Claimsystem

Reaksjonspoeng
1
Det får vi sikkert aldri vite :eek:

Jeg kan si deg det :) Men selve cluet er jo at glitter må ha gitt deg et brukernavn og et passord der :)

Og legger til der Royal slapp: Den eneste måten å finne ut om en by er claimet via det systemet er å claime den samme byen. Da kommer det opp at den er claimet. Og hver gang noen claimer en som allerede er claimet og får opp feilmeldingen får administratorene på siden (glitter og sikkert noen andre) vite det. Altså er det 99% spionsikkert.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mener å huske at ppvest hadde et system som gikk igjennom hans server som hadde noelunde disse funksjonene. MEN, det var kun for hans stamme og de som claimet igjennom dems forum, daværende AKDM ifra v1.

Om dem har det enda, i så fall i IB, vet jeg ærlig talt ikke.

Dem ble gitt lov til å ha sitt system oppegående da, ettersom det ikke belastet tw serveren og skadet noen av oss andre, men nå som det har kommt ny ledelse på .no så hadde det i grunn vært greit å få vite om dette enda er lovlig...

Og ja, helt enig, denne ideèn med noen spesfikisjoner er en meget god ideè, og vil nok gjøre tribalwars mye mer lettvindt for stammer og kanskje også skape mer spilleglede. :)

IB brukte det ikke før jeg sluttet ihvertfall, men i AKDM hadde vi det ja.
Tror egentlig det bare fungerte når vi hadde eksternt forum, men jeg er ikke sikker.
 

DeletedUser

Guest
IB brukte et forum "back in the days" med claims og masse annet shit.. .men tror det ble lagt ned etter jeg slutta på V1
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Dette er implementert i versjon 6.0. Det kan godt være at dette er blitt lagt inn p.g.a. denne tråden og engasjementet, så gratulerer til trådstarter, og takk til dere som har engasjert dere i den :)
 
Topp