Besvart Classic

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ka er det som har hendt med classic verdenen? plutselig sovna eg etter skolen nå og sku logge innpå classic igjen så var den ikkje der, kan godt være meg som ikkje har følgt med på forumet her siden dette er første gangen på år eg har vert på forumet, men det blei jo plutselig stopp?
 
Sist redigert av en moderator:

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
me så begynte å snakka om å adla dei i gårkveld av alle ting -.- syns eg huske at det stod første spiller med 200 landsbyer eg, men då tok eg feil...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
me så begynte å snakka om å adla dei i gårkveld av alle ting -.- syns eg huske at det stod første spiller med 200 landsbyer eg, men då tok eg feil...

ikke for å virke overlegen eller noe sånt.. men sannsynligheten for at dere hadde kommet dere forbi stammen som satt på 85% av verdensdeffen er lite sannsynlig :p
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
me så begynte å snakka om å adla dei i gårkveld av alle ting -.- syns eg huske at det stod første spiller med 200 landsbyer eg, men då tok eg feil...

Kan hende at det var en tidligere HP-runde. Usikker...

Vinnerkriteriene for denne runden var iallefall følgende:

Vinnerkrav:
Vil være tredelt (for stamme).

- Minimum 500 byer
- Miste færrest byer
- Samlet ODA på 200 mio

Innadling teller som tap!

Jeg ser på twstats nå at stammen bare hadde 186 byer, så litt merkelig at den ble avsluttet nå. Skal sies at jeg ikke har fulgt med på denne runden i det hele tatt, så kan være det har blitt endret.
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ikke for å virke overlegen eller noe sånt.. men sannsynligheten for at dere hadde kommet dere forbi stammen som satt på 85% av verdensdeffen er lite sannsynlig :p

tru meg, du vett ikkje kor mange troppar me har og kor mye troppar dei har mista pga. oss :p me skulle te å lage ein stor allianse med meste alle me kunne få med til å adle O:H så uansett..

Slumpi: er det ikkje litt merkeligt at det ikkje står noe om det på nyhetslinja på innloggingå med TW spillet då? og eg har ikkje hørt fra noen at dei har fått melding om at verdenen slutter elle noe...
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tru meg, du vett ikkje kor mange troppar me har og kor mye troppar dei har mista pga. oss :p me skulle te å lage ein stor allianse med meste alle me kunne få med til å adle O:H så uansett..

Slumpi: er det ikkje litt merkeligt at det ikkje står noe om det på nyhetslinja på innloggingå med TW spillet då? og eg har ikkje hørt fra noen at dei har fått melding om at verdenen slutter elle noe...

uhm :p jeg satt kv på xpertim.. å banka de fleste største på verdenen :p så jeg hadde tatt ut alle mulige trussler på forhånd :) i tilegg så hadde xpertim så mye deff på konto at jeg lett kunne ha stacka byene dere angrep samt adla :p hvilken konto er du på? som mener dere hadde nok tropper til å vippe en som var mye større enn topp 20 til sammen :p + min egen konto :p
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kan hende at det var en tidligere HP-runde. Usikker...

Vinnerkriteriene for denne runden var iallefall følgende:



Jeg ser på twstats nå at stammen bare hadde 186 byer, så litt merkelig at den ble avsluttet nå. Skal sies at jeg ikke har fulgt med på denne runden i det hele tatt, så kan være det har blitt endret.

grunnen er at det var alt for urealistiske mål :)
 
Topp