coh= gråbyadlere

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hvorfor? Hva får disse til å fortjene en egen tråd, mer enn fks. VK?
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
OMG, jugenissen. Synes du har spillt tw lenge nok til å ha sluttet med slike noobishheter. Hva f... skal man med gråbyer? Tror du spillere med over 100 byer gidde å farme? Gråbyer er for å bygge seg opp i begynnelsen, deretter er de perfekte adlingsmål for å styrke clustere.
 

DeletedUser

Guest
OMG, jugenissen. Synes du har spillt tw lenge nok til å ha sluttet med slike noobishheter. Hva f... skal man med gråbyer? Tror du spillere med over 100 byer gidde å farme? Gråbyer er for å bygge seg opp i begynnelsen, deretter er de perfekte adlingsmål for å styrke clustere.

heheh veeel ikke om du adler en eller annen gråby inn i en annenmanns cluster
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser på TWstats at du har 31 byer, av disse så har 16 av dem vært gråbyer...
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil også adle gråbyer i clusteret hans og få egen tråd på forumet :(
 

DeletedUser

Guest
Lol jugenissen. Du har bare måttet tatt imot noen få meningsløse nuker fra meg i siste uken, men heretter skal jeg ha et mer konkret mål og ikke bare jakte på OD-A.

Jeg hadde ikke tenkt tanken å adle gråbyene rundt deg, men tusen takk for at du ga meg dette tipset..

Hmm sjekke på kartet om det finnes flere gråbyer i ditt cluster.. Jippiiiiiiii
 

DeletedUser

Guest
Lol jugenissen. Du har bare måttet tatt imot noen få meningsløse nuker fra meg i siste uken, men heretter skal jeg ha et mer konkret mål og ikke bare jakte på OD-A.

Jeg hadde ikke tenkt tanken å adle gråbyene rundt deg, men tusen takk for at du ga meg dette tipset..

Hmm sjekke på kartet om det finnes flere gråbyer i ditt cluster.. Jippiiiiiiii

gråbyene i mitt cluster har coh allerede tatt...

veeel jeg har ingen oversikt over hva som har skjedd den siste uken da jeg har hatt kv... men jeg finner vel ut av det
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Noffe, har ikke du fått litt lite oppmerksomhet her i forumet de siste dagene? Ta en gråby i hans cluster, så kanskje du får nok en noffetråd. :p
 

DeletedUser

Guest
Noffe, har ikke du fått litt lite oppmerksomhet her i forumet de siste dagene? Ta en gråby i hans cluster, så kanskje du får nok en noffetråd. :p

skal vel til litt mere enn en gråby i mitt cluster for å få oppmerksomhet her.....

for å si det slik, det finnes ikke flere gråbyer rundt mitt cluster, men ruben derimot han har mange :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Adelsmenn kan ikke reise lengre enn 58:20 timer. :(

jeg kan sende støtte til en gråby slik at coh ikke rekker å adle den før du kommer med din adelsmann, for du kan vel mellomadle på din ferd opp til meg????
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp