Dårlige signaler fra TW

DeletedUser

Guest
Jeg ble mektig overrasket når jeg mottok denne meldingen:

Besøk

Dine tropper besøkte *******.

De drakk til de falt om, og nå kryper de hjem igjen, sterkt alkoholiserte.
Godt nytt år til alle spillere!

Det er ikke akkurat noe godt signal å sende i ett spill med mange mindreårige.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei, det er forsåvidt ikke det, men hvem av de som er her har ikke smakt øl, eller har opplevd fulle folk før ??

Nå om dagen så begynner jo mange å drikke når de er 12-13 år gammle.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Nei, det er forsåvidt ikke det, men hvem av de som er her har ikke smakt øl, eller har opplevd fulle folk før ??

Nå om dagen så begynner jo mange å drikke når de er 12-13 år gammle.

Du drikker ikke når du er 12 år..De fleste som begynner tidlig begynner i 14-16 årsalderen. Går i 10. klasse, og det er ikke mange der som kommer drita på skola for å si det sånn :p
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel jeg begynte å drikke når jeg var 13 år gammal, mange som gjør det her omkring.

Og nå snakker jeg ikke om å drikke i hverdagen, men det å feste i helgene å sånn.
 

DeletedUser

Guest
Det er signalene jeg er opptatt av, ikke hva som skjer. Eksempelvis har røykingen gått ned i Norge takket være en lang holdningskampanje, ja det er folk som begynner å røyke, men mange færre enn for ti år siden.

Jeg er uenig i at ett spill som er så rettet mot alle aldre skal sende signaler som KAN oppfattes feil.
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, det kan jeg være enig i, men det er så mye snakk om alkohol i de vanlige forumene til stammer, at det burde også gjøres noe med holdnigene til oss eldre spillere når det gjelder det.


Kan selv si at jeg har snakket mye om det, men da har jeg forsåvidt ikke tenkt på det at det er mindreårige som også spiller spillet.
 

cdstativ

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hehe, det å drepe og plyndre er helt i orden, men å drekke litt i festlige lag skjønner jeg kan bli for meget for en del :p
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det fins spill med "dreping" som er for yngre folk også, så lenge det ikke er blod i spillene så mener mange at det er greit for dem å spille dem.


Har vel egentlig ikke noe mening om det selv.
 

DeletedUser

Guest
Det er faktisk barn helt ned i 6 års alder som spiller her !!!! Foreldre får stå til ansvar for hva ungene driver med men helt enig at nyttårfred meldingen var på kanten.
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Finnes utallige mange andre måter, som er bedre i henhold til de yngre spillerne på TW, å uttale sitt "godt nyttår" på.
En skrekkelig tankevekker til teamet?
 

DeletedUser

Guest
kaospilot Det er signalene jeg er opptatt av, ikke hva som skjer. Eksempelvis har røykingen gått ned i Norge takket være en lang holdningskampanje, ja det er folk som begynner å røyke, men mange færre enn for ti år siden.

Jeg er uenig i at ett spill som er så rettet mot alle aldre skal sende signaler som KAN oppfattes feil.


litt morsomt det der :) var ikke rart det er ferre som har startet og røyke de 10 siste årene , slik jeg husker det var det vel 16 års grense på sigg for 10 år siden :D smart move fra røykeindustrien :p

men uansett er vel ikke sånn at den meldigen der får enhver liten gutt til og hive seg over bareskapet til mor eller far . give tw some slack
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Foreslår at dere bytter det til: Dine tropper besøkte: XXX|XXX

De sendte opp raketter, spiste god mat og dro hjem igjen.


Eller noe lignende :p :D :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wikipedia:

Historie

I Han-dynastiet (206-220 f.Kr) ble kinaputter lagd ved at man varmet opp bambus til den sprakk med en kraftig lyd, kjentsom «fosse pinne». Dette ble gjort for å skremme bort onde ånder. I de nordlige og sørlige dynastiene (420-581 e.Kr) ble kinaputter ikke bare brukt til å fordrive ondskap, men også for å be om hell og lykke.

Oppdagelsen av kruttet og oppfinnelsen av det første virkelige fyrverkeriet har tradisjonelt blitt kreditert kineserne, men India er også en aktuell kilde. Noen historikere mener at fyrverkeriet først ble utviklet i Sui- og Tang-dynastiene (581-907), mens andre mener at det ikke ble produsert fyrverkeri før i det nordlige Song-dynastiet i det tiende århundret
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Det er da ikke dårlige signaler, det er bare ment for morro skyld, og jeg regner med at alle de som er gamle nok til å kunne klare å logge inn på et nettspill og angripe en landsby også har sett folk som har vært drita, så jeg tror ikke det gjør noen skade:)
 

DeletedUser

Guest
Foreslår at dere bytter det til: Dine tropper besøkte: XXX|XXX

De sendte opp raketter, spiste god mat og dro hjem igjen.


Eller noe lignende :p :D :eek:

Raketter er ikke lov i norge lengere heller........ikke engang røkbomber, skal si barna var skuffet.
 
Topp