CmSn Trenger et navn!

DeletedUser

Guest
Du bare prater vås jo? Dette er vel den stammen med flest kriger bak seg i V4. Og i tillegg en suveren OD leder. (Selvom nå ikke Outlaw sin del ikke syntes)
Vel. Heretter blir du neglisjert da du kun kommer med svada.

Fortellj meg kor mange stammar dykk har utsletta, om dykk er så krigsbefengt.
 

DeletedUser

Guest
Fortellj meg kor mange stammar dykk har utsletta, om dykk er så krigsbefengt.

Please syt i den andre stammen, om du ikke har flere forslag å komme med, kan du bare la være i å poste :)

Gjelder dere andre også.
 

DeletedUser

Guest
Selv om mange nok har hevet opp navn som er på grensen til å gå over i "hat-meldigner" isteden for å være seriøse forslag, må man kunne si at det og i det hele tatt spørre om dette på forumet er som å innby folk til det. Spess når man har sett reaksjonen denne mergen har hatt frem til nå, vel uansett, navn?

Hmm, likete The Morphers, men kunne jo prøve dere med "Fatmen".

Skummel han der fra Metal Gear Solid: [spoil]
mgs2-fatman.jpg
[/spoil]
Ja, vet han egentlig heter Fatman, men dere er da mer enn et medlem, eller? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Uff.
Uten at mod`s holder orden, så blir det fort slik som dette AL. Tragisk.
Fører bare til at vi "lukker døren" og dette forumet blir like kjedelig som før.
 

DeletedUser

Guest
cry me snow man!


cry man show now!

care me show not!

carry me soon now!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
cry me snow man!


cry man show now!

care me show not!

carry me soon now!:rolleyes:

Du viser det motsatte av å poste gutten...


On other topic's; (Til Arnold Layne)
Vi har selvironi, og personlig synes jeg alle disse merge navnene er artig :)
Og har ingen problem med å akseptere synspunkter osv fra andre ang. dette.
Synes bare kanskje det blir litt vell for mye syting istedet for noe saklig.

In the end vil jeg bare si at dere skal få lovt til å fortsette med å komme med forslag, eller "nesten hat-melding forslag" om dere vil kalle dette for det.
Så lenge dere holder dere til disse forslagene, eller kommenterer til andre forslag og det ikke blir bare en teit diskusjon.
 

DeletedUser

Guest
Synes i grunn Flaming Aces er et ganske kult navn, og ser ikke helt grunnen til å bytte det ut.
 

DeletedUser

Guest
Bah, hvorfor bytte navn.
Jeg likte Flaming Aces veldig godt. :)
 

DeletedUser

Guest
Cloyster: Nå må du da slutte å syte og klage. du må da forstå at det øker bare trangen for dem til å provosere deg ytterligere. Bedre å bare si meningen sin klart og tydelig en gang og heller debatere rundt den meningen der og da. Blir aldri bra når man skal male og male på med det samme på alle tråder;)
 
Topp