Console, gaming! o0

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Etter tester, har d blitt bevist at Xbox live er mer solid en ps3 network ;)
der blåste de i at d kosta, fordi d funket ihvertfall!

også er grafikk kortet til Xbox bedre, siden ps3 sitt er delt i to deler, som kan få d til å lagge litt mer
 

DeletedUser

Guest
xbox live koster ja...
Men det er nok verdt det.
Ps3 sitt er sugent etter min mening.

Du får tilogmed mic til xbox når du kjøper den, sånn at du kan chatte med andre over live...
Ps3, må du kjøpe til en som koster 600kr? :S

Nei, når det kommer til online spilling vil jeg satse på xbox...
Og pc da selvfølgelig! :D
 

shizzaz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vell, jeg gidder ikke drive å forsvare Ps3 i all evighet, men med grafikk kortet til PS3 får du jo best bilde spør du meg. Kameraten min har xbox og spiller på Panasonic HD tv. Jeg spiller på et eller annet ukjent merke. Som også er i Hd, Tro meg jeg kan se forskjell. Vell har du opplevd at det lagger ?
Liven til xbox er jo bedre, men nettet til ps3 er jo gratis ? Hva forventer dere. På mange tester blir det jo bevist at de som spiller ps3 er folk som bare bruker den i blandt. Ingen No-Lifere, men xbox er jo full av dem. Hvis dere spiller COD vill dere oppleve at lagging er bare sånn det blir når de smarte i Infinity Ward og Treyach lager det sånn at spillere Hoster alle matcher. Mens i BFBC 2 er det EA som selv har servere oppe. Dette betyr jo uansett nesten ikke lagg. Når det gjelder micen. Den som følger med til xbox er jo ikke akkurat verdens beste. Hvis du spiller mye er jo Turtle Beach å anbefalle. Spessielt for de som gamer COD mye kan du jo sound whore med Turtle Beach. Siden du sier at PS3 headsettet koster 600. Koster jo Turtle Beach PX 21 bare 699.

Dette er bare mine erfaringer. Det behøver ikke være sånn...

-Shizzaz
 

DeletedUser

Guest
Du har din egen mening, det er flott! ^^

Men som sagt, har jeg begge deler, nyeste versjoner av de også...
Min erfaring er at jeg syntes xbox er best, ikke mye å gjøre med det :p
 

DeletedUser

Guest
Anbefaler den nyeste xbox på det sterkeste! o0
Mye bedre enn den gamle, og bedre enn ps3 etter min mening...
Klar for Kincet, du slipper å ha en jetmotor innpå rommet fordi om du skal game litt, og den er ganske så rask...
Blir ikke varm noe fort(ett problem jeg har med Ps3 Slim), og du slipper å kjøpe til en rimmel og rammel for å få trådløs nett :)

Kul og liten er den også! x)
 

DeletedUser

Guest
de som sier ps3 bråker, no way,

hatt ps3 siden det kom ut, hatt den på reprasjon 2 ganger fordi mista den i bakken osv (A) men det bråker ikke har det i en varm kjeller som er opp mot 30 grader hørte det ikke.

Men dette er en evig diskusjon der vi ikke finner noe svar, vi har da brukt flere timer på skolen også.

Smak og behag karer, Smak og behag.
 

pomeranian

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
de som sier ps3 bråker, no way,

hatt ps3 siden det kom ut, hatt den på reprasjon 2 ganger fordi mista den i bakken osv (A) men det bråker ikke har det i en varm kjeller som er opp mot 30 grader hørte det ikke.

Men dette er en evig diskusjon der vi ikke finner noe svar, vi har da brukt flere timer på skolen også.

Smak og behag karer, Smak og behag.

etter test, så er ps3 og xbox likegyldig, begge har pros and cons, og d endte uavgjordt, trur jeg.. begge vant 5 tester hver
 

DeletedUser

Guest
ps3 bråker ikke, har jeg skrevet det har jeg vært så trøtt at jeg nemlig ikke så hva jeg skrev! xD
Så at min ps3(slim) kan bli ofte ganske varm, men den det er bare det...
 

DeletedUser

Guest
Etter tester, har d blitt bevist at Xbox live er mer solid en ps3 network ;)
der blåste de i at d kosta, fordi d funket ihvertfall!

også er grafikk kortet til Xbox bedre, siden ps3 sitt er delt i to deler, som kan få d til å lagge litt mer

og nå må jeg jo bare si blue ray
personlig synes jeg det er mer tull med xbox sitt nettwerk og at du må betale måndtlig
alle xbox fans må snart gji opp

nå får vi playstation move :D
 

DeletedUser

Guest
Playstation move? :S

Må bare si at xbox har HD movies On demand...
Games on Deamand osv.
Noe ikke ps3 har ^^
alle med xbox live gold får dette billigere, pga. at vi betaler.
 

DeletedUser

Guest
må jeg minne om at det er stjelt fra no som ble oppfunet på ps2 som heter eaytoy eller no
og at kinect er et barne leketøy :)
 

DeletedUser

Guest
ja den tar det men er samme iden som altså er stjelt fra sony

mye av det som kommer til kinect er barne leketøy
 
Topp