Dårlig med stats i det siste, jannipanni?

DeletedUser

Guest
Side 1: TMR TFR TVR ARE ARW Fenix

Side 2: BOL-E BOL-D BOL-CX IB -SM- NDD

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 683
Side 2: 602
Forskjell: 81

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 156
Side 2: 78
Forskjell: 78

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,354,917
Side 2: 5,735,773
Forskjell: 619,144

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,416,829
Side 2: 781,122
Forskjell: 635,707

image.php





Skjønner vel egnetlig hvorfor...
 

DeletedUser

Guest
...

Hah! Se så! Nå er du under angrep fra oss! Nå får du være så god å regne med oss!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

ARW er ikke en del av renegades lenger. Fins grenser hvor lenge vi skulle la dem ha Renegades navnet bare for å slippe å høre Jannas og Xano: "Hahaha, de kicka dem, hahhaa, det var det jeg sa"
 

DeletedUser

Guest
Side 1: TMR TFR TVR ARE Fenix

Side 2: BOL-E BOL-D BOL-CX IB -SM- NDD Core

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 659
Side 2: 624
Forskjell: 35

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 156
Side 2: 38
Forskjell: 118

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 6,140,551
Side 2: 5,958,063
Forskjell: 182,488

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,416,691
Side 2: 363,166
Forskjell: 1,053,525

image.php




Da kan vi vel leke litt jannas til :)
 

DeletedUser

Guest
Pensjonerte? Det er det man kaller folk som er døden nær? ;)

Ja. Det er også de som har så mye penger at de slipper å jobbe. Alternativt de som ikke tar V1 fullt så seriøst, eller ikke gidder å være i en stor stamme for øyeblikket.
 

DeletedUser

Guest
Stakkar grim,,,, slide du me økonomien du... jaja, du e isje aleina iverden for øyeblikket....:D
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ARW er ikke en del av renegades lenger. Fins grenser hvor lenge vi skulle la dem ha Renegades navnet bare for å slippe å høre Jannas og Xano: "Hahaha, de kicka dem, hahhaa, det var det jeg sa"


nisj..gjør ingenting..forstår at dere gjør det, om dere tok in medlemmer fra ARW inn i ARE før de ble avskjediget kan dere jo kalle det en "merge"

menne syns ikke dere trenger ta med Fenix på lista vi har ikke kriga med dem på leeenge..så dem burde vel strengt tatt ikke være på non lister..

om ei uke el to kanskje..

lag ei liste uten -SM- og NDD da vel, eller inkluder =DS=..
Enten tar vi med ALLE stammene inkludert småstammer som tilfeldigvis kjemper mot samme fiende eller tar vi kun med de "større" stammene som er mest involvert..

Btw ang tittel på tråden, er det rart eg ikkje gidde komme med stats når visse jeg ikke gidder nevne navn på spytter ut smokken å syr eder å galle hver gang jeg kommer med krigs rapporter..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hahahahah, er morro når DU klager på oppsettet til statestikker. Vi har ikke samarbeid med =DS=.
 

DeletedUser

Guest
Må ta med Odin også synes jeg, siden de er jo alierte med ARE - og BOL startet jo mot dem og i går eller no :p
 
Topp