøringer osv.


- RetoZ
 

DeletedUser

Guest
Må faktisk også le. får vel mye dritt når jeg sier dette, men:

At så mange "unger" (Ja, jeg kaller dere unger) sitter og snakker politikk som om dette er noe de har greie på (frp vil gi meg 1time lengre skoledag:((((((((((((((((((((((( )

kanskje dere skulle fullføre barneskolen før dere snakker politikk.. (nå blir det pepper, tjohei!)
 

DeletedUser

Guest
Må faktisk også le. får vel mye dritt når jeg sier dette, men:

At så mange "unger" (Ja, jeg kaller dere unger) sitter og snakker politikk som om dette er noe de har greie på (frp vil gi meg 1time lengre skoledag:((((((((((((((((((((((( )

kanskje dere skulle fullføre barneskolen før dere snakker politikk.. (nå blir det pepper, tjohei!)

nå har ikke jeg vert med å diskutert det, men...

1. er ikke en unge... :mad:
2. har fullført barneskolen :p
3. liker salt bedre en pepper :eek:

tjohade! :D
 

DeletedUser

Guest
Nytter ikke å søke stamme på forumet. Man bir bare ledd av, trash-talket til eller rett og slett ignorert. Prøv å søk inne i spillet isteden;)


Forumet må jo vere beste stedet og finna bra stamme det er jo her de dedikerte spillerne er. he he
 
Topp