Da våkner V3 til liv.

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
I året 1932 ble det inngått en vennlig IAP med Yakuza, denne er nå brutt uten varsel på forhånd.

Alt jeg vet om god kotyme når det kommer til TW og iap's tilsier at vi burde ha fått en forvarsel på dette. Hadde det vært andre veien hadde jeg garantert sagt i fra på forhånd, jeg bryter aldri en IAP uten å gi lyd fra meg.

Det handler om respekt, og hvordan en selv vil framstå. Jeg har feks ikke hentet over medlemmer fra Yakuza som har søkt seg inn til oss av den grunn, respekt for de og vår IAP.

respect.jpg


Etter å ha snakket litt lett med de for å finne ut om det hele bare var 2 personer som kjørte litt solo, så fikk jeg noe alla dette til svar..

34g1ow2.jpg


Vi vil nå forsøke å bevise noe annet, så får vi se hvordan ståa er når VM er over og sola forsvinner fra himmelen igjen. (De slo heller ikke til på forslaget å vente til over sommeren, er jo ikke sånn at vi vil ødelegge for ferietiden til flokken her og der)

Hvem ble glade nå?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Hmm, lenge siden jeg har spilt v3 nå... Er UNI-familien en big deal?
 

DeletedUser

Guest
tror de var i krig med... uhm... noen.. de har byer iaf!!
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ja, du kan sjekke på karttråden f.eks.

Slike poster ligger rett oppunder spam i mine øyne..
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg ble glad :D

Men sånn seriøst. Å lage liv på v3 var det eneste jeg ville. Føler ikke lojalitet til noen spessielle. Ville bare få aktivitetn tilbake til v3. Og som enslig spiller synes jeg jeg klarte det ganske bra :D
 

DeletedUser

Guest
Skulle dere **** meg ikke ødelegge sommeren min også, så var det jaggu meg rart ja. . .
 

DeletedUser

Guest
Jeg ble glad :D

Men sånn seriøst. Å lage liv på v3 var det eneste jeg ville. Føler ikke lojalitet til noen spessielle. Ville bare få aktivitetn tilbake til v3. Og som enslig spiller synes jeg jeg klarte det ganske bra :D

Derp

Klart det skal være lov å lage liv, men det er metoden din jeg har sterke innvendinger mot. Du overtok en svært stor konto med en lang dyp historie og bare på et dager har du klart og ødelegge alt den kontoen representerer kun for å underholde deg selv?

ingen som tvinger deg til å spille spillet, men er det virkeig en spilleglede i å sende adelsmenn på tomme byer?

Nei, ingen som tvinger deg, men når en du gjør det betydelig værre er det ikke rart at folk klandrer deg.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
her ser vi UNI sin flotte kampånd.. skikkelig dritt at du dro dem inn i en krig jb, sånt kan de virkelig ikke ha noe av!!
 

DeletedUser

Guest
her ser vi UNI sin flotte kampånd.. skikkelig dritt at du dro dem inn i en krig jb, sånt kan de virkelig ikke ha noe av!!

Kampånd?

Om dette har blitt en æresak bør du ikke kritisere UNI før du har kritisert forskningsprosjekt001....
 

DeletedUser

Guest
siden når er kampånd og ære det samme? :/ er da veldig mange eksempler på æreløse folk som har finfin kampånd, ekstremt mange faktisk :0
 

DeletedUser

Guest
Får vel nesten joine igjen her da, Når Uni har så lyst på bråk og det blir akkurat som en ny BoS å denge:)
 

DeletedUser

Guest
0.o

Hvis det er en krigserklæring så har vel en av Yakuza´s medlemmer mottatt den pr. mail regner jeg med :p
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette var først og fremst en måte å si at dere bryter en langt varende IAP på den usleste måten. Slenge seg med på andres angrepsbølge..

Jeg hadde faktisk ikke forventet det av dere, men sånn går det når en tror bedre om noen enn hva fakta er.

Dette er den rake motsettningen til den oppførsel jeg krever av medlemmene i UNI. Jada RDI, jeg har blitt løpende oppdatert om din og forsk sin plan ;)
 

DeletedUser

Guest
kan ikke si at dommola(kvæna) har vært så ærlig jeg heller da.
 
Topp